Andriella
Elsker forumet
Nå har de gått i søppelbøtta og jeg har dratt frem el-testene fra skuffen
Kjøpe inn mer juice, solvipect og concieve tro?
Klart det da. Jeg skal også innom apoteket i dag etter jobb. Tom for solvipect. Igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har de gått i søppelbøtta og jeg har dratt frem el-testene fra skuffen
Kjøpe inn mer juice, solvipect og concieve tro?
Så bra!! ) Jeg har så tro på deg nå Tommel opp for mid/sensommerbebis!Da fikk jeg svar fra legen!
Hun hadde selv vært gjennom flere aborter og forsto at man etter lang tid gjerne ble stresset.
Alt av stoffskifte og progesteron var fint, samme med lh
Hun mente at jeg gjerne ville bli ekstra fruktbar nå. Bare jeg kom i gang igjen...
Komme til meg, gullvasken! Underspyling og boning! Hellooo!!
Klart det da. Jeg skal også innom apoteket i dag etter jobb. Tom for solvipect. Igjen...
Ååh, så godt å få et sånt svar fra legen, Blue! Nå skarre' bli bebis, vettu
Så bra!! ) Jeg har så tro på deg nå Tommel opp for mid/sensommerbebis!
Så herlig å høre! Krysser alle fingre for deg og gleder meg til du skal begynne å teste neste gang• El-tester - har i hus
• Basaltermometer - har i hus
• conceive plus - bestilt
• 5 strimmeltester - bestilt
• solvipect -
• grapefrukt juice -
Æ E KLAR!
Så herlig å høre! Krysser alle fingre for deg og gleder meg til du skal begynne å teste neste gang
• El-tester - har i hus
• solvipect -
• grapefrukt juice -
Æ E KLAR!
YOU GO GIRL...!!!
• El-tester - har i hus
• solvipect -
• grapefrukt juice -
Æ E KLAR!
Okei, da er du i alle fall HELT i gang igjen! Det tok sin tid... Nå blir det SÅ spennende å se om spiren setter seg allerede ved første forsøkCD86/13dpo - 1pp etter MA
Deeeer droppet tempen og det er bare å vente på TR
EDIT: Ble noe feil med bildet jeg lastet opp.
Okei, da er du i alle fall HELT i gang igjen! Det tok sin tid... Nå blir det SÅ spennende å se om spiren setter seg allerede ved første forsøk
Hoho! Vurderte stor eller liten flaske sist. Tok stor... angret ikke nå blir det TO! Hahaha!
Haha! Hvor mye drikker du hver dag? Jeg kjøpte en stor og tenker den holder akkurat til en pp.. Tar da 2 slurker til dagen.
Haha jeg gikk og tok 2-3 super hver dag. Men jeg sippet på den ganske lenge da. Siden jeg ikke har hatt tr siden april! Syklusen halte sånn ut og jeg visste ikke helt når jeg fikk el... pga MA min første tr etter MA kommer nok i morgen
Hahaaaa ) ) Ja sånn er livet som prøver! Hadde jeg visst at jeg skulle ha el akkurat den uka jeg og min venninne skal på tur, så hadde jeg garantert latt være å bestille reisen!! Ja, så gærne kan man bli som prøverJaaa! Sooom jeg gleder meg Hehe, rart og si... men nå vet jeg bare at kroppen vil føles mer normal...
Jeg og treåringen skal besøke familie på Vestlandet snart. Må bare ha el først "Sorry mamma! Vi må ha sex da, så kommer en tur etterpå"