Blue_ prøver på nytt <3

Ja erru gæern. ;)

AH! :arghh: Ja. Føler meg så dum. Trodde el var spire. Forhåpentligvis er det el som kommer nåå da :bored::dead:

Hehe, huff! Er jo søren ta ikke lett dette her. Alle symptomer er jo like :p skjer med det???

Vondt i puppene har jeg aldri hatt før, så da ble jeg helt sikker. Hva blir det neste? Sitter der stor mage, 5 cm åpning og rier. Åja der kom eggløsninga ja!

Hahahaha, dævver!!!!

Bare spist litt mye bolle da sjø :p
Tåler sikkert ikke gluten :p

Hahahaha, dævver!!!!

Bare spist litt mye bolle da sjø :p
Tåler sikkert ikke gluten :p

Ikke sant? :dead:

Så i dagboka (den ikke-virtuelle) mi i dag, og der hadde æ skrevet "El?" For snær 3 uka sia. Før æ begynte med Ovia, temping, tappetafsing og tisse i kopp 3 gang for dagen så trudde æ at el va rundt den her tia. Vise sæ at æ (bankibordet) mest sannsynlig hadde rett allerede da. Vurdere å droppe alt av testing og tafsing og bare ha mæ med sambo annahver dag. Det e bare at det blir litt mye når man tydeligvis har et fertilt vindu på typ 20 daga. Også e det jo litt ekstra motiveraness å skru av netflixen og komme sæ i seng litt tidligere når man vet (eller trur man vet!) man har eggløsning. :joyful:

Ikke sant? :dead:

Så i dagboka (den ikke-virtuelle) mi i dag, og der hadde æ skrevet "El?" For snær 3 uka sia. Før æ begynte med Ovia, temping, tappetafsing og tisse i kopp 3 gang for dagen så trudde æ at el va rundt den her tia. Vise sæ at æ (bankibordet) mest sannsynlig hadde rett allerede da. Vurdere å droppe alt av testing og tafsing og bare ha mæ med sambo annahver dag. Det e bare at det blir litt mye når man tydeligvis har et fertilt vindu på typ 20 daga. Også e det jo litt ekstra motiveraness å skru av netflixen og komme sæ i seng litt tidligere når man vet (eller trur man vet!) man har eggløsning. :joyful:

Av og til vet man nok mer enn man tror. Og all denne styringen kan gjøre oss mer forvirret...
Hehe, ja :p Her har vi fertilt vindu i 2-21/2 uke. Da jeg har så varierende syklus. Og humping i ett sett blir man bare gærn av til slutt. Plikt dritt!

Skulle jo holde meg til i morgen. Men ble visst i dag. Ett stykk grå skyggestrek

Jeg seeeeer :D :D :D Greit nok, det er en skyggestrek, men når det er den første testen du har tatt så kaaaan det vært at det ikke bare er en skygge! Its a baby in disguise ;):D:D

Jeg seeeeer :D :D :D Greit nok, det er en skyggestrek, men når det er den første testen du har tatt så kaaaan det vært at det ikke bare er en skygge! Its a baby in disguise ;):D:D

Hehe! Vi får se hvordan det går. Hvis ikke har jeg menskopp, vin og får favorittkaken i helga :p

Du vinner uansett med andre ord :P

Hehe, jupp! Og ikke minst en skikkelig tr :p med påfølgende normal syklus! Det er nemlig bestemt :p

Men vil jo helst ha to streker da altså ;)

Åh, så spent jeg er for morgendagen for deg :) :) Selv om det enda er noen dager til vi kan forvente et tydelig svar da! ;)

CD82/9dpo - pp1 etter MA:

Tempen:

ImageUploadedByBV Forum1475004723.168858.jpg

Dagens skygge:

ImageUploadedByBV Forum1475004743.952706.jpg

Symptomer:

• trøtt
• murringer og små stikk
• fyldigere bryst
• småsåre brystvorter
• hodepine
• utflod: lotion aktig
• har i ett par dager hatt cravings på;

ImageUploadedByBV Forum1475004929.330280.jpg

Men aaaaalt dette kan like gjerne være pms :)
Kl21 gikk jeg til sengs... på tide å sove!! Føles som om jeg ikke har sovet noe særlig de siste nettene. Våkner mye og føler meg urolig. Selv om jeg egentlig er tidlig i seng.

Håper dere får en fin kveld! Og at jeg fortsetter å se maaange positive tester hos dere i morgen :D

Zzzzz

Last edited:
Back
Topp