Blue_ prøver på nytt <3

Jeg har i hvertfall tempet en del sykluser, men er jo bare "ekspert" på meg selv :P
Ut i fra hvordan EL slim "skal" oppføre seg så støtter det opp under EL CD 23 :) Åh, dette blir spennende :D

Da krysser vi for det :)
Ser tilbake på notatene mine fra mai. Da hadde jeg dette samme gulaktige slimet på CD17. 12 dager etter satt jeg der med en test som var veldig positiv :) Så det ser ut til at det stemmer inn....

Sååå oppblåst man skulle bli da! Poff sa det.... Og nå står magen ut :p haha! Selv om jeg ikke skulle få positiv test denne mnd... Så ser jeg iallfall pregster ut nå :p

EDIT: Ser at jeg har notert det samme i mai. (Aner jo ikke hvor i syklusen det kom). 10 dager senere hadde jeg i alle fall en veldig tydelig strek...
Så det kan være normalen for meg noen dager etter el...
Oooi exciting!

Åh, det er bare så gøy når FF setter det krysset :D :D :D
Da var det bare å vente da:shy:

Ja, som jeg har ventet på det! Føler nesten at jeg nå bare kan slappe av :)

Du kan jo det!! :D Nå er det ingenting du får gjort, baaaare ruge :D

Haha, ja! Sier det nå; skal ikke stresse meg opp med symptomer og være testetøs :p Men vi får se da :p haha!

Haha, ja! Sier det nå; skal ikke stresse meg opp med symptomer og være testetøs :p Men vi får se da :p haha!

Jojo, det må du :hilarious::hilarious: Men trenger ikke løfte en finger for å kjenne etter og teste kan du jo vente noen dager med :D :D

Sitter her og tenker på hvor fantastisk det ville vært med positiv test om én uke... Sambo blir 30 den 01.okt...(13dpo).

Jeg kommer helt klart til å teste noen dager i forveien. Om den er positiv, får jeg finne på noe lurt :)

Symptomer: (oppdateres utover dagen)

• Murringer
• Kremete utflod
• Hard i magen
• Vondt i hodet (spist for mye sjokolade) :p
• Småsåre brystvorter (IKKE på samme måte som da jeg var gravid sist. Da fikk ikke sambo røre de... Auu)
• Trøtt
• Tørst
• Tissetrengt (se punktet over :p )
• Skarpe stikk på venstre side
• Bloated and gassy :p
• Dårlig matlyst

Post ovulation symptoms much :p

Last edited:
Sitter her og tenker på hvor fantastisk det ville vært med positiv test om én uke... Sambo blir 30 den 01.okt...(13dpo).

Jeg kommer helt klart til å teste noen dager i forveien. Om den er positiv, får jeg finne på noe lurt :)
Juni juni juuunijubel! Det hadde vært noe! :))

..

Back
Topp