Blue_ prøver på nytt <3

Se der ja. :D Nå begynner det jo å ligne noe. Håper det kommer en av de neste dager da. ;)

Jaaa! Herregud, så spent jeg er! Stikkingen har vart ganske lenge. I dag har det murret litt også. Godt å se at det faktisk jobbes i denne kroppen igjen.

CD16:

Dagens ELT = negativ
Sex = :D

Symptomer:
Stikker fortsatt mye i venstre side. Tidvis litt i høyre også. Men venstre er helt klart dominant.

Nå håper jeg det snart blir positive tester og at tempen går på opp!

Vis vedlegget 196269

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - ——————
CD 12: 07.sept - ——————
CD 13: 08.sept - ——————
CD 14: 09.sept - ——————
CD 15: 10.sept - ——————
CD 16: 11.sept - ——————
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL??
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?
Juhuuu, here we go! Bestiller dere en junibaby eller? :))

Ja, bestillingen er lagt inn! Så vi håper stork.no holder leveringstiden sin :D

Haha... Så fantastisk. Jeg har lagt inn bestilling jeg også. Så nå håper jeg ikke, det kommer krøll i leveringen altså. :p Især fordi siste gang jeg bestilte fikk jeg en defekt og måtte levere tilbake igjen... Så nå kan de gjøre det ordentlig denne gangen. :hilarious:

Haha... Så fantastisk. Jeg har lagt inn bestilling jeg også. Så nå håper jeg ikke, det kommer krøll i leveringen altså. :p Især fordi siste gang jeg bestilte fikk jeg en defekt og måtte levere tilbake igjen... Så nå kan de gjøre det ordentlig denne gangen. :hilarious:

Haha, samme her! Stork.no er ikke hva de en gang var. Så nå satser vi på full beklagelse og at de har ryddet opp i systemet sitt :D

Haha, samme her! Stork.no er ikke hva de en gang var. Så nå satser vi på full beklagelse og at de har ryddet opp i systemet sitt :D

Ja ikke sant? Og så så dårlig service da. Tilbakeleveringen tok jo også alt for lang tid, og så må vi liksom sitte der og vente på, at de skal få nye varer på lageret. Skikkelig kjip butikk egentlig, men man må vel bare ta det, som det er, når de har monopol på markedet. :p

Ja, bestillingen er lagt inn! Så vi håper stork.no holder leveringstiden sin :D
Guri malla! De må jammen levere bedre denne gangen dere! Jeg har akkurat samme erfaring. Men jeg regner med de ikke er ute etter å få flere misfornøyde kunder nå, og at de tenker seg om en gang ekstra før de sender! :-P Blir nok prima vare! ;)

Ja ikke sant? Og så så dårlig service da. Tilbakeleveringen tok jo også alt for lang tid, og så må vi liksom sitte der og vente på, at de skal få nye varer på lageret. Skikkelig kjip butikk egentlig, men man må vel bare ta det, som det er, når de har monopol på markedet. :p

I knooow! Men what can you do, lzm?! Vi krysser fingrene for litt ekstraordinær behandling fra kundeservice denne gangen. Og med påfølgende prima vare!

Guri malla! De må jammen levere bedre denne gangen dere! Jeg har akkurat samme erfaring. Men jeg regner med de ikke er ute etter å få flere misfornøyde kunder nå, og at de tenker seg om en gang ekstra før de sender! :-P Blir nok prima vare! ;)

Huff, altså! Vi får gå sammen og sende klagebrev. Forhåpentligvis har de byttet ut de dårlige arbeiderne sine. Og kan gi oss topp kundeservice og prima vare denne gangen!

Endelig ble det noe mer enn blenda på ELT min. Den digitale ville ikke samarbeide i dag. Så sparer en ny pinne til i morgen.

Vis vedlegget 196329

Da er det lov å håpe på at noe nærmer seg!

Håhåhå!! Hva slags stigning pleier du å ha på disse testene? Personlig gikk jeg fra en sånn til positiv dagen etter...

Håhåhå!! Hva slags stigning pleier du å ha på disse testene? Personlig gikk jeg fra en sånn til positiv dagen etter...

Aaaaner ikke! Første gang jeg begir meg ut på el-testing :)
Wooooooop! Da er det lov å håpe :D for real!

Nei, da så :P Det kan fortsatt ta noen dager altså! Men spennende da :D

Helt klart! Vil jo tippe rundt tirsdag/onsdag. Men pga alle blendatestene så hadde jeg nesten gitt opp :p

CD17:

Dagens ELT =
Sex =

Symptomer:
Stikker fortsatt mye i venstre side. Tidvis litt i høyre også. Men venstre er helt klart dominant. Murrer og jeg føler beina mine nesten sovner av. De føles helt numne når det stikker som mest. Om dette her blir til el... Er det nok den sterkeste el jeg har hatt!

Tempen gikk litt ned igjen i dag. Jeg håper at det kan være en såkalt "el-dipp". Og at tempen min snart går opp :)

ImageUploadedByBV Forum1473661682.094770.jpg

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - ——————
CD 12: 07.sept - ——————
CD 13: 08.sept - ——————
CD 14: 09.sept - ——————
CD 15: 10.sept - ——————
CD 16: 11.sept - ——————
CD 17: 12.sept - blod i utflod
CD 18: 13.sept - EL??
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?

Last edited:
Det kommer tidvis litt friskt blod i utfloden min fortsatt... Får håpe det bare betyr at jeg er ekstra fruktbar...

Klart vi satser på at du er skikkelig fruktbar nå ;) Krysser fingrene for EL på deg snart :)

Typisk! Jeg skulle være hjemme med lille snuppa mi i dag. Siden hun har vært syk i helgen holdt vi hun hjemme i dag. Har derfor planlagt en dag med gøy :)

Får melding fra svigermor at hun vil komme... Jeg sier det pent at hun ikke trenger fordi vi to har planlagt ting sammen... Men det bryr hun seg ikke om... Så da dukker hun nok opp på døra snart med: "Du må bare gå å gjøre noe"..............

Typisk! Jeg skulle være hjemme med lille snuppa mi i dag. Siden hun har vært syk i helgen holdt vi hun hjemme i dag. Har derfor planlagt en dag med gøy :)

Får melding fra svigermor at hun vil komme... Jeg sier det pent at hun ikke trenger fordi vi to har planlagt ting sammen... Men det bryr hun seg ikke om... Så da dukker hun nok opp på døra snart med: "Du må bare gå å gjøre noe"..............
Åh.... Disse svigermødrene altså.... :) Men kanskje du kan legge inn en sovepause for deg og lillemor sånn at svigermor finner på noe annet å gjøre? ;)

Back
Topp