Blue_ prøver på nytt <3

Dagen i dag, 7 uker siden. Jeg finner glede i de små tingene.

Fortsatt ikke helt tr, men jeg hååååper at hun slår ned med full kraft innen i morgen tidlig! Pleier som regel å våkne med tr, så da får hun komme på overnatting i dag også :p

De tette bihulene mm holder på å pakke sakene sine. Jippiiii!

På mandag skal jeg på jobbintervju og vandre litt rundt i Oslo. Jippiiii!

Ooooog jeg har unnet meg noen sko jeg har siklet på... Har jo ingen fra før :p

ImageUploadedByBV Forum1472238583.878569.jpg

I morgen skal vi på politiets dag med treåringen <3 verdens beste medisin!

God helg til alle dere vakre kvinner!

Og i det man har en god dag... Dukker det opp: "Når to blir tre" på face... Og vedkommende er like langt som du skulle vært... :(
Snakk om slag i magen...

Og i det man har en god dag... Dukker det opp: "Når to blir tre" på face... Og vedkommende er like langt som du skulle vært... :(
Snakk om slag i magen...
❤❤❤ Vondt! Håper det snart er din tur igjen. Må bare den tanta kjenne sin besøkelsestid altså! :)

Snakk om slag i magen...
Uff! Sender over en klem❤️

De skoa du postet har jeg sett på også! Er de gode?

Uff! Sender over en klem❤️

De skoa du postet har jeg sett på også! Er de gode?

Takk, du er god <3

Jeg vet ikke, bestilte de i går. Men har et annet par i samme merke. Og de er kjempegode!

Klem til deg også! Regner med det er deres tur for spire nå :) krysser alt!!

Kan jeg skrive CD1 i dag tro?

Details below: :p

Ikke vant til spotting i forkant. Men i dag var det rødt blod... Ikke bare rosa/rødt kliss. Vi hadde til og med sex i går uten at det ble søl og gris... :p haha!

Det fosser ikke, som jeg hadde innstilt meg på... Nå er ikke jeg veldig plaget med heftig blødning under tr da... Men ville tro det skulle være litt mer...

Kom ikke noe på bindet i dag tidlig, men da jeg tørket meg på do, kom det en del. Og så "tørket jeg det bort".

Får bare se hvordan dagen utvikler seg :)

Kan jeg skrive CD1 i dag tro?

Details below: :p

Ikke vant til spotting i forkant. Men i dag var det rødt blod... Ikke bare rosa/rødt kliss. Vi hadde til og med sex i går uten at det ble søl og gris... :p haha!

Det fosser ikke, som jeg hadde innstilt meg på... Nå er ikke jeg veldig plaget med heftig blødning under tr da... Men ville tro det skulle være litt mer...

Kom ikke noe på bindet i dag tidlig, men da jeg tørket meg på do, kom det en del. Og så "tørket jeg det bort".

Får bare se hvordan dagen utvikler seg :)
"Heia tanta, gå nå på, mere blod vi venter på!" :)) Huff så teit jeg er. Det bare kom opp, og det måtte bare skrives ;) Er glad på dine vegne.

"Heia tanta, gå nå på, mere blod vi venter på!" :)) Huff så teit jeg er. Det bare kom opp, og det måtte bare skrives ;) Er glad på dine vegne.

Hahaha! Herlig du er <3

Tar sjangsen på å skrive CD1 i dag! Tempen dalte og jeg blør jo. Selv om det ikke er så mye, er det mer enn spotting :D wooooooop!!!!

Tar sjangsen og fyller inn CD1 i dag :D får eventuelt bare forskyve...

Jeg blør, ikke mye... Men vil tro det er mer enn spotting. Og da kan vi vel kalle det ny syklus? :D :D :D Pleier ikke ha så store blødninger heller...

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug -
CD 04: 30.aug -
CD 05: 31.aug -
CD 06: 01.sept -
CD 07: 02.sept -
CD 08: 03.sept -
CD 09: 04.sept -
CD 10: 05.sept -
CD 11: 06.sept - EL?
CD 12: 07.sept - EL?
CD 13: 08.sept - EL?
CD 14: 09.sept - EL?
CD 15: 10.sept - EL?
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL?
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?

Last edited:
Spent på jobbintervju i morgen kjenner jeg. Får jeg jobben blir jeg kjempeglad! Men samtidig er det helt OK om den ikke blir min. Da det er et lite stykke å pendle.

Etterpå skal jeg kose meg i Oslo. Se litt, kanskje ta meg en kopp kaffe og klarne hodet mitt litt.

Fikk vite at en annen venninne er gravid i dag. Etter en runde prøverør :) så veldig glad på deres vegner!

2017 skal bli vårt år. Jeg er veldig klar for det som kommer. Og forhåpentligvis får jeg gått gravid sammen med henne noen mnd før det poppes og vi blir gatas (vi er naboer også) barnevognmafia :p haha!

Håper dere har hatt en fin helg :)

Spennende med jobbintervju! Ønsker deg lykke til med det (også). Så koselig om du og din venninne kan cruise gatene sammen med barnevogner :) Det har jeg tro på at vil skje!

Spennende med jobbintervju! Ønsker deg lykke til med det (også). Så koselig om du og din venninne kan cruise gatene sammen med barnevogner :) Det har jeg tro på at vil skje!

Tusen takk :) ja, nå har jeg fått "følelsen" tilbake. Så dette skal bare gå :)

Fortsatt ikke tatt seg opp til nye høyder... Men må bare gå ut ifra at "this is it"... Helt OK!

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug -
CD 05: 31.aug -
CD 06: 01.sept -
CD 07: 02.sept -
CD 08: 03.sept -
CD 09: 04.sept -
CD 10: 05.sept - *testing*
CD 11: 06.sept - EL?
CD 12: 07.sept - EL?
CD 13: 08.sept - EL?
CD 14: 09.sept - EL?
CD 15: 10.sept - EL?
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL?
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?

Hurra for CD 1!!! :D Eller CD 3 i dag da :D

Hurra for CD 1!!! :D Eller CD 3 i dag da :D

Jaaa! Ikke helt overbevist enda :p blør, men så jo for meg at det skulle være sååå voldsomt etter MA'en :p er som en vanlig mens for meg...

Jaaa! Ikke helt overbevist enda :p blør, men så jo for meg at det skulle være sååå voldsomt etter MA'en :p er som en vanlig mens for meg...

Deilig å være igang. Jeg blødde sånn light jeg også min første mens etter senaborten,før det kom skikkelig :)

Deilig å være igang. Jeg blødde sånn light jeg også min første mens etter senaborten,før det kom skikkelig :)

I dag er det bare spotting... På grensen til full stopp... Om dét var mensen så er det helt OK!

Back
Topp