Blue_ prøver på nytt <3

• Får fortsatt negative el-tester

• Murrer og stikker fælt nederst i magen

• Hadde litt blodslim (?) tidligere i dag. Vært stopp i nesten hele dag... Nå kom det litt brunlig på papiret. Fortsatt ingenting som kommer i innlegg. KUN i forbindelse med dobesøk....

:rolleyes:

Jeg skjønner ingenting av hva kroppen din holder på med og føler så med deg!! En ting er å ikke være gravid, men heller ikke EL og heller ikke tanta - det er rett og slett dårlig gjort!:meh:

Jeg skjønner ingenting av hva kroppen din holder på med og føler så med deg!! En ting er å ikke være gravid, men heller ikke EL og heller ikke tanta - det er rett og slett dårlig gjort!:meh:

Da er vi to og tusen takk! Fryktelig slitsomt å gå sånn her ass. 10 uker siden MA'en nå og kroppen oppfører seg som om den er på rus?!

Har bestilt meg ny time til gyn i neste uke. Håper på å få noen svar da....

Da er vi to og tusen takk! Fryktelig slitsomt å gå sånn her ass. 10 uker siden MA'en nå og kroppen oppfører seg som om den er på rus?!

Så bra!! Håper litt at du får svar før det, men vil tro at det uansett er godt å ha en dato å forholde seg til...

Så bra!! Håper litt at du får svar før det, men vil tro at det uansett er godt å ha en dato å forholde seg til...

Ja, hadde jo en GU for tre uker siden og trodde at "det var det". Da så jo alt normalt ut i livmor... Men får ta en ny sjekk da :p Gad!
Håper jeg får svar før den tid selvfølgelig :)

CD21/7dpo?:CD71/7dpo?: — ???????

Jaja;

ImageUploadedByBV Forum1474009139.860515.jpg

Og nå har det lyserosa slimet blitt til brunt slim... :rolleyes:

For ett par uker siden lå jeg med sår hals etc. Nå er det på an igjen... tydelig at kroppen ikke er i vater......

Huff... Dette høres teit ut ja. Håper du får noen svar snart - kan jo ikke gå rundt slik. :confused:

Huff... Dette høres teit ut ja. Håper du får noen svar snart - kan jo ikke gå rundt slik. :confused:

Ja, hadde bare kroppen oppført seg så kunne vi jo hatt en mulighet til å prøve på nytt. Men når det bare er surr så blir det vanskelig. Såååååå lei!

ImageUploadedByBV Forum1474027396.471463.jpg
ImageUploadedByBV Forum1474027412.464235.jpg
ImageUploadedByBV Forum1474027429.615054.jpg

Kåååååååm åååååån!!!

Nærmer seg vel nå? Synes den er sterkere enn kl13...

ImageUploadedByBV Forum1474049000.103191.jpg

Dog fortsatt negativ på digital.

Nærmer seg vel nå? Synes den er sterkere enn kl13...

Vis vedlegget 197330

Dog fortsatt negativ på digital.
Syns den ser positiv ut jeg? Er den ikke like sterk som kontrollstreken?Men så får tydeligvis ikke jeg sånne Denne er sterkere enn mine sterkeste altså, men jeg har neppe fått med toppen på mine! :) Jeg syns el skal være nå. Og så skal jeg teste positivt om noen dager. Og så skal du teste positivt om 10- 12 dager, og vips så er vi inne på juniiiii ;)

Syns den ser positiv ut jeg? Er den ikke like sterk som kontrollstreken?Men så får tydeligvis ikke jeg sånne Denne er sterkere enn mine sterkeste altså, men jeg har neppe fått med toppen på mine! :) Jeg syns el skal være nå. Og så skal jeg teste positivt om noen dager. Og så skal du teste positivt om 10- 12 dager, og vips så er vi inne på juniiiii ;)

Ja, skulle tro det... men den digitale er fortsatt negativ? Aner jo ikke hva som er mitt sterkeste på disse testene heller...
Det synes jeg også! Vi SKAL inn på juni!! Treåringen skal være hos besteforeldre natt til søndag. Så synes mannfolket da kan stå på pinne litt :p ;) haha!

Ja, skulle tro det... men den digitale er fortsatt negativ? Aner jo ikke hva som er mitt sterkeste på disse testene heller...
Det synes jeg også! Vi SKAL inn på juni!! Treåringen skal være hos besteforeldre natt til søndag. Så synes mannfolket da kan stå på pinne litt :p ;) haha!
Ja!! Det er perfekt med el i helger og når mindre gull har mulighet til å dra på besøk! Mageboligene våre er jo ferdig innredd og oppusset til å ta i mot en ny leieboer nå. Satser på leie fra cirka nå til i juni. Langtidskontrakt underskrives asap! Skal ikke ha noe av utflytting tidligere!

Back
Topp