Blue_ prøver på nytt <3

Nå har de gått i søppelbøtta og jeg har dratt frem el-testene fra skuffen :p
Kjøpe inn mer juice, solvipect og concieve tro?

Klart det da. :D Jeg skal også innom apoteket i dag etter jobb. Tom for solvipect. Igjen... :hilarious:

Da fikk jeg svar fra legen!

Hun hadde selv vært gjennom flere aborter og forsto at man etter lang tid gjerne ble stresset.

Alt av stoffskifte og progesteron var fint, samme med lh :)

Hun mente at jeg gjerne ville bli ekstra fruktbar nå. Bare jeg kom i gang igjen...

Komme til meg, gullvasken! Underspyling og boning! Hellooo!!
Så bra!! :)) Jeg har så tro på deg nå :) Tommel opp for mid/sensommerbebis!

Klart det da. :D Jeg skal også innom apoteket i dag etter jobb. Tom for solvipect. Igjen... :hilarious:

Hoho! Vurderte stor eller liten flaske sist. Tok stor... angret ikke :p nå blir det TO! Hahaha!

Ååh, så godt å få et sånt svar fra legen, Blue! :D:D Nå skarre' bli bebis, vettu :joyful:

Jaaa! Hun sa at ifølge testen hadde det allerede startet med nye folikkler eller noe sånn :p så kroppen har allerede begynt å gjøre seg klar :D

• El-tester - har i hus
• Basaltermometer - har i hus
• conceive plus - bestilt
• 5 strimmeltester - bestilt
• solvipect -
• grapefrukt juice -

Æ E KLAR!

• El-tester - har i hus
• solvipect -
• grapefrukt juice -

Æ E KLAR!
Så herlig å høre! Krysser alle fingre for deg og gleder meg til du skal begynne å teste neste gang :):)

Så herlig å høre! Krysser alle fingre for deg og gleder meg til du skal begynne å teste neste gang :):)

Takk, bare få tanta snart så er jeg klar :D

• El-tester - har i hus
• solvipect -
• grapefrukt juice -

Æ E KLAR!

YOU GO GIRL...!!! :excited001

• El-tester - har i hus
• solvipect -
• grapefrukt juice -

Æ E KLAR!

Jeg liker`e!! :D :D

CD86/13dpo - 1pp etter MA

Deeeer droppet tempen og det er bare å vente på TR :D :D

EDIT: Ble noe feil med bildet jeg lastet opp.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1475306889.400581.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1475306889.400581.jpg
    146 KB · Visninger: 24
Last edited:
CD86/13dpo - 1pp etter MA

Deeeer droppet tempen og det er bare å vente på TR :D :D

EDIT: Ble noe feil med bildet jeg lastet opp.
Okei, da er du i alle fall HELT i gang igjen! Det tok sin tid... :) Nå blir det SÅ spennende å se om spiren setter seg allerede ved første forsøk :)

Okei, da er du i alle fall HELT i gang igjen! Det tok sin tid... :) Nå blir det SÅ spennende å se om spiren setter seg allerede ved første forsøk :)

Jaaa! Sooom jeg gleder meg :D Hehe, rart og si... men nå vet jeg bare at kroppen vil føles mer normal...

Jeg og treåringen skal besøke familie på Vestlandet snart. Må bare ha el først :p "Sorry mamma! Vi må ha sex da, så kommer en tur etterpå" :p

Hoho! Vurderte stor eller liten flaske sist. Tok stor... angret ikke :p nå blir det TO! Hahaha!

Haha! Hvor mye drikker du hver dag? Jeg kjøpte en stor og tenker den holder akkurat til en pp.. Tar da 2 slurker til dagen.

Haha! Hvor mye drikker du hver dag? Jeg kjøpte en stor og tenker den holder akkurat til en pp.. Tar da 2 slurker til dagen.

Haha :p jeg gikk og tok 2-3 super hver dag. Men jeg sippet på den ganske lenge da. Siden jeg ikke har hatt tr siden april! Syklusen halte sånn ut og jeg visste ikke helt når jeg fikk el... pga MA :) min første tr etter MA kommer nok i morgen :)

Haha :p jeg gikk og tok 2-3 super hver dag. Men jeg sippet på den ganske lenge da. Siden jeg ikke har hatt tr siden april! Syklusen halte sånn ut og jeg visste ikke helt når jeg fikk el... pga MA :) min første tr etter MA kommer nok i morgen :)

Åja, skjønner! Huff!! Regner med at du er greit lei av smaken nå...Den smaker så dritt, men tenker det er så verdt å prøve hvis det kan ha en effekt...så da går det liksom greit :-)

åååå håper tr endelig kommer, nå har du ventet lenge nok!!:-)

For en dag! I dag ble sambo 30, hipp hurra :D
Dagen startet med gaver og sang i senga. Etterpå gikk det unna med litt handling før det kom besøk.

Nå er besøket dratt og vi roer ned med litt "skjønnheten og udyret" før leggetid. Da skal jeg ta meg et glass vin ❤️ for nå har jeg såvidt begynt å spotte litt brunt :)

I morgen skal vi inn til Oslo for å spise tapas :) Regner med jeg våkner med tr i morgen :) og hun er velkommen for en liten stund. Etterpå sender jeg henne avgårde på ett års ferie, tenker jeg ;)

Håper dere har en fin helg❤️

Jaaa! Sooom jeg gleder meg :D Hehe, rart og si... men nå vet jeg bare at kroppen vil føles mer normal...

Jeg og treåringen skal besøke familie på Vestlandet snart. Må bare ha el først :p "Sorry mamma! Vi må ha sex da, så kommer en tur etterpå" :p
Hahaaaa :)) :)) Ja sånn er livet som prøver! Hadde jeg visst at jeg skulle ha el akkurat den uka jeg og min venninne skal på tur, så hadde jeg garantert latt være å bestille reisen!! Ja, så gærne kan man bli som prøver :)

Back
Topp