Blue_ prøver på nytt <3

CD5:

Tanta er straks helt ute av døra! Så snart kan spenningen begynne :) ELT comin at ya!

Har også bestilt en liten tur hjem for meg og snuppelura. Så EL bare MÅ finne sted før CD22!!!!
Om jeg havner i normal syklus, gjør den jo det. Men så spørs det da, om MA'en har f*cket den heeelt opp eller ikke... 12 uker og to dagers venting på tanta var nok! Nå vil jeg ha litt flyt!! Kryss fingra!

CD5:

Tanta er straks helt ute av døra! Så snart kan spenningen begynne :) ELT comin at ya!

Har også bestilt en liten tur hjem for meg og snuppelura. Så EL bare MÅ finne sted før CD22!!!!
Om jeg havner i normal syklus, gjør den jo det. Men så spørs det da, om MA'en har f*cket den heeelt opp eller ikke... 12 uker og to dagers venting på tanta var nok! Nå vil jeg ha litt flyt!! Kryss fingra!
Forbered en fin avskjedsfest for henne da ;) Nå bør hun holde seg unna ei god stund igjen!

CD5:...forts...

Altså, tankene vandrer voldsomt nå...

Vil vi rekke EL før CD22? Har MA'en f*cket opp syklusen min? Blir det mer styr nå? Gooooooooooogle, gi meg svar!

Sååå, jeg må bare prøve å stresse ned :p HAHAHA! Hvordan gjør man dét i prøvetiden da, lzm?! Ærre' muli?! Ikke vet jeg... Men jeg må jo prøve...?

Rekker vi El før "ferien" blir jeg kjempeglad! Gjør vi ikke det, vel da kommer det flere muligheter.

Det som nå er vanskelig å takle er at jeg har blitt gravid to ganger på pp1.... Og lille snuppa mi som sitter på timesvis og tegner babyer... Med gule bukser og rare hatter. Som sier at hun vil ha baby... At jeg må få baby i magen, fordi hun vil være storesøster... Til en jente, ikke en gutt :p Og dekorerer rommet sitt med disse tegningene... Av babyer med gule bukser og rare hatter❤️

Jeg kan jo ikke fortelle henne at hun er storesøster til en liiiten engel. Og at mamma har hatt baby i magen... Men den ble borte...

Det er ikke bare det at vi ønsker oss et barn til. Men at vi så gjerne vil glede henne med at hun skal få bli storesøster...

Disse tankene må skyves litt til side nå. Uansett hvor vanskelig det er... For det KAN fortsatt ta tid...

Vil vi rekke EL før CD22? Har MA'en f*cket opp syklusen min? Blir det mer styr nå? Gooooooooooogle, gi meg svar!

Sååå, jeg må bare prøve å stresse ned :p HAHAHA! Hvordan gjør man dét i prøvetiden da, lzm?! Ærre' muli?! Ikke vet jeg... Men jeg må jo prøve...?

Rekker vi El før "ferien" blir jeg kjempeglad! Gjør vi ikke det, vel da kommer det flere muligheter.

Det som nå er vanskelig å takle er at jeg har blitt gravid to ganger på pp1.... Og lille snuppa mi som sitter på timesvis og tegner babyer... Med gule bukser og rare hatter. Som sier at hun vil ha baby... At jeg må få baby i magen, fordi hun vil være storesøster... Til en jente, ikke en gutt :p Og dekorerer rommet sitt med disse tegningene... Av babyer med gule bukser og rare hatter❤️

Jeg kan jo ikke fortelle henne at hun er storesøster til en liiiten engel. Og at mamma har hatt baby i magen... Men den ble borte...

Det er ikke bare det at vi ønsker oss et barn til. Men at vi så gjerne vil glede henne med at hun skal få bli storesøster...

Disse tankene må skyves litt til side nå. Uansett hvor vanskelig det er... For det KAN fortsatt ta tid...
Så fint skildra ❤ Søte fremtidige storesøster!
:)

Åååhhh!! smelt.com!! <3 Får ikke akkurat mindre press på at det skal klaffe da :P
Åh, håper du får en knirkefri syklus med to feite streker på slutten av den :)

Åååhhh!! smelt.com!! <3 Får ikke akkurat mindre press på at det skal klaffe da :P
Åh, håper du får en knirkefri syklus med to feite streker på slutten av den :)

I knoooow❤️! Men fallhøyden blir jo sååå stor!

Nå har tanta pakket sammen alt og det gikk helt etter normalen. Med tanke på dager, mengde, spotting etc. Så so far so good :)

CD6:

Tanta har pakket sammen alle sakene sine og dratt sin vei. Heeeelt etter boka!

Mengde, dager, spotting N' all - akkurat som før MA.
Jeg har derfor et liiite håp om at syklusen min er normalisert.

Dagens tempekurve:

ImageUploadedByBV Forum1475833627.523687.jpg

Våknet kl0500, vanlig tempetid 0530. Tempet derfor kl0500.

CD6:...forts...

ImageUploadedByBV Forum1475841905.764542.jpg

Haha, måtte ta en allerede CD6 gitt :p
Syntes nemlig det var litt tidlig med økt sexlyst :p

CD7:

Sliter fortsatt med litt hodepine etter tantebesøket. Hun er så masete, så går jo rett i hodet på meg...

Ellers... Ikke tatt noe ELT i dag. Utfloden er blitt creamy og tempen ligger fint :)

Skulle ikke begynne med ELT før CD10... Men det er jo så spennende og bli kjent med kroppen!! Sååå;

ImageUploadedByBV Forum1475956744.446673.jpg

ImageUploadedByBV Forum1475956760.068616.jpg
CD6 og CD7

ImageUploadedByBV Forum1475956788.230933.jpg
Den lille tempegrafen min :)

CD8:

Hoster og føler meg litt slapp. Men dagene rusler og går. I morgen blir det nytt bad i heimen! Så jeg har demontert litt i kveld.

Dagens temp:

ImageUploadedByBV Forum1476042930.471215.jpg

Dagens ELT:

ImageUploadedByBV Forum1476042955.844555.jpg

Noe svakere enn i går, men var ikke så konsentrert. Uansett tidlig!

ImageUploadedByBV Forum1476043064.911803.jpg

Utfloden er en slags blanding av alt :p ikke eggehvitestrekkbart, men kan strekkes før det brytes og det kan ikke strekkes på nytt og på nytt... Sticky/creamy aktig :p hoho! HVA man deler innpå her!

CD8:

Hoster og føler meg litt slapp. Men dagene rusler og går. I morgen blir det nytt bad i heimen! Så jeg har demontert litt i kveld.

Dagens temp:

Vis vedlegget 201372

Dagens ELT:

Vis vedlegget 201373

Noe svakere enn i går, men var ikke så konsentrert. Uansett tidlig!

Vis vedlegget 201374

Utfloden er en slags blanding av alt :p ikke eggehvitestrekkbart, men kan strekkes før det brytes og det kan ikke strekkes på nytt og på nytt... Sticky/creamy aktig :p hoho! HVA man deler innpå her!
Jeg er i ørska her skjønner jeg! Jeg åpna dagboka di og så den første eltesten - bare at jeg trodde det var en gtest!! En positiv en!!! SÅ kjedelig at det var en eltest altså :-O Gleder meg til du har en sånn blå en med to streker på ;) Den kommer!

Åhhh så spennende!!!!
Gleder meg til å se hva som skjer om en to ukers tid ;-)
Lykke lykke til snuppa ❤️

Jeg er i ørska her skjønner jeg! Jeg åpna dagboka di og så den første eltesten - bare at jeg trodde det var en gtest!! En positiv en!!! SÅ kjedelig at det var en eltest altså :-O Gleder meg til du har en sånn blå en med to streker på ;) Den kommer!

Hehehe! Wishful thinking ❤️ DÉT gjør jeg også :D Forhåpentligvis rekker vi EL før jeg og snuppa drar på tur.

Back
Topp