Blue_
Gift med forumet
Hahahahah! Jeg har nok prøvd alt,men nå drakk jeg solvipect og den gjorde virkelig underverker
Hehe, crazyness ass! Om det kan gi litt ekstra slim så er det verdt et forsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahahah! Jeg har nok prøvd alt,men nå drakk jeg solvipect og den gjorde virkelig underverker
Må nesten le litt av meg selv.
Jeg som aldri har brukt "hjelpemidler" som el-tester, temping, juice og hostesaft. Og har klart meg med to gtester......
Har nå skuffa full av el-tester, gtester, ekstra temperaturmåler, mer folat og har satt opp solvipect og grapefrukt juice på morgendagens handleliste.... Djeeezez!
Haha... Kjenner meg litt for godt igjen!
Happy humping ❤Durte innom butikken og fikk kjøpt med grapefrukt juice! Så da har jeg begynt med det i dag. Solvipect kjøper jeg i morgen
Ready for action! Hahaha
Jeg har tatt solvipect og spist/drukket grapefrukt nå i to dager. Er enda ei uke cirka til forventet el, så det er jo ikke noe slim (sorry detaljene!) i sikte enda. Men det er allerede våtere down there (sorry detaljer igjen!) :-S Dette har tydeligvis effekt! Kjør påDurte innom butikken og fikk kjøpt med grapefrukt juice! Så da har jeg begynt med det i dag. Solvipect kjøper jeg i morgen
Ready for action! Hahaha
Durte innom butikken og fikk kjøpt med grapefrukt juice! Så da har jeg begynt med det i dag. Solvipect kjøper jeg i morgen
Ready for action! Hahaha
Happy humping ❤
Jeg har tatt solvipect og spist/drukket grapefrukt nå i to dager. Er enda ei uke cirka til forventet el, så det er jo ikke noe slim (sorry detaljene!) i sikte enda. Men det er allerede våtere down there (sorry detaljer igjen!) :-S Dette har tydeligvis effekt! Kjør på
Velkommen til galskapen!!
Wow, så pent! Og de nydelige øynene da! Skjønner godt at de vil ha deg som modellOooog, brows on fleek!
40-60% av fargen blir borte iløpet av 4-10 dager. Det blir derfor mye mer dempet etter hvert. Nå er jeg altså nytatovert! :O
Vis vedlegget 194658
Wow, så pent! Og de nydelige øynene da! Skjønner godt at de vil ha deg som modell
Oooog, brows on fleek!
40-60% av fargen blir borte iløpet av 4-10 dager. Det blir derfor mye mer dempet etter hvert. Nå er jeg altså nytatovert! :O
Vis vedlegget 194658
Grapefrukt juice - check
Solvipect - check
Har jo fortsatt litt hoste og slim etter at jeg lå strekk ut i sist uke. Så det er jo heeelt innafor hihihi
Å fytte så bra det ble! Bare litt jealous jealous jealoooous kjempe fint
Gleder meg til å høre effekten assa! Er så sikker på at det er derfor det klaffa for oss nå elskede solvipect!!
Vel fortjent! Kos deg.