Blue_ prøver på nytt <3

Aksjene i kveld holder nok i massevis :) den pp'en hær, kor æ e blitt gravid, må nok være en av de pp'ene som vi har hatt samleie færrest ganga. Så bare ta det med knusende ro ;)

Godt å høre! Vi får håpe det :) forhåpentligvis så føler han seg litt bedre når han våkner. Men vi har uansett rukket én runde. Og gratulerer igjen til deg❤️

Testen fra kl2020 i går kveld
ImageUploadedByBV Forum1474184506.987345.jpg

Testen fra kl0900 i dag tidlig
ImageUploadedByBV Forum1474184534.974643.jpg

Herlig!! Vinduet er fortsatt opp med andre ord. Få han mannen din i form a!! :D :D

Takk, jenter❤️

Fikk positiv strimmel og digital i kveld også...

Sambo tror jeg er lei av all humpingen eller noe... :(
Oi! Så da holder dere på i enda en dag eller to for sikre eller? :) Må jo være tidenes eggløsning! :)) Har du ellers el- symptomer?

Oi! Så da holder dere på i enda en dag eller to for sikre eller? :) Må jo være tidenes eggløsning! :)) Har du ellers el- symptomer?

Pleier ikke å kjenne så mye til el. Murrer litt i magen eneste.

Hadde jeg enda fått med sambo så... Nå er jeg bare lei meg. Virker ikke som om han forstår alvoret... Dette er så utrolig sårt for meg! Og spesielt siden han tilsynelatende ikke bryr seg på samme måte.

Gitt opp hele juni 2017 akkurat nå.

Og det føles som om jeg gjenopplever aborten...

Trist, lei, såret, tomt...

Sorry for negativ utblåsning, men this is the place to do it... så igjen, sorry❤️

Hadde jeg enda fått med sambo så... Nå er jeg bare lei meg. Virker ikke som om han forstår alvoret... Dette er så utrolig sårt for meg! Og spesielt siden han tilsynelatende ikke bryr seg på samme måte.
Uff :( Føler med deg! Babyer blir ikke laget når som helst i syklusen, men ikke alle menn skjønner alvoret. Kanskje spiller det ikke så store rollen om graviditeten starter nå eller om tre måneder for dem. Men for oss som er her inne i prøverboblen er det jo det viktigste i verden. Klarer du å snakke med han om akkurat det nå? Kanskje en runde med makeup- sex hadde gjort susen. Håper han endrer innstilling - det er jo nå det gjelder. Men, kjempebra at dere fikk gjort det i går, for det kan hende det var landingen som trengtes.

Uff, for en ukoselig følelse å sitte med :( Frustrerende med mannfolk som ikke later til å forstå at det bare er snakk om et par dager i løpet av hele måneden, at det virkelig gjelder..
Sender deg en stor klem ❤️

Uff :( Føler med deg! Babyer blir ikke laget når som helst i syklusen, men ikke alle menn skjønner alvoret. Kanskje spiller det ikke så store rollen om graviditeten starter nå eller om tre måneder for dem. Men for oss som er her inne i prøverboblen er det jo det viktigste i verden. Klarer du å snakke med han om akkurat det nå? Kanskje en runde med makeup- sex hadde gjort susen. Håper han endrer innstilling - det er jo nå det gjelder. Men, kjempebra at dere fikk gjort det i går, for det kan hende det var landingen som trengtes.

Han er litt nedfor om dagen. Krangler med seg selv. Og så sier han ingenting. Men det påvirker oss, da jeg føler han trekker seg unna. Og nå trenger jeg at han gjør akkurat det motsatte. Blir såret og så blir han påvirket av meg igjen. Ond sirkel...
Vi er "svamper" begge to :)

Nå sa han at han skulle ta seg et par dager hjemme fra jobb denne uka. Så jeg håper det hjelper...

Gitt opp hele juni 2017 akkurat nå.

Og det føles som om jeg gjenopplever aborten...

Trist, lei, såret, tomt...

Sorry for negativ utblåsning, men this is the place to do it... så igjen, sorry❤️

God morgen kjære deg. Hvordan har humøret det i dag? Er ikke så lett med de gubbene altså. Ikke så lett for de å skjønne det alltid, men det er utrolig sårt, når man selv vet, hvor viktig det er å "ramme riktig"... Sender en god klem og håper humøret ditt er litt bedre i dag. :Heartred:)

Uff, for en ukoselig følelse å sitte med :( Frustrerende med mannfolk som ikke later til å forstå at det bare er snakk om et par dager i løpet av hele måneden, at det virkelig gjelder..
Sender deg en stor klem ❤️

Ja, han vil jo så veldig han også. Men når han ikke har lyst til å humpe så blir det jo helt kræsj. Han blir jo sååå såret og "vonbråten" når jeg avviser han en gang i blant (dog lenge siden sist). Han trenger bekreftelsen sier han. Og da blir jeg litt overrasket når det samme ikke går andre veien. Jeg trenger også det, i alle fall når meningen er at vi skal lage baby.... ❤️takk godeste

Har ikke tatt digital i dag, men her er dagens:

ImageUploadedByBV Forum1474268327.532326.jpg

Her er de siste samlet:

ImageUploadedByBV Forum1474268412.961929.jpg
CD22 morgen og kveld - positiv cbd
CD23 morgen og kveld - positiv cbd

Ser ut som CD23 på morgen er den sterkeste...? Vi hadde sex CD22 kveld...

Last edited:
God morgen kjære deg. Hvordan har humøret det i dag? Er ikke så lett med de gubbene altså. Ikke så lett for de å skjønne det alltid, men det er utrolig sårt, når man selv vet, hvor viktig det er å "ramme riktig"... Sender en god klem og håper humøret ditt er litt bedre i dag. :Heartred:)

God morgen, søteste❤️ Fortsatt litt trist. Men har vel innfunnet meg med at sambo ikke er på topp for tiden. Så prøvingen kan nok ta lang tid. Jeg tror ikke at jeg orker å utsette meg for dette hver mnd... ❤️

Omg, så sterke de er over mange dager!? Trolig har ikke el vært enda, så dere har nok flere dager på dere! :)

Tok en digital nå. Den var ikke konsentrert da jeg pisser i ett sett i dag :p Men den var negativ. Og jeg synes den fra CD23 M er sterkest. Så da vil jeg tippe el fant sted i går en eller annen gang. Og at strekene nå er på vei ned i styrke...

Leste en tidbit om det på FF. At man kunne få positive utslag på elt på vei ned fra toppen. FF markerer som regel el dagen etter positiv test... Pga temphoppet som kommer da...
Jeg krysser fingrene for temhopp noen dager til. Da er jeg iallfall 1dpo i dag... Og at sex dagen før el gjør sitt!

Tok en digital nå. Den var ikke konsentrert da jeg pisser i ett sett i dag :p Men den var negativ. Og jeg synes den fra CD23 M er sterkest. Så da vil jeg tippe el fant sted i går en eller annen gang. Og at strekene nå er på vei ned i styrke...

Leste en tidbit om det på FF. At man kunne få positive utslag på elt på vei ned fra toppen. FF markerer som regel el dagen etter positiv test... Pga temphoppet som kommer da...
Jeg krysser fingrene for temhopp noen dager til. Da er jeg iallfall 1dpo i dag... Og at sex dagen før el gjør sitt!
Åh, jeg er spent på dine vegne! Hvor lang tid tok det deg å bli gravid ved dine to andre graviditeter?

Åh, jeg er spent på dine vegne! Hvor lang tid tok det deg å bli gravid ved dine to andre graviditeter?

:) Ikke kjempe optimistisk... Men jeg kan ikke gi opp allerede 1dpo... But still... Ble gravid på første forsøk begge gangene...

Back
Topp