Blue_ prøver på nytt <3

Mye murring på gang i kveld... Spennende å se når det kommer et dropp :)

Note to self:

ImageUploadedByBV Forum1475083673.919584.jpg

Hvor lang lutealfase har jeg?
Følger spent med :)

*popper popcorn* :D

CD84/11dpo - 1pp etter MA

Dagens temp:

ImageUploadedByBV Forum1475130603.264825.jpg

Dagens test:

ImageUploadedByBV Forum1475130651.970748.jpg

Jaja, bare å vente på tanta. Da blir det ikke en overraskelse til sambos 30årsdag... :(

Trist, men jeg har bare ikke hatt følelsen denne gangen. Selv om jeg har hatt symptomer som jeg kun har i forbindelse med graviditet. Men regner med at alt av pms symptom kan forsterkes etter en abort... På samme måte som tanta... Og dermed gi meg "gravidsymptom".

Nå venter jeg bare spent på hvor lang lutealfase jeg har, samt svar på blodprøvene jeg tok.
Så skal jeg drikke vin og spise MYE tapas i helgen!

Og når mandagen kommer, så starter jeg med å rydde opp i kroppen. Jeg har aldri hatt så mye ekstravekt som nå! Var mindre tre dager etter første fødsel enn nå :p huff! Sånn går det når man stadig skal late som om alt er bra, når man egentlig har det kjipt. Bunnen er nådd, kroppen skal forbedres og livet skal smile igjen ❤️

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1475130665.163863.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1475130665.163863.jpg
    58,6 KB · Visninger: 25
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1475136555.964707.jpg

Her er de sammen

CD84/11dpo - 1pp etter MA

Dagens temp:

Vis vedlegget 199590

Dagens test:

Vis vedlegget 199591

Jaja, bare å vente på tanta. Da blir det ikke en overraskelse til sambos 30årsdag... :(

Trist, men jeg har bare ikke hatt følelsen denne gangen. Selv om jeg har hatt symptomer som jeg kun har i forbindelse med graviditet. Men regner med at alt av pms symptom kan forsterkes etter en abort... På samme måte som tanta... Og dermed gi meg "gravidsymptom".

Nå venter jeg bare spent på hvor lang lutealfase jeg har, samt svar på blodprøvene jeg tok.
Så skal jeg drikke vin og spise MYE tapas i helgen!

Og når mandagen kommer, så starter jeg med å rydde opp i kroppen. Jeg har aldri hatt så mye ekstravekt som nå! Var mindre tre dager etter første fødsel enn nå :p huff! Sånn går det når man stadig skal late som om alt er bra, når man egentlig har det kjipt. Bunnen er nådd, kroppen skal forbedres og livet skal smile igjen ❤️
Nå er du endelig i normal gjenge igjen, og det er kjempebra selv om spira ikke var klar til å sitte den første prøveperioden. Håper Frk. Kropp er mer samarbeidsvillig nå, så skal du se at spira snart sitter. Tenk på den dagen når du får to streker!!! :)) Den kommer!

Nå er du endelig i normal gjenge igjen, og det er kjempebra selv om spira ikke var klar til å sitte den første prøveperioden. Håper Frk. Kropp er mer samarbeidsvillig nå, så skal du se at spira snart sitter. Tenk på den dagen når du får to streker!!! :)) Den kommer!

Ja, helt klart. Jeg er veldig klar til å kaste meg ut i første "offisielle" pp etter MA'en. Og jeg er også mye klokere med tanke på egen syklus nå enn før. Jeg vet ca i forhold til el-slim når el er, hvordan utfloden min er rett etter, og at jeg blir veldig oppblåst rett etter el. Og snart vet jeg også hvor lang lutealfasen min er :) neste pp lærer jeg forhåpentligvis også litt mer om på hvilken CD jeg normalt sett har el. Kanskje får jeg noen svar på blodprøven også, som kan hjelpe meg og forstå.
Ooog frk.kropp får anledning til å komme seg litt til hektene :) så snart hun er i form, vet jeg at jeg får en BFP!!

Ja, helt klart. Jeg er veldig klar til å kaste meg ut i første "offisielle" pp etter MA'en. Og jeg er også mye klokere med tanke på egen syklus nå enn før. Jeg vet ca i forhold til el-slim når el er, hvordan utfloden min er rett etter, og at jeg blir veldig oppblåst rett etter el. Og snart vet jeg også hvor lang lutealfasen min er :) neste pp lærer jeg forhåpentligvis også litt mer om på hvilken CD jeg normalt sett har el. Kanskje får jeg noen svar på blodprøven også, som kan hjelpe meg og forstå.
Ooog frk.kropp får anledning til å komme seg litt til hektene :) så snart hun er i form, vet jeg at jeg får en BFP!!

Det siste der gleder jeg meg masse til se! :))

CD85/12dpo - 1pp etter MA

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1475217358.197813.jpg

Tempen på vei ned, så har ikke orket å teste heller :p Regner med tanta kommer snart :) og nå vil jeg ha en skikkelig gullvask!

Last edited:
Har tenkt mye denne siste tiden. Og lurer på om, siden slimhinnen min var 0,67cm 25 dager før jeg fikk el... Og ut av de 25 dagene spottet jeg i 17! Da kan den jo ikke ha vært tykk nok til å motta noe som helst? Dette har jeg ikke spurt noen kloke hoder om... var bare en tanke...

Fikk beskjed fra Aleris om at resultatene mine var klare. De måtte bare få en lege til å se på de. Siden min er bortreist... Så da får jeg nok svar veldig snart :)

Tempen min gikk også ned... men er gravid nå... tror ikke det har så mye å si :) håpet er ikke ute heeeeelt enda!!

:) nei, den har jo ikke dippet helt ennå... tar det som en overraskelse om tanta ikke kommer :) men greit å være forberedt.

Da fikk jeg svar fra legen!

Hun hadde selv vært gjennom flere aborter og forsto at man etter lang tid gjerne ble stresset.

Alt av stoffskifte og progesteron var fint, samme med lh :)

Hun mente at jeg gjerne ville bli ekstra fruktbar nå. Bare jeg kom i gang igjen...

Komme til meg, gullvasken! Underspyling og boning! Hellooo!!

Hun hadde selv vært gjennom flere aborter og forsto at man etter lang tid gjerne ble stresset.

Hun mente at jeg gjerne ville bli ekstra fruktbar nå. Bare jeg kom i gang igjen...

Wohoo.... Opp og hopp. Så godt svar da. :D

Wohoo.... Opp og hopp. Så godt svar da. :D

Jaaaa! Da er det bare og komme seg tilbake i form. Så blir det bra!!

Måtte seff begi meg utpå én test til. Selv om jeg vet at håpet er ute :p omg ass!

ImageUploadedByBV Forum1475222497.676156.jpg

Nå har de gått i søppelbøtta og jeg har dratt frem el-testene fra skuffen :p
Kjøpe inn mer juice, solvipect og concieve tro?

ÅH, så bra!!!! Nå blir det julibaby!!! Eller?? HURRA!! :D :D

Back
Topp