Så bra!Time til GU bestilt - onsdag 21.09....
De hadde kun to ledige timer i hele september! Så jeg bestilte og så får jeg heller avbestille om jeg blir klokere over de neste dagene....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Time til GU bestilt - onsdag 21.09....
De hadde kun to ledige timer i hele september! Så jeg bestilte og så får jeg heller avbestille om jeg blir klokere over de neste dagene....
Jeg skjønner ingenting av hva kroppen din holder på med og føler så med deg!! En ting er å ikke være gravid, men heller ikke EL og heller ikke tanta - det er rett og slett dårlig gjort!
Da er vi to og tusen takk! Fryktelig slitsomt å gå sånn her ass. 10 uker siden MA'en nå og kroppen oppfører seg som om den er på rus?!
Har bestilt meg ny time til gyn i neste uke. Håper på å få noen svar da....
Så bra!! Håper litt at du får svar før det, men vil tro at det uansett er godt å ha en dato å forholde seg til...
Da er vi to og tusen takk! Fryktelig slitsomt å gå sånn her ass. 10 uker siden MA'en nå og kroppen oppfører seg som om den er på rus?!
Har bestilt meg ny time til gyn i neste uke. Håper på å få noen svar da....
Huff... Dette høres teit ut ja. Håper du får noen svar snart - kan jo ikke gå rundt slik.
NÅ må nå kroppen være nær ved å slippe gullegget!!
Men dette er er vel en stigning om ikke annet!? Åh, det er så nære!!
NÅ må nå kroppen være nær ved å slippe gullegget!!
Ja, det er en stigning der...! Det bare måååå det være! Kom igjeeeeen!!!
Tok de kl13 i dag. Og har holdt meg siden... håper det da er stigning til i kveld
Syns den ser positiv ut jeg? Er den ikke like sterk som kontrollstreken?Men så får tydeligvis ikke jeg sånne Denne er sterkere enn mine sterkeste altså, men jeg har neppe fått med toppen på mine! Jeg syns el skal være nå. Og så skal jeg teste positivt om noen dager. Og så skal du teste positivt om 10- 12 dager, og vips så er vi inne på juniiiiiNærmer seg vel nå? Synes den er sterkere enn kl13...
Vis vedlegget 197330
Dog fortsatt negativ på digital.
Syns den ser positiv ut jeg? Er den ikke like sterk som kontrollstreken?Men så får tydeligvis ikke jeg sånne Denne er sterkere enn mine sterkeste altså, men jeg har neppe fått med toppen på mine! Jeg syns el skal være nå. Og så skal jeg teste positivt om noen dager. Og så skal du teste positivt om 10- 12 dager, og vips så er vi inne på juniiiii
Ja!! Det er perfekt med el i helger og når mindre gull har mulighet til å dra på besøk! Mageboligene våre er jo ferdig innredd og oppusset til å ta i mot en ny leieboer nå. Satser på leie fra cirka nå til i juni. Langtidskontrakt underskrives asap! Skal ikke ha noe av utflytting tidligere!Ja, skulle tro det... men den digitale er fortsatt negativ? Aner jo ikke hva som er mitt sterkeste på disse testene heller...
Det synes jeg også! Vi SKAL inn på juni!! Treåringen skal være hos besteforeldre natt til søndag. Så synes mannfolket da kan stå på pinne litt haha!