Blue_
Gift med forumet
Og "slippe" aksjeinnlegg
Hoho!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og "slippe" aksjeinnlegg
Da er du ihvertfall gravid og kan nyte det maks
CD14:
Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527
(TMI, så ikke les videre om du er ømfintlig. Om det i det hele tatt finnes ømfintlige sjeler her inne i denne prøvetida )
Mon tro om det er noe EWCM på gang nå !!!!!!
Plutselig føltes det som om jeg hadde tissa på meg og det var en våt runding i trusa, ikke stripe! Gikk på do og da hang det slim ned! Wooooooooot?!
I går hadde jeg voldsomt med "nålestikk" i sidene... Som også gir en slags "numbness" ned i beina... Noe må vel skje snart?
I kveld skal bestis ta meg med på kino siden jeg har bursdag i morgen. Vi skal se Bridget Jones... Noen som har sett den?
CD14:
Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527
(TMI, så ikke les videre om du er ømfintlig. Om det i det hele tatt finnes ømfintlige sjeler her inne i denne prøvetida )
Plutselig føltes det som om jeg hadde tissa på meg og det var en våt runding i trusa, ikke stripe! Gikk på do og da hang det slim ned! Wooooooooot?!
I går hadde jeg voldsomt med "nålestikk" i sidene... Som også gir en slags "numbness" ned i beina... Noe må vel skje snart?
I kveld skal bestis ta meg med på kino siden jeg har bursdag i morgen. Vi skal se Bridget Jones... Noen som har sett den?
Kanskje el i ikveld? (Håper håper) sist mnd testet jeg negativ på dagen og rundt kl 17 fikk jeg knall positiv el test
Åhh så koselig med kinokveld med bestis da el må komme ikveld,ihvertfall imorgen når du har bursdag. <3
Åååh nå høres det ut som at noe er på gang, ja Gleder meg til å se et fint rødt kryss om noen dager, og 2 streker om en to ukers tid
Kos deg masse på kino
Ååh, håååper!
Rett etter MA'en hadde jeg ikke noe slim i det hele tatt. Og kroppen føltes bare helt feil. Etter første tr føltes alt mer normalt. Og nå er det slim igjen! Lykke
Ja, det blir kos
Ingen ting som er tmi her... Da høres det ut som det egget har planer om å forlate redet (OG finne et nytt! ❤)CD14:
Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527
CD14:
Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527
Det må være et godt tegn tenk at man kan bli så glad for sånne ting når man engang hatet det når man var yngre
Nå må det bli deres tur. Det kan ikke bli bedre! Alt er tilrettelagt med spa i november og greier
Ingen ting som er tmi her... Da høres det ut som det egget har planer om å forlate redet (OG finne et nytt! ❤)
Hva er ekkelt med dette her?!! Heia slimet!! Hvordan er EL testen nå i kveld?? Kom deg hjem fra kino!!!
Hoho!
EL-testen fra i kveld er jo på grensen til blenda...??????
Den er jo i hvertfall ikke blenda! Det kan jo virkelig skje når-som-helst!!
Den så ikke sånn ut da jeg så på den sist så bare avfeide hele testen men det er jo tatt etter 5min....
Jeg skjønte det I morgen - DA!! Det bestemte jeg sånn plutselig