Blue_ prøver på nytt <3

Haha, ja! Vi gjør tidvis det :)

Av og til har ingen av oss noe særlig lyst. Men om vi har avtalt det på forhånd, gjennomfører vi. Og har gjerne helt fantastisk sex ;)
Begge er enige om at det ikke var så dumt med den avtalen, da hadde vi jo gått glipp av fantastisk sex :D
Det er kjempe lurt!! Hverdagen er som den er, slitsom! Mye lettere å bare sovne a gitt! Vi har egentlig bare avtalt i forbindelse med prøving, men det kan godt hende vi skal fortsette med det altså :D
Vi har også bare avtalt rundt el :-P Men kanskje ikke så dumt med litt avtaling andre dager også ja :) Skal prøves!

CD10: ...forts...

ELT fra i dag tidlig øverst og ELT fra i kveld, nederst. (Disse bildene er tatt innenfor 3-5min)

ImageUploadedByBV Forum1476215433.462220.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476215446.031619.jpg

Er en liten økning her. Og de blir jo enda sterkere etter 5min. Fortsatt ikke positive selvsagt. Men går i det minste i riktig retning :)

I dag ble badet vårt ferdig!! Sååå fornøyd! Vi har bare byttet innredning og gjort om litt sånn sett. Men FOR en forskjell! Så nå skal jeg tusle meg i dusjen før jeg kryper til sengs.

ELT fra i dag tidlig øverst og ELT fra i kveld, nederst. (Disse bildene er tatt innenfor 3-5min)

Vis vedlegget 201791
Vis vedlegget 201793

Er en liten økning her. Og de blir jo enda sterkere etter 5min. Fortsatt ikke positive selvsagt. Men går i det minste i riktig retning :)

I dag ble badet vårt ferdig!! Sååå fornøyd! Vi har bare byttet innredning og gjort om litt sånn sett. Men FOR en forskjell! Så nå skal jeg tusle meg i dusjen før jeg kryper til sengs.

Det nærmer seg nå:) håper du får positiv test snart! Heia heia gullegg <3

Vis vedlegget 201791
Vis vedlegget 201793

Herlig med nytt bad! :) Bilde? ;)
Nå må da det egget begynne å få litt gli på seg!

Herlig med nytt bad! :) Bilde? ;)
Nå må da det egget begynne å få litt gli på seg!

Kommer ;)

Ja! Ikke så mye som tilsier EL ennå, men det kommer jo som kastet på meg :p

CD11:

Startet dagen med følgende ELT:
ImageUploadedByBV Forum1476257129.533974.jpg

Her sammen med de andre:
ImageUploadedByBV Forum1476257208.662718.jpg

Dagens berg og dalbane-temp, presenteres av Blue_:
ImageUploadedByBV Forum1476257276.930947.jpg

Nå måå det vel skje noe snart? Kåm on my little golden goose❤️

Her kommer bilder av vårt lille bad :)

Sånn så det ut før... Med dusjhjørne, vaskesøyle, grå steinservant (som var helt UMULIG å gjøre ren!) og blodrød servantskap. Med én skuff til oppbevaring på hele badet. Speillampen har vel også fungert sånn ca én gang i året :p etter at vi flyttet inn for ett par år siden.
ImageUploadedByBV Forum1476257761.578315.jpg

ser det sånn ut:
ImageUploadedByBV Forum1476257845.517220.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476257876.618803.jpg
Med speilskap, servant og servantskap fra Linn bad, dusjkabinett, 2stk Linn bad veggskap på 60cm og vaskesøylen er satt ned... Her skal vi ha en benkeplate over. Som da vil fungere som stellebord etter hvert. Og som et sted å legge sammen klær. Da vi ikke har vaskerom :)

Sånn så det ut før... Med dusjhjørne, vaskesøyle, grå steinservant (som var helt UMULIG å gjøre ren!) og blodrød servantskap. Med én skuff til oppbevaring på hele badet. Speillampen har vel også fungert sånn ca én gang i året :p etter at vi flyttet inn for ett par år siden.
Vis vedlegget 201863

ser det sånn ut:
Vis vedlegget 201866
Vis vedlegget 201867
Med speilskap, servant og servantskap fra Linn bad, dusjkabinett, 2stk Linn bad veggskap på 60cm og vaskesøylen er satt ned... Her skal vi ha en benkeplate over. Som da vil fungere som stellebord etter hvert. Og som et sted å legge sammen klær. Da vi ikke har vaskerom :)

Kjempefint bad! For en forandring :o

Altså....

Jeg googler bilder av watery CM :p Hahaha!

Jeg lurer på om det er det jeg har nå... Men jeg har ikke runde flekker i trusa. Ei heller striper... Det er en mellomting... Det er blankt og kan strekkes noe, men altså ikke som EL-slimet...

Før følte jeg jo nesten at jeg tisset på meg når det kom watery og jeg måtte bytte truse :p Men det har jo vært mye mindre av det etter aborten da.... Så HVA er dette?

Vis vedlegget 201863

ser det sånn ut:
Vis vedlegget 201866
Vis vedlegget 201867

Wow så deilig med nytt bad!!:)

Altså....

Jeg googler bilder av watery CM :p Hahaha!

Jeg lurer på om det er det jeg har nå... Men jeg har ikke runde flekker i trusa. Ei heller striper... Det er en mellomting... Det er blankt og kan strekkes noe, men altså ikke som EL-slimet...

Før følte jeg jo nesten at jeg tisset på meg når det kom watery og jeg måtte bytte truse :p Men det har jo vært mye mindre av det etter aborten da.... Så HVA er dette?

Ja si det du! Syns det er så vanskelig å skille de forskjellige utflodtypene:hilarious: viste mannen noe bilder av de forskjellige tappene gjennom hele syklusen og han ble helt vettskremt:hilarious:

Ja, ikke sant :) ❤️

Hahahaha! Jeg døde litt her nå altså :p Kunne nok ikke vist de bildene der til mannfolket. Da hadde han besvimt :p hoho!

Jeg er helt fersk når det gjelder tappetafsing. Fikk da spm engang når han kom inn på do hva jeg drev med. Sjekke tappe vel,du skjønner ingenting uansett men skal vise deg etterpå sa ja. Hæææ,vise meg:eek: nei jeg skal vise noe bilder. Har du tatt bilder av tappen din spurte han:eek:
Haha ikke anbefalt å vise disse mannfolket:hilarious::hilarious: mannen min så ikke helt bra ut etter bildene! :hilarious::hilarious:

Jeg er helt fersk når det gjelder tappetafsing. Fikk da spm engang når han kom inn på do hva jeg drev med. Sjekke tappe vel,du skjønner ingenting uansett men skal vise deg etterpå sa ja. Hæææ,vise meg:eek: nei jeg skal vise noe bilder. Har du tatt bilder av tappen din spurte han:eek:
Haha ikke anbefalt å vise disse mannfolket:hilarious::hilarious: mannen min så ikke helt bra ut etter bildene! :hilarious::hilarious:

Hahahaha... Må le. Hadde aldri vist de bildene til gubben jeg. Han hadde rett og slett fått hjerteinfarkt... :hilarious::hilarious:
(Han hadde i hvert fall aldri sett på sex på helt samme måte igjen... :p )

Hohoho! De blir jammen utsatt for mye rart under prøvetiden disse gubbene :p Mon tro hva de hadde trodd om de fikk med seg alt som vi holder på med :p

Hahahaha... Må le. Hadde aldri vist de bildene til gubben jeg. Han hadde rett og slett fått hjerteinfarkt... :hilarious::hilarious:

Haha! Enn om du hadde spurt om han ikke kunne sjekke ståa der nede for deg da? :p tapp, CM og smak :p "Gidder ru' eller?" - peke bestemt down under :p

Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det!:banghead: Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.:eek:

Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det!:banghead: Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.:eek:

Hahahaha!! Digger dere damer❤️❤️

Back
Topp