Blue_
Gift med forumet
Jeg var jo en ev de som var så heldig ;-) Så vi får krysser fingre og tær for at det funker for Blue også
Jeg så strek!
Håper så inderlig du lykkes Blue
Nemlig! ❤❤❤
Dere er de beste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var jo en ev de som var så heldig ;-) Så vi får krysser fingre og tær for at det funker for Blue også
Jeg så strek!
Håper så inderlig du lykkes Blue
Nemlig! ❤❤❤
CD83/10dpo - pp1 etter MA:
Dagens temp:
Vis vedlegget 199376
Dagens test:
Vis vedlegget 199377
Fortsatt såvidt man kan skimte noe grått. Om man legger godviljen til, selvsagt
Her er de sammen:
Vis vedlegget 199378
Har jo ikke helt trua denne gangen. De to andre gangene har jeg bare "visst".
Bare å vente på tanta Selvfølgelig blir man skuffet når det har klaffet på pp1 to ganger etter hverandre! Men selv om testene er blenda, så håper jeg i det minste kroppen er positiv. Sånn at jeg kan gå inn i første "offisielle" pp etter MA, med ALLE forutsetninger for å lykkes
I natt har jeg faktisk sovet godt og følte meg neeesten uthvilt Ikke så rart når man legger seg kl21 kanskje
Men når har du testet positivt de andre gangene?
Jeg har fortsatt stort håp for deg, Blue! 10 dpo er da ingenting! Og tempen ser lovende ut!
Hehe Er ikke vant til å teste tidlig. Hver gang jeg har testet har den blitt positiv med én gang. Og jeg har klart meg med én test Dette er litt uvant
Skjønner godt at dette blir litt kjipt i forhold til tidligere da, ja
Tenk om man kunne klart å glemme bort hele greia og bare plutselig en dag komme på; "Hmm, skulle ikke jeg hatt mensen for 4 uker siden? ", så kan man ta en test som bare sprenger skala'n og begynne å forberede seg på TUL
Syns jeg ser noe på den siste testen også jeg! Jah, er det ikke rart... Fra å "bare bli gravid" går en plutselig over til tenking og prøving og testing - opp og nedturer! Har hatt det slik jeg også. Bare blitt gravid de tre foregående gangene. Da er det både spennende og kjempefrustrerende å plutselig bli så opphengt. Ikke så rart da.... Det å miste gjør noe med en! Kanskje får du to streker om noen dager! Eller kanskje blir det neste pp. Da er du i så fall skikkelig i gang igjen!
Greit å være forberedt på begge scenarioer Noen er jo så heldige at det bare klaffer med en gang etter abort. Hadde håpet jeg var en av dem, og ærlig talt så trodde jeg at det kom til å skje så fruktbar som jeg har pleid å være! :-O Men enkelte får nok litt mer å stri med etterpå, og jeg er helt overbevist om at for min del så fikk kroppen sjokk! Den var jo langt på vei i graviditeten før det brått ble revet vekk. Kroppen bare streika rett og slett. Jeg ser for meg å være skikkelig back on track til november. Da skal spiren sitte På tide da for da er det faktisk hele 5 måneder siden bittelillesøster forsvant...ja, rart med det. Når det har vært så enkelt tidligere. Og når det da blir litt ekstra etter abort, så skal man styre hjelper ikke når syklusene kan bli lange...
Blir selvfølgelig veldig lei meg. Men "følelsen" har ikke vært her. Og siden jeg ikke hadde tr først, så regner jeg med kroppen trenger litt ekstra tid. Og da håper jeg at jeg er tilbake til mer normale forhold etterpå. Og det gir meg håp for senere pp.
Føler jeg er litt i limbo-land nå Kommer tanta, så har jeg lært meg hvor lang lutealfase jeg har i alle fall
Greit å være forberedt på begge scenarioer Noen er jo så heldige at det bare klaffer med en gang etter abort. Hadde håpet jeg var en av dem, og ærlig talt så trodde jeg at det kom til å skje så fruktbar som jeg har pleid å være! :-O Men enkelte får nok litt mer å stri med etterpå, og jeg er helt overbevist om at for min del så fikk kroppen sjokk! Den var jo langt på vei i graviditeten før det brått ble revet vekk. Kroppen bare streika rett og slett. Jeg ser for meg å være skikkelig back on track til november. Da skal spiren sitte På tide da for da er det faktisk hele 5 måneder siden bittelillesøster forsvant...
Åh, spennende dager i møte for deg da! Det er jo virkelig en antydning til strek der!Mhm! Selv om jeg har lignende symptomer nå som sist jeg var gravid. (Som er typisk gravidsymptom for meg)... Så er jeg "ikke gravid" i hodet. "Noe" er ikke helt rett i kroppen... Spent på hva blodprøvene mine sier også... HCG, progesteron og stoffskifte i alle fall... Får vel svar til uka...
Klart at kroppen får sjokk! Legen jeg var hos sa at ting tok gjerne mye lenger tid enn hva man trodde. Enn hva man fikk fortalt, etter abort. Selv om tr er på plass, er det så mange hormoner som også må normaliseres... Har du vært og tatt blodprøver? Ja, vi får håpe at vi snart sitter der med mager igjen. På tide nå!
OK, nå må jeg snu om litt her. De siste årene har jeg hatt mye motgang. Og for noen som alltid skal være positiv utad traff jeg veggen...
Nå føler jeg at det er på tide å snu fra ned til opp. Og det skal faktisk starte med kroppen. Som tidligere treningsglad "fitnessjente" vet jeg hva jeg må gjøre for å få kroppen tilbake. Det var faktisk etter at jeg begynte med fitness at jeg fikk regelmessig syklus!
Nå feirer sambo 30 på lørdag og jeg 15 dager senere. Men fra og med mandag må jeg tilbake i rutine.
Jeg trenger å føle meg vel i kroppen igjen.
Heia!!! Hva trener du??
Elsk på styrketrening! Noen dager tungt med få reps. Andre dager lettere med mange reps. Sistnevnte er favoritten pump!!!
Samme her!! Eeelsk på høyrep bendager!!!!!Elsk på styrketrening! Noen dager tungt med få reps. Andre dager lettere med mange reps. Sistnevnte er favoritten pump!!!