Blue_ prøver på nytt <3

Om jeg tar bort CD1 fra 27.08.16 skjer det ingenting med markeringen på mulig el CD14 09.09.16.
Tenkte at da var det ikke sikkert at den ville bli værende...
(Tempet dog 0630 frem til 27.aug og 0530 fra 27.aug... Så de blir vel da litt lavere)

ImageUploadedByBV Forum1473753254.368713.jpg

Det murrer fortsatt godt i magen. Og jeg tørker blodig utflod når jeg er på do... Kommer dog ingenting i trusa... Ennå........
Føles veldig som om tr kommer...

Vet virkelig ikke hva jeg skal tro... Snakk om opp og nedturer siden vi satt der med positiv test 19.05.16.....

Åh, så frusterende!! :(:(

Irriterende :( Håper kroppen din snart kan bestemme seg, og aller helst gi deg en ny positiv test, snarest!

Dessverre er det vist sånn at livene våre er noen berg og dalbaner til tider. Og jeg signerer den med opp og nedturer. Jeg var en måned bak deg med positiv test 19.06.16... så jeg føler virkelig med deg!
Alt jeg kan gjøre er å sende deg en klem og ønske deg lykke til videre. Prøv å kom deg opp igjen fra kjelleren så fort som råd mulig. Det er ikke noe blivende sted der ned, hverken for deg eller en fremtidig spire :Heartred

Irriterende :( Håper kroppen din snart kan bestemme seg, og aller helst gi deg en ny positiv test, snarest!

Dessverre er det vist sånn at livene våre er noen berg og dalbaner til tider. Og jeg signerer den med opp og nedturer. Jeg var en måned bak deg med positiv test 19.06.16... så jeg føler virkelig med deg!
Alt jeg kan gjøre er å sende deg en klem og ønske deg lykke til videre. Prøv å kom deg opp igjen fra kjelleren så fort som råd mulig. Det er ikke noe blivende sted der ned, hverken for deg eller en fremtidig spire :Heartred

Jeg vet :( er så usannsynlig lei av kroppen min nå. Total svikt!

Mhm, her har det vært for det meste ned i litt over ett år nå... Og jeg har egentlig blitt vant til mye ned gjennom årene...
Kommer det ene slaget etter det andre. Dårlig gjort når jeg allerede ligger nede... :p

Er så klar for en opptur! Må den komme snart!

Takk, snille du. Klem❤️

Ja, virkelig! Begynner å bli litt surrete i hodet av alt det her...

Jeg blødde med første og andre faktisk...
Med første blødde jeg noen dråper friskt blod... Men det var etter at jeg hadde testet positivt. Så i uke 4/5...

Med andre hadde jeg festeblødning. For fire dager etter testet jeg positivt... Men den var 7 dager før IKM...

Nå har det murret i flere dager... Blir gærn!
Tenk om det skyldes at du er gravid. Det unner jeg deg av hele mitt hjerte! :)

Tenk om det skyldes at du er gravid. Det unner jeg deg av hele mitt hjerte! :)

Takk, godeste du❤️

Dét hadde vært helt sinnsykt, faktisk! Da hadde jeg nok gått bananas :p
Får bare innstille meg på at tr kan komme med et brak... Og se an en mulig overraskelse :)

"Blødningen" har enn så lenge stoppet opp igjen...

Regner med jeg tar en ny ELT i 19-tiden.

Murrer fortsatt godt i magen...

EDIT: fortsatt negativ ELT

Last edited:
Har hatt litt terapi den siste uken. Selv om vi mistet for snart 10 uker siden, bestemte jeg meg for å pusse opp babyrommet.

Det var treåringen sitt rom før hun fikk nytt, da hun ble to. Siden den tid har rommet bare stått som "alt mulig rom". Og vi hadde ikke gjort noe med det etter at vi flyttet inn for tre år siden. Jeg syntes ikke det var så fint og det så litt slitt ut.

Nå har rommet blitt ryddet, noen ting blitt solgt og noen nye ting kommet inn. Rommet er malt på nytt i en "kjønnsnøytral" farge, som passer fint sammen med jente- og guttefarger. Mangler bare litt småting og rommet er nok en gang klart for en ny verdensborger :)

Har hatt litt terapi den siste uken. Selv om vi mistet for snart 10 uker siden, bestemte jeg meg for å pusse opp babyrommet.

Det var treåringen sitt rom før hun fikk nytt, da hun ble to. Siden den tid har rommet bare stått som "alt mulig rom". Og vi hadde ikke gjort noe med det etter at vi flyttet inn for tre år siden. Jeg syntes ikke det var så fint og det så litt slitt ut.

Nå har rommet blitt ryddet, noen ting blitt solgt og noen nye ting kommet inn. Rommet er malt på nytt i en "kjønnsnøytral" farge, som passer fint sammen med jente- og guttefarger. Mangler bare litt småting og rommet er nok en gang klart for en ny verdensborger :)
Det høres ut som veldig god terapi! Det er jo å si velkommen til et nytt barn, og det trenger vi å få gjøre selv om vi mistet. Kanskje det gjør psyken litt klarere for en ny spire og graviditet. :) Jeg har ikke kommet dit hen at jeg har orket å rydde i sakene vi kjøpte til henne. Men vi har et anneks, og der står både vogna, senga og alle klærne. Jeg skal nok komme dit jeg også, men er ikke helt klar enda.

CD19/5DPO?:

I dag sank tempen en god del. Så da håper jeg at jeg får forhøyet temp de neste dagene.
Hvilket betyr et el flyttes til CD19 og jeg får fast kryss :)
(Prøvde å legge inn forhøyet frem i tid og da kom det faste krysset).

ImageUploadedByBV Forum1473831027.392836.jpg

Eller at den synker enda mer og tr bare gjør sin entré. Sånn at vi kan komme i gang på ordentlig! Det er helt greit det også :) vil bare komme igang igjen...... Med en kropp som fungerer

Last edited:
CD19/5DPO?:

I dag sank tempen en god del. Så da håper jeg at jeg får forhøyet temp de neste dagene.
Hvilket betyr et el flyttes til CD19 og jeg får fast kryss :)
(Prøvde å legge inn forhøyet frem i tid og da kom det faste krysset).

Vis vedlegget 196761

Eller at den synker enda mer og tr bare gjør sin entré. Sånn at vi kan komme i gang på ordentlig! Det er helt greit det også :) vil bare komme igang igjen...... Med en kropp som fungerer
Heia heia kroppen! Den er nå noe for seg selv den der kroppen. Vi får bare henge med som best vi kan. Så bra at du temper forresten! Da finner du jo i alle fall ut av når el virkelig finner sted :) Satser på at det er el som kommer nå for deg!

Det høres ut som veldig god terapi! Det er jo å si velkommen til et nytt barn, og det trenger vi å få gjøre selv om vi mistet. Kanskje det gjør psyken litt klarere for en ny spire og graviditet. :) Jeg har ikke kommet dit hen at jeg har orket å rydde i sakene vi kjøpte til henne. Men vi har et anneks, og der står både vogna, senga og alle klærne. Jeg skal nok komme dit jeg også, men er ikke helt klar enda.
Heia heia kroppen! Den er nå noe for seg selv den der kroppen. Vi får bare henge med som best vi kan. Så bra at du temper forresten! Da finner du jo i alle fall ut av når el virkelig finner sted :) Satser på at det er el som kommer nå for deg!

Ja, har virkelig koset meg med oppussingen av det nye rommet. Treåringen skal få bruke det til "lekerom" også en liten stund. Da vi kommer til og ha babysengen inne hos oss den første tiden :)
Men det har egentlig vært en veldig fin prosess :) sinn er iallfall klart, så da må bare kroppen komme etter :)

Ja, den tempingen er helt gull! Uansett hva som skjer så tar jeg imot! Om det er el eller tr! Det viktigste for meg nå er at kroppen blir normal. Sånn at den kan huse en ny spire i 9mnd ❤️
Fryktelig slitsomt å gå sånn her. Så vil helst bare at det ene eller andre skjer :p samma hva!

TMI

Etter og ha vært på toalettet nå, tipper jeg det er tanta som kommer på besøk. Det er mye mer blod enn i går, men det flommer ikke. Og kommer nesten ikke noe på innlegget. Men i dag må jeg faktisk ha innlegg....

Forhåpentligvis så blir det "the real deal" veldig snart!
For DA kan vi vel få igang en ordentlig syklus med påfølgende spire!

Åh, nå SKAL du være i syklus igjen altså! Måtte det bli helt klart denne gangen. Sånn her kan du jo ikke ha det lengre nemlig!

Åh, nå SKAL du være i syklus igjen altså! Måtte det bli helt klart denne gangen. Sånn her kan du jo ikke ha det lengre nemlig!

Altså.... Jeg dævver.... o_O o_O o_O
Nå er det stopp igjen...

Det kommer og går hele dagen.... Om det ikke skjer noe snart så bestiller jeg meg time hos en gyn som er spesialist på kvinnehelse.... Jævelsk dyrt, men dette går ikke lenger....

Altså.... Jeg dævver.... o_O o_O o_O
Nå er det stopp igjen...

Det kommer og går hele dagen.... Om det ikke skjer noe snart så bestiller jeg meg time hos en gyn som er spesialist på kvinnehelse.... Jævelsk dyrt, men dette går ikke lenger....
JA, det må du bare! Men tror du ikke at legen henviser deg når du har brukt så lang tid på å komme deg i gjenge? Går nok fortere med privat dog! Tar du gtest innimellom også? For med det her er det jo ikke godt å vite hva som skjer.

Back
Topp