Blue_ prøver på nytt <3

Åja, skjønner! Huff!! Regner med at du er greit lei av smaken nå...Den smaker så dritt, men tenker det er så verdt å prøve hvis det kan ha en effekt...så da går det liksom greit :-)

åååå håper tr endelig kommer, nå har du ventet lenge nok!!:-)

Hehe, er ikke den verste hostesaften jeg har drukket. Og etter en stund er det ikke så fælt. Men en liten pause og på an igjen så smaker det ikke godt :p Men hva gjør man ikke for å øke mulighetene :p
Nå leste jeg at ananas skulle være bra etter el :p så da får jeg legge det til listen over "how to make a baby - ano 2016"

Helt enig! Nå spotter jeg, så da blir det nok full rulle fra i morgen :)
Nå nyter jeg sjokolade og vin! En liten feiring :D

For en dag! I dag ble sambo 30, hipp hurra :D
Dagen startet med gaver og sang i senga. Etterpå gikk det unna med litt handling før det kom besøk.

Nå er besøket dratt og vi roer ned med litt "skjønnheten og udyret" før leggetid. Da skal jeg ta meg et glass vin ❤️ for nå har jeg såvidt begynt å spotte litt brunt :)

I morgen skal vi inn til Oslo for å spise tapas :) Regner med jeg våkner med tr i morgen :) og hun er velkommen for en liten stund. Etterpå sender jeg henne avgårde på ett års ferie, tenker jeg ;)

Håper dere har en fin helg❤️

Hipp hurra for mannen!! :D Kos deg max med glasset ditt og resten av helgen :D Liiiitt misunnelig på tapas kjenner jeg :P

Hehe, er ikke den verste hostesaften jeg har drukket. Og etter en stund er det ikke så fælt. Men en liten pause og på an igjen så smaker det ikke godt :p Men hva gjør man ikke for å øke mulighetene :p
Nå leste jeg at ananas skulle være bra etter el :p så da får jeg legge det til listen over "how to make a baby - ano 2016"

Helt enig! Nå spotter jeg, så da blir det nok full rulle fra i morgen :)
Nå nyter jeg sjokolade og vin! En liten feiring :D

Ja, helt enig! Den er ikke god, men overkommelig, fordi vi ønsker oss spire. Jeg kunne spist mye rart jeg hvis det hadde hjulpet ! Haha.. Hvor leste du at ananas er bra etter El? Biter på jeg! Det er jo sjukt digg og.. Kunne det ikke vært sånn at sjokolade, brus og burgere var bra for fertiliteten?

Ja, helt enig! Den er ikke god, men overkommelig, fordi vi ønsker oss spire. Jeg kunne spist mye rart jeg hvis det hadde hjulpet ! Haha.. Hvor leste du at ananas er bra etter El? Biter på jeg! Det er jo sjukt digg og.. Kunne det ikke vært sånn at sjokolade, brus og burgere var bra for fertiliteten?

Var et sted her inne på forumet. Om det er et fnugg av sannhet så slenger jeg meg på :p haha, ja!

CD1 - 1pp etter MA

Første TR etter MA kan vel gå som pp1?

Tenk at det tok 86 dager og over 12 uker før jeg skulle få tilbake tanta?!

Jeg er bare glad og bryr meg ikke om at hun herjer i underetasjen :D

Kroppen i rute! Så nå håper vi på at syklusen blir som normal igjen, og jeg får el før vi drar til Vestlandet :)
Heia, heia!

Nå gleder jeg meg til deilig tapas med mine fine❤️

Håper dere får en strålende søndag!

Hipp hurra for mannen!! :D Kos deg max med glasset ditt og resten av helgen :D Liiiitt misunnelig på tapas kjenner jeg :P

Tusen takk, snuppa! Vi fikk lagt inn litt bursdagshumps før tanta kicket inn også ;) hoho!

CD1 - 1pp etter MA

Kroppen i rute! Så nå håper vi på at syklusen blir som normal igjen, og jeg får el før vi drar til Vestlandet :)
Heia, heia!

Hipp hurra for Tanta! ;) Tapas høres absolutt rett ut! Her har vi sløv morgen med kaffe på senga. Senere blir det fårikålmiddag.

CD1 - 1pp etter MA

Heia, heia!

Juhuuuu:) herlig:)

CD1 - 1pp etter MA

Heia, heia!

Hipp hurra for tanta ! :D rart å si det :p

Hipp hurra for Tanta! ;) Tapas høres absolutt rett ut! Her har vi sløv morgen med kaffe på senga. Senere blir det fårikålmiddag.

Åh, fårikål er jo så godt da :)

Jeg må bare le...

Jeg er i utgangspunktet et "sprit-menneske" når det kommer til alkohol. Kanskje jeg kunne drikke litt vin eller "chase" a shot med litt cider... Det passer seg liksom ikke helt og: "kose shotte med en chase av cider" :p

Men kom over en vin jeg faktisk syntes var god for litt siden. Så nå koser jeg meg med vin i kveld også. Og sambo har disket opp med litt bacon til kvelds :p haha! Vin og bacon :p for en kombo!

Siden "fitness livet" starter igjen på mandag så tømmes nemlig kjøleskapet i dag :p

Jeg må bare le...

Jeg er i utgangspunktet et "sprit-menneske" når det kommer til alkohol. Kanskje jeg kunne drikke litt vin eller "chase" a shot med litt cider... Det passer seg liksom ikke helt og: "kose shotte med en chase av cider" :p

Men kom over en vin jeg faktisk syntes var god for litt siden. Så nå koser jeg meg med vin i kveld også. Og sambo har disket opp med litt bacon til kvelds :p haha! Vin og bacon :p for en kombo!

Siden "fitness livet" starter igjen på mandag så tømmes nemlig kjøleskapet i dag :p

Hahaha... "Kose-shotte" ja... Den var ny. :hilarious::hilarious:

CD2 - pp1 etter MA

I dag har jeg vært på et lite møte nede i byen, fått avtalt montering av nytt bad, fikk telefon om refill av permanent make up (kan jo ikke utføres om man er gravid). Så da skal jeg ned på sol PMU igjen i morgen.

Ooog jeg har begitt meg ut på prosjekt menskopp! Så får se hvordan dette går.

Gikk egentlig greit å ta den inn og ut. Måtte prøve siden jeg har hørt at det kunne bli litt ekkelt med vakuum. Men det gikk som sagt bare bra. Eneste jeg synes var litt vanskelig å vite var om jeg hadde fått den helt "ut" inni der. At den ikke hadde brettede kanter... Men jeg tror den sitter greit nå :) Har på et innlegg også, så det ser jeg jo om litt :p
Litt uvant og ha den inni der... Da den skal sitte mye lenger ned enn en tampong, altså i åpningen.
Men om dette her fungerer greit, kutter jeg nok ut bind og tamponger :)

Har du prøvd menskopp?

Ellers er solvipect og grapefrukt juice nå kjøpt inn :) Komme snart daaa EL!! "Tippa, tippa, tippaaaa!"

Last edited:
Hahaha... "Kose-shotte" ja... Den var ny. :hilarious::hilarious:

Haha, ja! Ikke helt det samme som:

"Og så koste jeg meg med et glass vin". Helt innafor!

I motsetning til:

"Og så tok jeg meg en kose shot". Eeeeeeeh, har du et alkoholproblem? :p

CD2 - pp1 etter MA

I dag har jeg vært på et lite møte nede i byen, fått avtalt montering av nytt bad, fikk telefon om refill av permanent make up (kan jo ikke utføres om man er gravid). Så da skal jeg ned på sol PMU igjen i morgen.

Gikk egentlig greit å ta den inn og ut. Måtte prøve siden jeg har hørt at det kunne bli litt ekkelt med vakuum. Men det gikk som sagt bare bra. Eneste jeg synes var litt vanskelig å vite var om jeg hadde fått den helt "ut" inni der. At den ikke hadde brettede kanter... Men jeg tror den sitter greit nå :) Har på et innlegg også, så det ser jeg jo om litt :p
Litt uvant og ha den inni der... Da den skal sitte mye lenger ned enn en tampong, altså i åpningen.

Har du prøvd menskopp?

Ellers er solvipect og grapefrukt juice nå kjøpt inn :) Komme snart daaa EL!! "Tippa, tippa, tippaaaa!"
Godt å være igang igjen :)

Menskopp ja, har lest litt om det ;) mannen sier jeg burde prøve men jeg er skeptisk! :p
Høres jo vannvittig kjekt ut da men???
Er jo livredd jeg ikke skal ha klart å plassere den riktig, og at den skal gjør vondt :p
Men fy søren det hadde vært greit om man fikk den til å funke! :D
Kansje man burde prøve :)
(Håper jo at tanta har tatt seg 1 års ferie her da men, tviiler!)

Godt å være igang igjen :)

Menskopp ja, har lest litt om det ;) mannen sier jeg burde prøve men jeg er skeptisk! :p
Høres jo vannvittig kjekt ut da men???
Er jo livredd jeg ikke skal ha klart å plassere den riktig, og at den skal gjør vondt :p
Men fy søren det hadde vært greit om man fikk den til å funke! :D
Kansje man burde prøve :)
(Håper jo at tanta har tatt seg 1 års ferie her da men, tviiler!)

Ja, veldig godt!

Det var jeg også første gangen jeg hørte om det. Men jeg må si at så langt er jeg positivt overrasket. Bind synes jeg er så klumpete å ha på. Og tampongen tørker meg ut. Styr og dra ut, for jeg føler de sitter fast... Nå sliter tråden tenker jeg ofte.

Men enn så lenge er jeg pro menskopp! Har prøvd og ta den inn og ut noen ganger og det funker faktisk! Med tampong får jeg gjerne litt spotter på innlegg. Nå er det ingenting! Og alt rant fint ned i koppen. Frelst!

Anbefaler deg å prøve! Om tanta skulle utebli så er du i alle fall forberedt til etter fødsel da ;) :p

Ja, veldig godt!

Det var jeg også første gangen jeg hørte om det. Men jeg må si at så langt er jeg positivt overrasket. Bind synes jeg er så klumpete å ha på. Og tampongen tørker meg ut. Styr og dra ut, for jeg føler de sitter fast... Nå sliter tråden tenker jeg ofte.

Men enn så lenge er jeg pro menskopp! Har prøvd og ta den inn og ut noen ganger og det funker faktisk! Med tampong får jeg gjerne litt spotter på innlegg. Nå er det ingenting! Og alt rant fint ned i koppen. Frelst!

Anbefaler deg å prøve! Om tanta skulle utebli så er du i alle fall forberedt til etter fødsel da ;) :p
Høres jo helt supert ut! Måtte forresten inn å lese litt om den akuratt nå :p
Bind HATER jeg da det lukter forferdelig og er klumpete og vondt! Tampong tørker meg helt ut! Og må bytte hver gang jeg er på do ellers blir den våt og tung og dermet fryktelig vond..
så det høres litt spennende ut ja ;)
Men synes også det høres litt ekkelt ut :p men det er jo absolutt bind og tamponger også ;)

Haha ja det er ikke dumt ;)
Kansje jeg legger inn bestilling ikveld? :)
Hvor bestillte/kjøpte du din? Har du noen fresje farger? :)

CD2 - pp1 etter MA

Har du prøvd menskopp?

Jaså! Menskopp altså... Hm. Får prøve det etter fødsel da, for jeg har ikke planer å få igjen mens med det første :P

Men du.....når pleier du få EL da?? Skal du bare tempe eller teste også? Hva er slagplanen lizzom :P

Høres jo helt supert ut! Måtte forresten inn å lese litt om den akuratt nå :p
Bind HATER jeg da det lukter forferdelig og er klumpete og vondt! Tampong tørker meg helt ut! Og må bytte hver gang jeg er på do ellers blir den våt og tung og dermet fryktelig vond..
så det høres litt spennende ut ja ;)
Men synes også det høres litt ekkelt ut :p men det er jo absolutt bind og tamponger også ;)

Haha ja det er ikke dumt ;)
Kansje jeg legger inn bestilling ikveld? :)
Hvor bestillte/kjøpte du din? Har du noen fresje farger? :)

Ja, ikke sant!
Jeg har hatt for liten blødning... Så kunne kommet unna med maks ett par tamponger om dagen. Og da blir det grusomt tørt. Har for det meste bare brukt truseinnlegg. Men så er jo det for lite de dagene jeg har litt større blødning. Så for meg var dette perfekt.

Haha, ja! Det er ikke akkurat rosa skyer og bomullsdotter det her tr-greiene :p

Jeg bestilte min på komplettapotek :) var bare en type, men to størrelser.

Back
Topp