Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen - på mine så jeg økning både forrige og denne gang, så økning er jo reelt! Skjønner ikke hvorfor man ikke skal tolke det jeg Satser på at du får el snart og spire snart og og og.... Ja! ❤
Hva blir terminen din hvis det klaffer nå blue??
I går og i dag har jeg testet med CB digital ELT. Vet at man ikke skal "tyde" strimlene. Men jeg kan se en økning
Er så spent på om syklusen er tilbake til normalen! Krysser for el på tirsdag!!
Vis vedlegget 195858
Vis vedlegget 195859
Jeg sparer på testene og ser på økningen, trenger jo litt motivasjon underveis Dette tyder på at kroppen din jobber i riktig retning!!
Ja, det vil nok føles ekstra langt og helt sikkert tøft til tider også. Jeg har bestemt meg for å bruke andre apper og å ikke lese på de samme sidene i et nytt svangerskap. Så slipper en å bli minnet på og gjennomgå akkurat det samme på nytt. Men som du sier- blir det spire og blir det en levende baby av det så er det såklart verdt det likevel!Ja, synes jo det er rart at man ikke skal se på pinnene når det "går an". Det håper jeg ogsåååå!!
Neste graviditet kommer til å føles evig lang! Men det er heeelt greit kjenner jeg. Bare jeg får lille babyen
CD15:
Dagens ELT =
Sex =
Symptomer:
Stikkinger i venstre side... Stråler ned i foten...
Økende slim. Ikke mye, men det er på gang.
Føler meg også litt smågretten på sambo. Av og til virker det som om han ikke forstår at man faktisk må ha sex for å lage baby. Vi snakker ikke så mye om "prøvingen". Annet enn at nå må han faktisk komme på rett plass
Og han er alltid med på at nå må vi ha mye sex. Sånn ca annenhver dag i alle fall!
Meeen når det kommer til stykket så må det være noe. Sliten, trøtt, bla bla bla! Føles av og til som om han er kjerringa i forholdet... I går var han ute i lystig lag. Jeg satt oppe og ventet på han da han vanligvis er ganske frisky om han har hatt seg én øl. Meeeen nei... Sa faktisk til han om han visste vi måtte ha sex for å lage baby... Jada...
Jeg er så redd for å gå glipp av muligheten... Det føles ekstra sårt siden vi mistet sist...
Dagens rant!
Vis vedlegget 196103
CD 01: 27.aug - TR (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - ——————
CD 12: 07.sept - ——————
CD 13: 08.sept - ——————
CD 14: 09.sept - ——————
CD 15: 10.sept -
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL??
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?
Det er skikkelig kjipt om kjemien ikke er der akkurat på prøvedagene. Da må man liksom bare bite i seg irritasjon og hente frem styrke langt inni seg for å få det til. Sånn kjente jeg det enkelte av dagene rundt el. Det er liksom ikke tidspunktet for å ta de store utblåsingene ut på mannen Så får det heller vente litt hehe... Men jammen ikke enkelt! Det er noen litt stressende dager.
Håper dere får lagt inn masse aksjer nå, syns det er så bra at dere endelig er i gang!
Ønsker deg en SUPER dag!
CD15:
Dagens ELT =
Sex =
Symptomer:
Stikkinger i venstre side... Stråler ned i foten...
Økende slim. Ikke mye, men det er på gang.
Føler meg også litt smågretten på sambo. Av og til virker det som om han ikke forstår at man faktisk må ha sex for å lage baby. Vi snakker ikke så mye om "prøvingen". Annet enn at nå må han faktisk komme på rett plass
Og han er alltid med på at nå må vi ha mye sex. Sånn ca annenhver dag i alle fall!
Meeen når det kommer til stykket så må det være noe. Sliten, trøtt, bla bla bla! Føles av og til som om han er kjerringa i forholdet... I går var han ute i lystig lag. Jeg satt oppe og ventet på han da han vanligvis er ganske frisky om han har hatt seg én øl. Meeeen nei... Sa faktisk til han om han visste vi måtte ha sex for å lage baby... Jada...
Jeg er så redd for å gå glipp av muligheten... Det føles ekstra sårt siden vi mistet sist...
Dagens rant!
Vis vedlegget 196103
CD 01: 27.aug - TR (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - ——————
CD 12: 07.sept - ——————
CD 13: 08.sept - ——————
CD 14: 09.sept - ——————
CD 15: 10.sept -
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL??
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?
Åh, så kjipt!! Men vit at dette i grunn høre kjent ut! Mannen var håpløs når vi prøvde på førstemann, og jeg klarer jo ikke å skjule at jeg blir max irritert! Det er nesten en fulltidsjobb å holde styr på denne kroppen og da har man noen forventninger om at de skal bidra med det de skal bidra med... Hos oss så hjalp det med en liten meltdown og "uglycry" som ikke holdt noen strofer som "Du vil ikke ha barn du".... Men det gikk over til en mer sivilisert og god samtale
Åh, Gud! Her har jeg tenkt tanken, men ikke ytret den. Det holdt visst med "Du vet vi må ha sex for å få baby". Han ytret her i dag om at det var litt kjipt sagt men det gikk seg til og det ble humpings i dag. Og i farten ønsket han action i morgen også. Så vi får se da
Blir også max irritert! Såååå tydelig også, men sier jeg noe så blir jeg jo bare sint. Og det funker jo heller ikke haha! Løser seg som regel da
Har tidligere prøvd å lært han litt. At det kun er sånn ca én dag man faktisk kan bli gravid. Og å time det ikke alltid er det letteste. Da forsto han litt mer, men har visst glemt det igjen nå
Sist gang snakket han om det i flere mnd hvor mye sex vi skulle ha da vi skulle begynne prøvingen igjen. Da tiden kom var lysten mer lunken. Akkurat samme nå. Men det snudde da og gjør forhåpentligvis det nå også
De er som oftest mulig å snakke til og med og da ordner det seg jo! Håper det går knirkefritt fra nå av
Ja, heldigvis! Verre med oss, si
Takk, vi får håpe det. Et spark bak gjør susen
Endelig ble det noe mer enn blenda på ELT min. Den digitale ville ikke samarbeide i dag. Så sparer en ny pinne til i morgen.