Blue_ prøver på nytt <3

Og DERH var racet i gang! Sædcelle 1109 og 1280 øker på og ligger i teten. Eeeeer tappen åpen? Skimter en åpning der, men eeeer den stor nok? Jaaaaa, de kom gjennom!!! (Trommevirvel og jubelbrus fra salen!)

Etappe 2 er i gang. Sædcellene står ved startstreken, venter på at egget skal falle....

Og sånn går no dagan; )

haha!! Det er jo akkurat sånn det er!! "Tour de livmor"

Hahahaha... Se, da skulle jeg ha fulgt med på sporten ja... :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja fy søren! Det hadde vært gøy! Livekamera på follikkelen " eggmodning minutt for minutt" skulle jeg også gjerne sett på :)

Haha... Ny version av "hurtigruta" eller? :hilarious::hilarious:

Det her er jo i aller høyeste grad sport! På høyeste nivå. Vi "leker ikke" sædrace lizzom :-P :))
Og DERH var racet i gang! Sædcelle 1109 og 1280 øker på og ligger i teten. Eeeeer tappen åpen? Skimter en åpning der, men eeeer den stor nok? Jaaaaa, de kom gjennom!!! (Trommevirvel og jubelbrus fra salen!)

Etappe 2 er i gang. Sædcellene står ved startstreken, venter på at egget skal falle....

Og sånn går no dagan; )
H

haha!! Det er jo akkurat sånn det er!! "Tour de livmor"
Tour de Livmor! Jeg dævver :hilarious:
Hahahaha... Se, da skulle jeg ha fulgt med på sporten ja... :hilarious::hilarious::hilarious:
Ja fy søren! Det hadde vært gøy! Livekamera på follikkelen " eggmodning minutt for minutt" skulle jeg også gjerne sett på :)
Haha... Ny version av "hurtigruta" eller? :hilarious::hilarious:
Hahaha! Det er jo så "in" med sånne minutt-for minutt- sendinger. Denne skulle jeg likt å se :)

Hahaha! Som jeg dævver!! Lo høyt da jeg gikk inn her i dag :p

Noen som tar på seg ansvaret å tipse NRK? "Befruktningen - minutt for minutt" er ønsket på TV :p

Hahaha! Som jeg dævver!! Lo høyt da jeg gikk inn her i dag :p

Noen som tar på seg ansvaret å tipse NRK? "Befruktningen - minutt for minutt" er ønsket på TV :p

Befruktningshumor gitt... :hilarious:

CD4:

Tanta holder på å pakke sakene sine. Jeg har begynt med grapefrukt juice og så snart tanta has left the building, begynner jeg med solvipect :)
I dag har jeg også kjøpt inn C-vitaminer. Nå håper jeg at "slimet vender tilbake". Skal bli sååå fruktbar at :p

Ellers, kom denne overraskelsen her i posten i dag:

ImageUploadedByBV Forum1475677028.040993.jpg

CD4:

Tanta holder på å pakke sakene sine. Jeg har begynt med grapefrukt juice og så snart tanta has left the building, begynner jeg med solvipect :)
I dag har jeg også kjøpt inn C-vitaminer. Nå håper jeg at "slimet vender tilbake". Skal bli sååå fruktbar at :p

Vis vedlegget 200654
Hoho!! Sponset av Freia??

CD4:

Vis vedlegget 200654
Wæææææow dette så jo riktig digg ut :p

CD4:

Vis vedlegget 200654
Ooooi! Herlig!

CD4:

imageuploadedbybv-forum1475677028-040993-jpg.200654

Oi oi oi... Jeg kan sende deg adressen min, så kan du bare sende videre... :D

Jeg DÆVER her!!!!:hilarious::hilarious::hilarious: "Tour de livmor", "Befruktning - minutt for minutt"! Jeg hadde lett sett på det programmet!! :hilarious::hilarious::hilarious:
Tror du jeg skal sende inn ideen til NRK? Evt tour de livmor til tv2, så får vi Paasche og Kaggestad som konmenter hvordan løypa ser ut, om det er strategisk best å ta høyre eller vestre eggleder osv :):)

Tror du jeg skal sende inn ideen til NRK? Evt tour de livmor til tv2, så får vi Paasche og Kaggestad som konmenter hvordan løypa ser ut, om det er strategisk best å ta høyre eller vestre eggleder osv :):)

Det hadde jo blitt helt fantastisk!!!!:laughing025

Hahaha! Skulle SÅ sett det! Spørs vel litt på kunnskapen til de gutta da :p kanskje vi skulle hørt om Rune Rudberg kunne tatt jobben? Han kan vel sikkert litt om kvinnelig anatomi :p

Back
Topp