Blue_ prøver på nytt <3

Hahaha, innovertiss - innavltiss...
Same, same, but different? :p

Haha nei nå må jeg slutte med disse tappene altså. Jeg syns det så helt fælt ut disse bildene og nå som mannen er bortreist så tenker jeg litt på han og syns så synd på han som måtte se disse bildene:(:hilarious::hilarious: slemme meg:(:hilarious:

Haha elsker dette!!

Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..
Meg: SE! Der e tappen! Sånn ser æ ut inni.. Oppi der.
Han: *kikker på bildet* Hm!
Meg: Syns du ikke det ser ut som et pikkhode egentlig?
Han: Njaææhhh
Meg: Så egentlig så driv du å dunke ditt pikkhode mot m-..
Han: SLUTT.
Hilarious!! :))

CD12:

Ååh, kom igjen daaa!

ImageUploadedByBV Forum1476341522.021268.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476341536.769419.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476341545.577103.jpg

Haha elsker dette!!

Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..
Meg: SE! Der e tappen! Sånn ser æ ut inni.. Oppi der.
Han: *kikker på bildet* Hm!
Meg: Syns du ikke det ser ut som et pikkhode egentlig?
Han: Njaææhhh
Meg: Så egentlig så driv du å dunke ditt pikkhode mot m-..
Han: SLUTT.

Hahaha... Jeg dauer... Stakkars gubbe. :hilarious::hilarious::hilarious:

CD12:

Ååh, kom igjen daaa!

imageuploadedbybv-forum1476341522-021268-jpg.202077

imageuploadedbybv-forum1476341536-769419-jpg.202079

imageuploadedbybv-forum1476341545-577103-jpg.202080

Nærmer seg noe da. Go go egget... :D

CD12:...forts...

I går og i dag har det nesten murret i magen. Noen ganger stikker det til skikkelig! I følge ovia er det et vanlig tegn på at fertilt vindu nærmer seg :)

EDIT:
CM nå en blanding av watery og EWCM :o

Last edited:
Det kan jo ikke være lenge til nå.... Den tempkurven kunne ha vært min :P Jeg har samme mønster før EL! I påvente, legg inn flust av aksjer daaaaa :D :D :D

Det kan jo ikke være lenge til nå.... Den tempkurven kunne ha vært min :P Jeg har samme mønster før EL! I påvente, legg inn flust av aksjer daaaaa :D :D :D

Hehe! Will do, sjæfa :D

CD12:...forts...

Kveldens ELT:
ImageUploadedByBV Forum1476390030.535442.jpg

Den likte jeg! ❤ Lets name it "Path" siden vi er så godt i gang på engelsk! ;)

Hehe, ja ❤️ Vi vandrer avgårde på en ujevn sti. Litt hakk, hull, sprekker og svakheter har vi fått opp gjennom årene. Men vi kan skimte et nytt mål der fremme. Samtidig som vi prøver å nyte litt av ferden på veien :)

Den likte jeg! ❤ Lets name it "Path" siden vi er så godt i gang på engelsk! ;)

Hehe, ja ❤️ Vi vandrer avgårde på en ujevn sti. Litt hakk, hull, sprekker og svakheter har vi fått opp gjennom årene. Men vi kan skimte et nytt mål der fremme. Samtidig som vi prøver å nyte litt av ferden på veien :)

Så poetiske dere er da... :D

CD13

Haha, såååå utålmodig da! Nå vil jeg ha positive tester altså... Spesielt ettersom vi drar på ferie uten sambo CD22... :( Får jeg ikke EL før så avlyser jeg hele turen, ass :p

ImageUploadedByBV Forum1476428667.707862.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476428692.597299.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476428726.251465.jpg

ImageUploadedByBV Forum1476431812.182848.jpg

Sånn så testene mine ut sist... synes kanskje de jeg har nå ligner litt på den fra 14.09... Lov å håpe?

Hahaaa.... Ja, sånn er det! :) Får håpe den stien ikke varer i uendelighet før vi får se to streker igjen altså! Tror de lurer bak neste sving :-P

Back
Topp