Blue_ prøver på nytt <3

Åh.... Disse svigermødrene altså.... :) Men kanskje du kan legge inn en sovepause for deg og lillemor sånn at svigermor finner på noe annet å gjøre? ;)

Word!

Denne snuppa mi sluttet å sove dupp når hun var 15 mnd :p sa at hun ikke fikk komme på en stund ennå. Så da får vi kosa oss litt først :)

Typisk! Jeg skulle være hjemme med lille snuppa mi i dag. Siden hun har vært syk i helgen holdt vi hun hjemme i dag. Har derfor planlagt en dag med gøy :)

Får melding fra svigermor at hun vil komme... Jeg sier det pent at hun ikke trenger fordi vi to har planlagt ting sammen... Men det bryr hun seg ikke om... Så da dukker hun nok opp på døra snart med: "Du må bare gå å gjøre noe"..............

Huff. Det hadde jeg aldri funnet meg i. Men jeg er nok ganske bestemt på den måten. :p Heldigvis er det oftest vi som kommer på besøk her i familien, og det passer meg helt fint. :D

Jeg vil ha el snart :( åh, altså! *furte*

ImageUploadedByBV Forum1473703047.331385.jpg

Like spent hver morgen på tempen og hver kveld på ELT.

Nå må all denne "jobbingen" i kroppen bære frukter. (Les:egg) :p

En sånn svigermor hadde jeg begynt å klø avo_O:rolleyes:

Kom aaan, egget!! Heia!!! :happy093.

Eeeeeh..... Hva skjedde nå?!

ImageUploadedByBV Forum1473704804.610018.jpg

Kan jeg da plutselig være (ifølge FF) 3dpo??!!! Hæææææ? Og seff i en periode med lite sex... Og negative el-tester... Selv om jeg testet to ganger om dagen fra cd9....

Hva er da denne voldsomme stikkingen i venstre side og stigningen på elt?

Nå skjønner jeg ingenting... Og mistet litt håpet på at det klaffet... Selv om jeg har følt meg gravid noen dager allerede :p haha!

Last edited:
Nå løper det litt løpsk inni hodet mitt altså o_O:rolleyes:

Trenger tydeligvis ikke å teste etter EL...

Last edited:
CD17/3DPO:

Like wooot???

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - sex :D (pm)
CD 12: 07.sept - ——————
CD 13: 08.sept - ——————
CD 14: 09.sept - EL?
CD 15: 10.sept - 1dpo - sex :D (pm)
CD 16: 11.sept - 2dpo - sex :D (pm)
CD 17: 12.sept - 3dpo - blod i utflod
CD 18: 13.sept - 4dpo
CD 19: 14.sept - 5dpo
CD 20: 15.sept - 6dpo
CD 21: 16.sept - 7dpo
CD 22: 17.sept - 8dpo
CD 23: 18.sept - 9dpo
CD 24: 19.sept - 10dpo
CD 25: 20.sept - 11dpo
CD 26: 21.sept - 12dpo
CD 27: 22.sept - 13dpo
CD 28: 23.sept - IKM?

Last edited:
Det er en stiplete linje, som vil si at FF er usikker. Det kan fortsatt forandre seg ;) Fortsett som om EL ikke har skjedd tenker jeg...spes mtp at EL testene har begynt å bli sterkere!

I tillegg til at tempen din synker...det kan selvfølgelig skje, men vanligvis så skal tempen bare stige i dpo land...

Det er en stiplete linje, som vil si at FF er usikker. Det kan fortsatt forandre seg ;) Fortsett som om EL ikke har skjedd tenker jeg...spes mtp at EL testene har begynt å bli sterkere!
I tillegg til at tempen din synker...det kan selvfølgelig skje, men vanligvis så skal tempen bare stige i dpo land...

Ja, må nesten bare gjøre det :) ble LITT satt ut! LITT!! Men har murret i magen siden CD10 og fikk max angst på om det var misset nå :p

Ja, må nesten bare gjøre det :) ble LITT satt ut! LITT!! Men har murret i magen siden CD10 og fikk max angst på om det var misset nå :p

Men har du hatt utfold av noe slag som du kan notere ned hos FF?? For nå går den kun etter tempen din og det hoppet tempen gjorde CD 15...

Men har du hatt utfold av noe slag som du kan notere ned hos FF?? For nå går den kun etter tempen din og det hoppet tempen gjorde CD 15...

Ser jeg har notert slim 6, 7 og 8 september. Men at jeg ikke har visst om det var rester etter "cum" eller slim :p

Nei, det er jammen ikke så lett å se forskjell på..! o_O:p:D

Høhø :p jeg sov dog litt dårlig i natt. Da jeg våknet 0330 og la inn temp. Sjekket klokken og oppdaget at det fortsatt var to timer til temping :p men la inn likevel. (Slettet den gamle, sov to timer til og la inn på rett tidspunkt)

Får bare fortsette å følge med :) takk for insights :)

Wow, det var spennende nytt å sjekke inn her nå! :)) Fortsatt å el- teste (og å ha sex) enda litt lengre i fall el likevel ikke har vært! :)

Wow, det var spennende nytt å sjekke inn her nå! :)) Fortsatt å el- teste (og å ha sex) enda litt lengre i fall el likevel ikke har vært! :)

Ja, det ble litt voldsomt det her i kveld :p haha!
Det skal vi :) :) :)

CD18/4DPO?:

Altså.... Får jeg mensen nå eller? Plutselig mer blod i utfloden...

Jeg ble jo aldri helt overbevist om den blødningen jeg hadde var tr... Skjønner ikke denne kroppen nå... :(

Dagens tempkurve:

ImageUploadedByBV Forum1473748480.464555.jpg

Last edited:
Herlighet, den kroppen din kjører sitt eget løp for tiden altså!

Eller - så kan det være festeblødning? ;) Jeg har aldri hatt det før (3 graviditeter), men jeg hører jo at flere snakker om det. Håper på det siste!

Herlighet, den kroppen din kjører sitt eget løp for tiden altså!

Eller - så kan det være festeblødning? ;) Jeg har aldri hatt det før (3 graviditeter), men jeg hører jo at flere snakker om det. Håper på det siste!

Ja, virkelig! Begynner å bli litt surrete i hodet av alt det her...

Jeg blødde med første og andre faktisk...
Med første blødde jeg noen dråper friskt blod... Men det var etter at jeg hadde testet positivt. Så i uke 4/5...

Med andre hadde jeg festeblødning. For fire dager etter testet jeg positivt... Men den var 7 dager før IKM...

Nå har det murret i flere dager... Blir gærn!

Back
Topp