Blue_ prøver på nytt <3

Oi, ja det har kanskje det da. Hva er babyklister? Jeg har ikke hatt el- slim etter senaborten :( Tror du det har sammenheng med progesteronnivået? Make sense her i alle fall... Jeg har tenkt at mangelen på elslim i alle fall er pga aborten. Og om egget var befruktet denne mnd dom jeg tror, så er kanskje veggene inni der enda ikke klare for å holde på egget. Hmm... Kan jo ingenting om dette så det blir mye synsing fra min side.

Dette er hva jeg har funnet om Babyklister :)

"Virkning og anvendelse:
Forebyggende til gravide, der tidligere har aborteret
Ved akut abort risiko
I forbindelse med IVF behandling og ægopsætning. De befrugtede æg fæstnes bedre på livmodervæggen.

Fructus femina comp er fremstillet i Danmark siden 1988, og anvendes i dag af et stort antal behandlere samt på flere fertilitetsklinikker. Bl.a. forbedrer midlet moderkagens tilstand væsentligt.
Midlet har fået kælenavnet Baby-klister fordi livmodervæggen stimuleres til at fortykke sig, så det befrugtede æg bedre kan sætte sig fast.

Sammensætning:
Berberis vulgaris e fructibus D3
Urtica urens D3

Dosering:
Som abort forebyggende middel indtages Fructus femina comp 10 dråber 3 x dagligt i lidt vand før maden. Man starter med indtagelsen så snart graviditet er konstateret og fortsætter så langt i graviditeten som kvinden føler sig tryg ved. Hvis en kvinde tidligere har aborteret sent i graviditeten, kan midlet indtages så længe kvinden ønsker, dog minimum til og med 1. trimester.

Hvis der opstår akut abort risiko, kan Fructus femina comp anvendes som akut middel i akut dosering; 50 dråber i lidt vand drikkes slurkvist over en time eller to; alternativt kan indtages 10 dråber hvert 20. minut når bedring indtræder, kan dosering nedsættes til 50 dråber i lidt vand der drikkes over dagen, og efter nogle dage kan dosering yderligere nedsættes til normal dosering: 10 dråber 3 x dagligt.

I forbindelse med ægtransplantation indtages Fructus femina comp 1 uge før ægopsætning,
10 dråber 3 x dagligt. Indtagelsen fortsætter til og med 1. trimester."

ImageUploadedByBV Forum1474787043.332943.jpg

EAT ALL THE FOOD :p

Gjør som regel ikke det jeg heller. Men noen ganger våkner jeg med romlemage. Og da må jeg bare kaste meg over maten :p

Bare hyggelig. Kan kjøpes her: http://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html :)
Jeg fant denne artikkelen, og symptomene var skremmende like mine. Tusen takk for tips, jeg tror jeg skal bestille time hos lege for å måle nivået i kroppen om det kan måles. http://altformamma.no/artikler/48/article/item/null/ufrivillig-barnloeshet-og-progesteron

CD30/80?)/7dpo - pp1 etter MA:

Selv om jeg tidvis har litt symptomer, er jeg ikke overbevist om at det er noe annet enn pms. Ser for meg at ALT av symptomer blir forsterket i første tiden etter MA. Tr skulle jo også bli mye kraftigere, fikk jeg fortalt. Så her tror jeg ikke på noe som helst. I alle fall ikke før man eventuelt sitter der med sin BFP (Big fat positive)!

Jeg er fortsatt bloated, gassy, har litt murringer og såre brystvorter, kviser, trøtt som f og har fortsatt litt utflod. Er altså ikke helt tørr ennå (tmi). Men siden jeg ikke har hatt tr siden april, husker jeg ikke hva som er normalt for meg...

Jeg har vel ikke helt troen i dag. Og om jeg skulle få mensen igjen snart, vil jeg håpe og tro at den blir skikkelig! Sånn at det ikke finnes tvil!! Og at jeg forhåpentligvis får en normal syklus. Kjenner at om det ikke blir spire, så blir jeg absolutt ikke nedbrutt for tantebesøk heller.

Tenker at det er greit å være forberedt på det også :)

CD30/80?)/7dpo - pp1 etter MA:

Selv om jeg tidvis har litt symptomer, er jeg ikke overbevist om at det er noe annet enn pms. Ser for meg at ALT av symptomer blir forsterket i første tiden etter MA. Tr skulle jo også bli mye kraftigere, fikk jeg fortalt. Så her tror jeg ikke på noe som helst. I alle fall ikke før man eventuelt sitter der med sin BFP (Big fat positive)!

Jeg er fortsatt bloated, gassy, har litt murringer og såre brystvorter, kviser, trøtt som f og har fortsatt litt utflod. Er altså ikke helt tørr ennå (tmi). Men siden jeg ikke har hatt tr siden april, husker jeg ikke hva som er normalt for meg...

Jeg har vel ikke helt troen i dag. Og om jeg skulle få mensen igjen snart, vil jeg håpe og tro at den blir skikkelig! Sånn at det ikke finnes tvil!! Og at jeg forhåpentligvis får en normal syklus. Kjenner at om det ikke blir spire, så blir jeg absolutt ikke nedbrutt for tantebesøk heller.

Tenker at det er greit å være forberedt på det også :)
Høres fornuftig ut å tenke sånn! Kroppen kan trenge tid, men samtidig hører man jo om de som blir gravide igjen på et blunk etter abort.

Høres fornuftig ut å tenke sånn! Kroppen kan trenge tid, men samtidig hører man jo om de som blir gravide igjen på et blunk etter abort.

Mhm :) Dette har tatt sååå lang tid. Og jeg føler ikke at prøvingen vår kom helt i gang... Selv om jeg helst ville vært gravid i går... Så har det dratt sånn ut i tid at jeg nå blir glad for hva som helst. Det viktigste er at kroppen er normal igjen.

Mhm :) Dette har tatt sååå lang tid. Og jeg føler ikke at prøvingen vår kom helt i gang... Selv om jeg helst ville vært gravid i går... Så har det dratt sånn ut i tid at jeg nå blir glad for hva som helst. Det viktigste er at kroppen er normal igjen.
Ja, for da vet man jo i allefall at kroppen er med! :) Håper det går fort for deg nå!

Ja, for da vet man jo i allefall at kroppen er med! :) Håper det går fort for deg nå!

Takk :) lurer på å få tatt en blodprøve i morgen for å måle progesteronet. Så slipper jeg å lure mer....

ImageUploadedByBV Forum1474822977.695198.jpg

Tror nok jeg kommer til å få tatt en blodprøve i morgen...

ImageUploadedByBV Forum1474827833.370932.jpg

Her ser en også min trææge tempøking...

Det trenger ikke å være noe galt altså, jeg har nevnt den før og nå må jeg bare vise deg grafen min fra da jeg var preggers med tulla ;)

Skjermbilde 2016-09-25 kl. 20.48.45.png

Det trenger ikke å være noe galt altså, jeg har nevnt den før og nå må jeg bare vise deg grafen min fra da jeg var preggers med tulla ;)

Vis vedlegget 198898

Takk, igjen❤️ har googlet ALT for mye i det siste... Går rundt i hodet på meg vedrørende progesteron, pergo, femar, el, letrozol, bbt osv. Og alt av tegn overanalyseres! Godt å faktisk se en annen temp som er litt som min. Ser jo bare de med høy stigning på Google :p ah, Google❤️ :p madness!!

Last edited:
Takk, igjen❤️ har googlet ALT for mye i det siste... Går rundt i hodet på meg vedrørende progesteron, pergo, femar, el, letrozol, bbt osv. Godt å faktisk se en annen temp som er litt som min. Ser jo bare de med høy stigning på Google :p ah, Google❤️ :p

Har tenkt myyye på progesteron i det siste selv!! Har også en flaske med babyklister liggende...hadde jo ikke lyst til å bruke den hvis jeg ikke trengte, men mulig jeg tenker litt annerledes denne ppen! Lutealfase på under 10 dager er for lite...

Har tenkt myyye på progesteron i det siste selv!! Har også en flaske med babyklister liggende...hadde jo ikke lyst til å bruke den hvis jeg ikke trengte, men mulig jeg tenker litt annerledes denne ppen! Lutealfase på under 10 dager er for lite...

Ja, det er virkelig for lite! Har den alltid vært 9-10 dager eller er det pga amming/fødsel at det har forandret seg?

Ja, det er virkelig for lite! Har den alltid vært 9-10 dager eller er det pga amming/fødsel at det har forandret seg?

Den har aldri vært på 14 dager, men i hvertfall på 11-12. Trolig er det ammingen som klysser, men jeg vil liksom ha i både pose og sekk :P :hilarious: Vi har riktig nok tatt i et tak i forhold til å redusere antall måltider på natt, men kommer ikke til å slutte helt med mindre hun vil det selv... Så jeg har vel bare meg selv å takke:sorry:

Den har aldri vært på 14 dager, men i hvertfall på 11-12. Trolig er det ammingen som klysser, men jeg vil liksom ha i både pose og sekk :P :hilarious: Vi har riktig nok tatt i et tak i forhold til å redusere antall måltider på natt, men kommer ikke til å slutte helt med mindre hun vil det selv... Så jeg har vel bare meg selv å takke:sorry:

Hehe, skjønner det da :) Her var det helt stopp med amming da snuppa var 8mnd. Var ikke noe interessant lenger, bare kaos :p Men jeg hadde jo melk helt til for litt siden. Hun er 3 1/2 :p Bare litt ved berøring altså :p

Så jo for meg at i den forrige graviditeten ville det sprute og lekke... Men nesten som om det var den som stoppet det opp... Helt tilfeldig sikkert :) !

Får håpe at det blir bedre for deg etter hvert med denne lutealfasen. Om Babyklister funker, får du skrive det i boka ;)

Hehe, skjønner det da :) Her var det helt stopp med amming da snuppa var 8mnd. Var ikke noe interessant lenger, bare kaos :p Men jeg hadde jo melk helt til for litt siden. Hun er 3 1/2 :p Bare litt ved berøring altså :p

Så jo for meg at i den forrige graviditeten ville det sprute og lekke... Men nesten som om det var den som stoppet det opp... Helt tilfeldig sikkert :) !

Får håpe at det blir bedre for deg etter hvert med denne lutealfasen. Om Babyklister funker, får du skrive det i boka ;)

I will!! ;)

Andre dagen med blødning fra tannkjøttet :p Alt man må notere som symptom :p haha

Back
Topp