Eller hva med å prøve Vitex som jeg hører andre snakke om her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA, det må du bare! Men tror du ikke at legen henviser deg når du har brukt så lang tid på å komme deg i gjenge? Går nok fortere med privat dog! Tar du gtest innimellom også? For med det her er det jo ikke godt å vite hva som skjer.
Eller hva med å prøve Vitex som jeg hører andre snakke om her inne?
Hva kjenner du nå (selv om du ikke er på symptomjakt )Om jeg skulle vært på symptomjakt (men det er jeg ikke ) :
Sist gang:
• Håret mitt ble plutselig fett. Jeg får "aldri" fett hår... Dette var det aller første jeg reagerte på. "Hvorfor i alle dager er håret mitt fett?!"
• Brystene føltes fyldigere
• Trøtt
• Bilsyk
• Jeg blødde lettere i tannkjøttet
• Nuppete hud
• En følelse av at tr kom "hele tiden"
• Økt utflod
• Neglene vokste som en rakett
• Frossenpinnen ble varm
• Jeg hadde også bare en "følelse"
Hva kjenner du nå (selv om du ikke er på symptomjakt )
Jeg har tydeligvis en haug av dine symptomer nå forresten!
Det gav i hvertfall ikke noe svar Åh, måtte fasiten komme allerede i går!!
Så søt klype forresten ) ❤ Gleder meg til i morgen for å se om streken din er blitt tydeligere!
❤❤❤ Hahaaa.... Nå forbanner jeg meg jo over at jeg ikke har flere tester enn fire! ) Kommer til å ha kjempelyst til å ta en test i morgen - i alle fall hvis tappen oppfører seg snodig. Får se Tar jeg en i morra må jeg hoppe over en eller to dager senere igjen nemlig!Hehe, gullet mitt sin
Hadde en plan om å teste på lørdag i utgangspunktet. Den går jo da til -------.... Får se an temp og kroppsvæsker i det minste
Du da? Når skal du teste neste gang?
❤❤❤ Hahaaa.... Nå forbanner jeg meg jo over at jeg ikke har flere tester enn fire! ) Kommer til å ha kjempelyst til å ta en test i morgen - i alle fall hvis tappen oppfører seg snodig. Får se Tar jeg en i morra må jeg hoppe over en eller to dager senere igjen nemlig!
Jeg kommer til å bli så flau om jeg ikke er gravid denne pp!! :-O Her skryter jeg av all verdens symptomer i hytt og gevær. Og så er jeg kanskje ikke gravid. Egentlig ganske så tragikomisk Men TENK så gøy om både du OG jeg plutselig sitter der med en ekstra strek. Det er egentlig litt uvirkelig å tenke på at det også kan skje!Men herlighet, det er jo så spennende! Du må jo få positiv snart med alt det du kjenner på og du trenger bare én vet duuuu testebuddies?
Jeg er jo om så bare 6dpo i morgen haha, huff! Skal jo ikke være mulig!
Jeg kommer til å bli så flau om jeg ikke er gravid denne pp!! :-O Her skryter jeg av all verdens symptomer i hytt og gevær. Og så er jeg kanskje ikke gravid. Egentlig ganske så tragikomisk Men TENK så gøy om både du OG jeg plutselig sitter der med en ekstra strek. Det er egentlig litt uvirkelig å tenke på at det også kan skje!
Legetime neste tenker jeg! Kroppen klusser da noe så veldig!
Om temp stemmer er du da 1 dpo eller?