Blue_ prøver på nytt <3

Hahahahah! Jeg har nok prøvd alt,men nå drakk jeg solvipect og den gjorde virkelig underverker :)

Hehe, crazyness ass! Om det kan gi litt ekstra slim så er det verdt et forsøk :)

Må nesten le litt av meg selv.

Jeg som aldri har brukt "hjelpemidler" som el-tester, temping, juice og hostesaft. Og har klart meg med to gtester......
Har nå skuffa full av el-tester, gtester, ekstra temperaturmåler, mer folat og har satt opp solvipect og grapefrukt juice på morgendagens handleliste.... Djeeezez!

Haha... Kjenner meg litt for godt igjen!

Durte innom butikken og fikk kjøpt med grapefrukt juice! Så da har jeg begynt med det i dag. Solvipect kjøper jeg i morgen :)

Ready for action! Hahaha :p

Durte innom butikken og fikk kjøpt med grapefrukt juice! Så da har jeg begynt med det i dag. Solvipect kjøper jeg i morgen :)

Happy humping ❤

Jeg har tatt solvipect og spist/drukket grapefrukt nå i to dager. Er enda ei uke cirka til forventet el, så det er jo ikke noe slim (sorry detaljene!) i sikte enda. Men det er allerede våtere down there (sorry detaljer igjen!) :-S Dette har tydeligvis effekt! Kjør på :)

Jeg har tatt solvipect og spist/drukket grapefrukt nå i to dager. Er enda ei uke cirka til forventet el, så det er jo ikke noe slim (sorry detaljene!) i sikte enda. Men det er allerede våtere down there (sorry detaljer igjen!) :-S Dette har tydeligvis effekt! Kjør på :)

Haha, there's no such thing as TMI på babyverden ;) :p

Oooog, brows on fleek!

40-60% av fargen blir borte iløpet av 4-10 dager. Det blir derfor mye mer dempet etter hvert. Nå er jeg altså nytatovert! :O

ImageUploadedByBV Forum1472826294.396854.jpg

Grapefrukt juice - check
Solvipect - check

Har jo fortsatt litt hoste og slim etter at jeg lå strekk ut i sist uke. Så det er jo heeelt innafor ;) hihihi

Gleder meg til å høre effekten assa! Er så sikker på at det er derfor det klaffa for oss nå ;) elskede solvipect!!

Å fytte så bra det ble! Bare litt jealous jealous jealoooous :D kjempe fint❤️
Gleder meg til å høre effekten assa! Er så sikker på at det er derfor det klaffa for oss nå ;) elskede solvipect!!

Hihi, takk :D

Spent på det her altså! Grapefrukt juice OG solvipect :P må jo bli full effekt ;) skal oppdatere underveis :)

Såå happy for you guys altså!! ❤️

Veldig spent på denne syklusen da jeg har spottet en del. Noe jeg aldri gjør...
Fortsatt litt usikker på om den blødningen jeg hadde regnes som en tr. Men fra i morgen begynner "kjøret" uansett. Jeg må jo bare anta at jeg er tilbake...

Har vært en kjempefin helg sammen med mange venner og familie! Har virkelig gjort godt på kropp og sinn!
Håper dere også har hatt en fin helg

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - *testing*
CD 11: 06.sept - EL?