Blue_ prøver på nytt <3

CD14:

ImageUploadedByBV Forum1476526465.464288.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476526515.522559.jpg

(TMI, så ikke les videre om du er ømfintlig. Om det i det hele tatt finnes ømfintlige sjeler her inne i denne prøvetida :p )

Mon tro om det er noe EWCM på gang nå :D :p !!!!!!
Plutselig føltes det som om jeg hadde tissa på meg :p og det var en våt runding i trusa, ikke stripe! Gikk på do og da hang det slim ned! Wooooooooot?!

I går hadde jeg voldsomt med "nålestikk" i sidene... Som også gir en slags "numbness" ned i beina... Noe må vel skje snart?

I kveld skal bestis ta meg med på kino siden jeg har bursdag i morgen. Vi skal se Bridget Jones... Noen som har sett den?

CD14:

Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527

(TMI, så ikke les videre om du er ømfintlig. Om det i det hele tatt finnes ømfintlige sjeler her inne i denne prøvetida :p )

Plutselig føltes det som om jeg hadde tissa på meg :p og det var en våt runding i trusa, ikke stripe! Gikk på do og da hang det slim ned! Wooooooooot?!

I går hadde jeg voldsomt med "nålestikk" i sidene... Som også gir en slags "numbness" ned i beina... Noe må vel skje snart?

I kveld skal bestis ta meg med på kino siden jeg har bursdag i morgen. Vi skal se Bridget Jones... Noen som har sett den?

Kanskje el i ikveld? (Håper håper) sist mnd testet jeg negativ på dagen og rundt kl 17 fikk jeg knall positiv el test:)

Åhh så koselig med kinokveld med bestis da :) el må komme ikveld,ihvertfall imorgen når du har bursdag. <3

CD14:

Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527

Åååh nå høres det ut som at noe er på gang, ja :woot: Gleder meg til å se et fint rødt kryss om noen dager, og 2 streker om en to ukers tid ;)
Kos deg masse på kino :joyful:

Kanskje el i ikveld? (Håper håper) sist mnd testet jeg negativ på dagen og rundt kl 17 fikk jeg knall positiv el test:)

Åhh så koselig med kinokveld med bestis da :) el må komme ikveld,ihvertfall imorgen når du har bursdag. <3

Ååh, håååper!
Rett etter MA'en hadde jeg ikke noe slim i det hele tatt. Og kroppen føltes bare helt feil. Etter første tr føltes alt mer normalt. Og nå er det slim igjen! Lykke :D

Ja, det blir kos ❤️

Ååh, håååper!
Rett etter MA'en hadde jeg ikke noe slim i det hele tatt. Og kroppen føltes bare helt feil. Etter første tr føltes alt mer normalt. Og nå er det slim igjen! Lykke :D

Ja, det blir kos ❤️

Det må være et godt tegn :D tenk at man kan bli så glad for sånne ting når man engang hatet det når man var yngre:hilarious:
Nå må det bli deres tur. Det kan ikke bli bedre! Alt er tilrettelagt med spa i november og greier;)

CD14:

Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527

Ingen ting som er tmi her... ;) Da høres det ut som det egget har planer om å forlate redet (OG finne et nytt! ;)❤)

CD14:

Vis vedlegget 202526
Vis vedlegget 202527

Hva er ekkelt med dette her?!! :hilarious::hilarious::hilarious: Heia slimet!! :D :D Hvordan er EL testen nå i kveld?? Kom deg hjem fra kino!!! :P

Det må være et godt tegn :D tenk at man kan bli så glad for sånne ting når man engang hatet det når man var yngre:hilarious:
Nå må det bli deres tur. Det kan ikke bli bedre! Alt er tilrettelagt med spa i november og greier;)

Haha, ja du sier noe :D

Hva er ekkelt med dette her?!! :hilarious::hilarious::hilarious: Heia slimet!! :D :D Hvordan er EL testen nå i kveld?? Kom deg hjem fra kino!!! :P

Hoho!

EL-testen fra i kveld er jo på grensen til blenda...??????

Kveldens test...

Bildet tatt 10-15min etterpå. Med én gang var den jo omtrent blenda... kom ån krååååppææææn!

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1476561101.843084.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1476561101.843084.jpg
    46,9 KB · Visninger: 14
Teite test! Men noe er jo tydelig på gang mtp slimet :D

Så på den igjen...
ImageUploadedByBV Forum1476561236.583970.jpg
Men er jo ikke gyldig. Sikkert 10-15min siden jeg tok den.

Ja, må jo være det!

Den er jo i hvertfall ikke blenda! Det kan jo virkelig skje når-som-helst!! :excited001

Den så ikke sånn ut da jeg så på den sist :p så bare avfeide hele testen :p men det er jo tatt etter 5min....

Jeg skjønte det :P I morgen - DA!! :D Det bestemte jeg sånn plutselig :P

Gjorde du det altså? :p :p el-tåka :p haha! Det BØR den være! For det har nemlig Lambi bestemt. Og jeg da :p Hadde første positive på morgen sist... Heia, heia!!!

Positiv ELT til meg og digital til deg ;) ;) ;)

Back
Topp