Blue_ prøver på nytt <3

JA, det må du bare! Men tror du ikke at legen henviser deg når du har brukt så lang tid på å komme deg i gjenge? Går nok fortere med privat dog! Tar du gtest innimellom også? For med det her er det jo ikke godt å vite hva som skjer.
Eller hva med å prøve Vitex som jeg hører andre snakke om her inne?

Får se an denne uken hvordan det blir. Så får jeg kontakte legen og høre... Ja, jeg får kanskje det...

Nå har stikkingen i venstre side flyttet seg noe til høyre.... Og da er syklusen gjerne litt lenger (mener å huske det). Og da kan det jo fortsatt bli el... At det er el-blødninger?

Tok en gtest i går for å utelukke. Den var negativ.

Uansett hva som skjer så får jeg følge med... Må da få et svar snart :)

Vet ikke om jeg tør å prøve vitex. Da jeg i utgangspunktet har lange sykluser. Redd for at det klusser...

Altså.....

ImageUploadedByBV Forum1473855229.527692.jpg

???

Om jeg skulle vært på symptomjakt (men det er jeg ikke :p ) :

Sist gang:

• Håret mitt ble plutselig fett. Jeg får "aldri" fett hår... Dette var det aller første jeg reagerte på. "Hvorfor i alle dager er håret mitt fett?!"

• Brystene føltes fyldigere

• Trøtt

• Bilsyk

• Jeg blødde lettere i tannkjøttet

• Nuppete hud

• En følelse av at tr kom "hele tiden"

• Økt utflod

• Neglene vokste som en rakett

• Frossenpinnen ble varm

• Jeg hadde også bare en "følelse"

Om jeg skulle vært på symptomjakt (men det er jeg ikke :p ) :

Sist gang:

• Håret mitt ble plutselig fett. Jeg får "aldri" fett hår... Dette var det aller første jeg reagerte på. "Hvorfor i alle dager er håret mitt fett?!"

• Brystene føltes fyldigere

• Trøtt

• Bilsyk

• Jeg blødde lettere i tannkjøttet

• Nuppete hud

• En følelse av at tr kom "hele tiden"

• Økt utflod

• Neglene vokste som en rakett

• Frossenpinnen ble varm

• Jeg hadde også bare en "følelse"
Hva kjenner du nå (selv om du ikke er på symptomjakt :-P )
Jeg har tydeligvis en haug av dine symptomer nå forresten!

Hva kjenner du nå (selv om du ikke er på symptomjakt :-P )
Jeg har tydeligvis en haug av dine symptomer nå forresten!

Har ett par av de. Men de kan jo like godt bety tr :p

Ååå, det er så spennende med deg! Du måååå jo bare være gravid :D

Nei, nå klør jeg meg i hodet av den kroppen din! EL, TR, preggers?!! Nå syntes jeg du kan lande et sted, kom an kroppen!! Tatt EL test i dag da??

Nei, nå klør jeg meg i hodet av den kroppen din! EL, TR, preggers?!! Nå syntes jeg du kan lande et sted, kom an kroppen!! Tatt EL test i dag da??

No shitt!! Ja, negativ cb digital og denne her:

ImageUploadedByBV Forum1473877124.046269.jpg

Så søt klype forresten :)) ❤ Gleder meg til i morgen for å se om streken din er blitt tydeligere!

Så søt klype forresten :)) ❤ Gleder meg til i morgen for å se om streken din er blitt tydeligere!

Hehe, gullet mitt sin❤️

Hadde en plan om å teste på lørdag i utgangspunktet. Den går jo da til -------.... :p Får se an temp og kroppsvæsker i det minste :)

Du da? Når skal du teste neste gang?

Hehe, gullet mitt sin❤️

Hadde en plan om å teste på lørdag i utgangspunktet. Den går jo da til -------.... :p Får se an temp og kroppsvæsker i det minste :)

Du da? Når skal du teste neste gang?
❤❤❤ Hahaaa.... Nå forbanner jeg meg jo over at jeg ikke har flere tester enn fire! :)) Kommer til å ha kjempelyst til å ta en test i morgen - i alle fall hvis tappen oppfører seg snodig. Får se ;) Tar jeg en i morra må jeg hoppe over en eller to dager senere igjen nemlig!

❤❤❤ Hahaaa.... Nå forbanner jeg meg jo over at jeg ikke har flere tester enn fire! :)) Kommer til å ha kjempelyst til å ta en test i morgen - i alle fall hvis tappen oppfører seg snodig. Får se ;) Tar jeg en i morra må jeg hoppe over en eller to dager senere igjen nemlig!

Men herlighet, det er jo så spennende! Du må jo få positiv snart med alt det du kjenner på :D og du trenger bare én vet duuuu ;) testebuddies?
Jeg er jo om så bare 6dpo i morgen o_O haha, huff! Skal jo ikke være mulig!

Men herlighet, det er jo så spennende! Du må jo få positiv snart med alt det du kjenner på :D og du trenger bare én vet duuuu ;) testebuddies?
Jeg er jo om så bare 6dpo i morgen o_O haha, huff! Skal jo ikke være mulig!
Jeg kommer til å bli så flau om jeg ikke er gravid denne pp!! :-O Her skryter jeg av all verdens symptomer i hytt og gevær. Og så er jeg kanskje ikke gravid. Egentlig ganske så tragikomisk :-P Men TENK så gøy om både du OG jeg plutselig sitter der med en ekstra strek. Det er egentlig litt uvirkelig å tenke på at det også kan skje!

Jeg kommer til å bli så flau om jeg ikke er gravid denne pp!! :-O Her skryter jeg av all verdens symptomer i hytt og gevær. Og så er jeg kanskje ikke gravid. Egentlig ganske så tragikomisk :-P Men TENK så gøy om både du OG jeg plutselig sitter der med en ekstra strek. Det er egentlig litt uvirkelig å tenke på at det også kan skje!

Hehe, neida! Ikke alltid like lett å skille disse symptomene... Og er du gravid så er det jo helt fantastisk! Og om du ikke er det, ja så blir du det i neste pp :) men jeg tror du er gravid da ;)

Oppsummeringen:

Jeg vil tippe at gtest fra i går bare var skygge :) jeg tror uansett ikke på at den er positiv før den lyser mot meg. Spesielt siden jeg er vant til sterke streker når jeg først tester :)

ImageUploadedByBV Forum1473922760.034751.jpg

Tempen steg fint i dag og om den fortsetter, så vil FF endre el til CD19. Da med fast kryss.
Selv om jeg fortsatt ikke får/har fått positive ELT

ImageUploadedByBV Forum1473922879.662135.jpg

Blødningene eller rettere sagt spottingen som såvidt begynte på mandag og tok seg litt opp til i går... Har mer eller mindre gitt seg... Litt kunne jeg se i dag også, men det var nesten ingenting på papiret...

Så hva nå da, kroppen?

Legetime neste tenker jeg! :) Kroppen klusser da noe så veldig!

Om temp stemmer er du da 1 dpo eller?

Time til GU bestilt - onsdag 21.09....

De hadde kun to ledige timer i hele september! Så jeg bestilte og så får jeg heller avbestille om jeg blir klokere over de neste dagene....

Back
Topp