Blue_ prøver på nytt <3

Her går det veldig bra. ;-)
Litt kvalm, trøtt og en god del murring i magen. Men jeg prøver egentlig bare å nyte at jeg fikk en positiv test ❤️

Sender masse masse babystøv til deg ❤️❤️

Dét skjønner jeg godt! Tar hypermesis også jeg :p Så lenge det blir en juni baby ❤️

Takk❤️ klem

Last edited:
:) Heia søta! Når jeg ikke lengre har troa på meg selv kan jeg legge all tro inn på andre her!! Gleder meg til om en uke eller litt til - kanskje du får en FIN og positiv test å vise frem!

:) Heia søta! Når jeg ikke lengre har troa på meg selv kan jeg legge all tro inn på andre her!! Gleder meg til om en uke eller litt til - kanskje du får en FIN og positiv test å vise frem!

Naw, så god du er❤️ Dét hadde vært noe :) Hvis ikke så får jeg henge her med deg en stund til da❤️

CD27/77?)/4dpo - pp1 etter MA:

Tempen stiger fortsatt, selv om det går tregt... Sov litt dårlig i natt... Lå våken å vridde på meg da tempklokka ringte...

Nå må det vel komme et hopp snart?
Lest litt og funnet ut at siden jeg i utgangspunktet kan ha sykluser mot 34 dager på det meste (i alle fall de siste årene). Så kan progesteron bruke litt lenger tid før det store hoppet kommer i temperaturen. Og jeg har dermed det FF kaller "slow rise". Men kjenner jo det at i morgen er en fin dag til å gjøre et stort hopp :)

Symptomer:

• Murring
• Stikk
• Trøtt
• Bloated
• Kremet utflod
• Såre brystvorter
• Tung i hodet
• Tørst
• Hard i magen

Så trøtt man skulle bli i dag da... Greit at jeg har sovet dårlig i natt... Men gjeeeeesp! Surt vær er det ute også. Trettende greier :p

Gjesper og gleder meg til rolig kveld på sofaen før natta.
Sambo er ute og ser kamp med en kompis. Så når snuppa sover skal det sløves før det blir tidlig kveld :) Ååh, så deilig!

Så trøtt man skulle bli i dag da... Greit at jeg har sovet dårlig i natt... Men gjeeeeesp! Surt vær er det ute også. Trettende greier :p

Gjesper og gleder meg til rolig kveld på sofaen før natta.
Sambo er ute og ser kamp med en kompis. Så når snuppa sover skal det sløves før det blir tidlig kveld :) Ååh, så deilig!
Kos deg med rolig kveld du! :) Tenk at den umenneskelig lange perioden med syklustull er over og at du endelig er i dpo- land ❤ Har dere planer for helga?

Kos deg med rolig kveld du! :) Tenk at den umenneskelig lange perioden med syklustull er over og at du endelig er i dpo- land ❤ Har dere planer for helga?

Takk, kjære ❤️ Jeg vet, helt uvirkelig :) Kjenner godt på kroppen at den nå har roet ned noen hakk :)
Har du en fin kveld?

Ja, i morgen kveld blir det fredagskos med film på meg og sambo. Lørdag skal vi på brannstasjon på typ barnas dag. Blir nok stas etter x-antall "Jeg vil se Karsten og Petra på brannstasjonen, mamma"! (Karsten og Petra blir bestevenner filmen) :)
Og på søndag er det barnebursdag hos ene nabojenta. Helgen kommer med andre ord til å fly :)
Dere da?

CD28/78?)/5dpo - pp1 etter MA:

I dag økte tempen enda litt mer. Så jeg er fortsatt på vei opp :)

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test :p Våknet og begynte å tempe. Etterpå synes jeg det var litt rart at klokka mi ikke durte en gang til. Forsto da at klokken ikke var 0530. Den viste seg å være 0240...

Nok en natt med litt dårlig søvn. Jeg var i seng litt over kl21. Og merket det ikke da sambo kom hjem... Før han begynte å lese på mobilen sin. Som han ofte gjør før han legger seg. Ergo fikk jeg det skarpe lyset fra mobilen hans i tryne...

Drømte om positiv test, våknet 0240, våknet igjen 0530, sov til ca kl0600. Da våknet jeg av treåringen som sto og ville inn til oss. Etter at jeg hadde hatt henne i sengen en liten stund, kjente jeg at hun var våt....

Da hadde hun ut av det blå tisset i senga si?! Hun er 3 1/2 og har vært tørr siden hun var TO...! Sjokka og i svime ble det da å dra av senger og sette på vask... Gjeeeeeeeesp!

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test :p Våknet og begynte å tempe. Etterpå synes jeg det var litt rart at klokka mi ikke durte en gang til. Forsto da at klokken ikke var 0530. Den viste seg å være 0240...

Nok en natt med litt dårlig søvn. Jeg var i seng litt over kl21. Og merket det ikke da sambo kom hjem... Før han begynte å lese på mobilen sin. Som han ofte gjør før han legger seg. Ergo fikk jeg det skarpe lyset fra mobilen hans i tryne...

Drømte om positiv test, våknet 0240, våknet igjen 0530, sov til ca kl0600. Da våknet jeg av treåringen som sto og ville inn til oss. Etter at jeg hadde hatt henne i sengen en liten stund, kjente jeg at hun var våt....

Da hadde hun ut av det blå tisset i senga?! Hun er 3 1/2 og har vært tørr siden hun var TO...! Sjokka og i svime ble det da å dra av senger og sette på vask... Gjeeeeeeeesp!
5DPO her også! Ååå så spennende det blir når bli når vi skal begynne å teste❤️❤️

Da hadde hun ut av det blå tisset i senga si?! Hun er 3 1/2 og har vært tørr siden hun var TO...! Sjokka og i svime ble det da å dra av senger og sette på vask... Gjeeeeeeeesp!
Oi, for ei natt og start på dagen!
Da kan dagen bare bli bedre :) Godt tegn at du drømte om positiv test! Jeg gjorde jo også det, og fikk jo en svakt positiv test som økte på de neste dagene. Jeg tror jeg har hatt en kjemisk så jeg tror nok egentlig at drømmen stemte :) Satser på at den stemmer for deg også og at du snart får gleden av å se en - og at den bare øker og resulterer i en reell graviditet! ;)

Oi, for ei natt og start på dagen!
Da kan dagen bare bli bedre :) Godt tegn at du drømte om positiv test! Jeg gjorde jo også det, og fikk jo en svakt positiv test som økte på de neste dagene. Jeg tror jeg har hatt en kjemisk så jeg tror nok egentlig at drømmen stemte :) Satser på at den stemmer for deg også og at du snart får gleden av å se en - og at den bare øker og resulterer i en reell graviditet! ;)

Ja, livet som småbarnsmor er aldri kjedelig vet du :p

Får håpe det :) Føltes så ekte, man vil jo bare tilbake til drømmeland :p Takk, kjære❤️ du kommer i så fall etter sporenstreks vet du❤️

Jeg tenkte å ta en test på torsdagen :) Hadde vært fint å kunne overrasket samboer med en hyggelig nyhet til helga

Ser den! Sambo blir 30 på lørdag, så jeg kommer til å teste på onsdag. Da blir det en fin bursdagsgave og jeg og snuppa får dratt på høstferie. Kan ikke dra fra sambo om fertilt vindu havner da :p men om den er positiv får vi jo det ;)

Back
Topp