Blue_
Gift med forumet
Ja erru gæern.
AH! Ja. Føler meg så dum. Trodde el var spire. Forhåpentligvis er det el som kommer nåå da
Hehe, huff! Er jo søren ta ikke lett dette her. Alle symptomer er jo like skjer med det???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja erru gæern.
AH! Ja. Føler meg så dum. Trodde el var spire. Forhåpentligvis er det el som kommer nåå da
Hehe, huff! Er jo søren ta ikke lett dette her. Alle symptomer er jo like skjer med det???
Vondt i puppene har jeg aldri hatt før, så da ble jeg helt sikker. Hva blir det neste? Sitter der stor mage, 5 cm åpning og rier. Åja der kom eggløsninga ja!
Hahahaha, dævver!!!!
Bare spist litt mye bolle da sjø
Tåler sikkert ikke gluten
Syns det var en svak strek på den testen altså!!
Ikke sant?
Så i dagboka (den ikke-virtuelle) mi i dag, og der hadde æ skrevet "El?" For snær 3 uka sia. Før æ begynte med Ovia, temping, tappetafsing og tisse i kopp 3 gang for dagen så trudde æ at el va rundt den her tia. Vise sæ at æ (bankibordet) mest sannsynlig hadde rett allerede da. Vurdere å droppe alt av testing og tafsing og bare ha mæ med sambo annahver dag. Det e bare at det blir litt mye når man tydeligvis har et fertilt vindu på typ 20 daga. Også e det jo litt ekstra motiveraness å skru av netflixen og komme sæ i seng litt tidligere når man vet (eller trur man vet!) man har eggløsning.
Skulle jo holde meg til i morgen. Men ble visst i dag. Ett stykk grå skyggestrek
Jeg seeeeer Greit nok, det er en skyggestrek, men når det er den første testen du har tatt så kaaaan det vært at det ikke bare er en skygge! Its a baby in disguise
Hehe! Vi får se hvordan det går. Hvis ikke har jeg menskopp, vin og får favorittkaken i helga
Du vinner uansett med andre ord
Hehe, jupp! Og ikke minst en skikkelig tr med påfølgende normal syklus! Det er nemlig bestemt
Men vil jo helst ha to streker da altså
Spennende Tar du ny test i morgen også?
Åh, så spent jeg er for morgendagen for deg Selv om det enda er noen dager til vi kan forvente et tydelig svar da!
Høres fornuftig ut å tenke sånn! Kroppen kan trenge tid, men samtidig hører man jo om de som blir gravide igjen på et blunk etter abort.
Takk, godeste du Ja, spennende i dpo-land
Nemlig! ❤❤❤Jeg var jo en ev de som var så heldig ;-) Så vi får krysser fingre og tær for at det funker for Blue også