Blue_
Gift med forumet
Oi, ja det har kanskje det da. Hva er babyklister? Jeg har ikke hatt el- slim etter senaborten Tror du det har sammenheng med progesteronnivået? Make sense her i alle fall... Jeg har tenkt at mangelen på elslim i alle fall er pga aborten. Og om egget var befruktet denne mnd dom jeg tror, så er kanskje veggene inni der enda ikke klare for å holde på egget. Hmm... Kan jo ingenting om dette så det blir mye synsing fra min side.
Dette er hva jeg har funnet om Babyklister
"Virkning og anvendelse:
Forebyggende til gravide, der tidligere har aborteret
Ved akut abort risiko
I forbindelse med IVF behandling og ægopsætning. De befrugtede æg fæstnes bedre på livmodervæggen.
Fructus femina comp er fremstillet i Danmark siden 1988, og anvendes i dag af et stort antal behandlere samt på flere fertilitetsklinikker. Bl.a. forbedrer midlet moderkagens tilstand væsentligt.
Midlet har fået kælenavnet Baby-klister fordi livmodervæggen stimuleres til at fortykke sig, så det befrugtede æg bedre kan sætte sig fast.
Sammensætning:
Berberis vulgaris e fructibus D3
Urtica urens D3
Dosering:
Som abort forebyggende middel indtages Fructus femina comp 10 dråber 3 x dagligt i lidt vand før maden. Man starter med indtagelsen så snart graviditet er konstateret og fortsætter så langt i graviditeten som kvinden føler sig tryg ved. Hvis en kvinde tidligere har aborteret sent i graviditeten, kan midlet indtages så længe kvinden ønsker, dog minimum til og med 1. trimester.
Hvis der opstår akut abort risiko, kan Fructus femina comp anvendes som akut middel i akut dosering; 50 dråber i lidt vand drikkes slurkvist over en time eller to; alternativt kan indtages 10 dråber hvert 20. minut når bedring indtræder, kan dosering nedsættes til 50 dråber i lidt vand der drikkes over dagen, og efter nogle dage kan dosering yderligere nedsættes til normal dosering: 10 dråber 3 x dagligt.
I forbindelse med ægtransplantation indtages Fructus femina comp 1 uge før ægopsætning,
10 dråber 3 x dagligt. Indtagelsen fortsætter til og med 1. trimester."