Blue_ prøver på nytt <3

Gjorde du det altså? :p :p el-tåka :p haha! Det BØR den være! For det har nemlig Lambi bestemt. Og jeg da :p Hadde første positive på morgen sist... Heia, heia!!!

Positiv ELT til meg og digital til deg ;) ;) ;)

Its a deal!! :D :D

CD15 - Happy birthday to me...

... with no positive OPK... Takk for den :p Begynner å lure på om vi vil rekke det her... Siden vi drar på ferie uten sambo neste søndag...
I hate playing the waiting game!

ImageUploadedByBV Forum1476601952.148009.jpg

Vi satse på at den kommer før den tid :D gratulerer så mye med dagen :D

Ja, får håpe det! Nærmer seg noe. Og er jeg tilbake i normal gjennomsnittsyklus får jeg nok el på CD17-19...

Takk :D

HIPP HURRA!!!! Måtte dagen allikevel bringe positiv EL test!! :D :D

:talk017

Hvordan skal du feire?? :D

HIPP HURRA!!!! Måtte dagen allikevel bringe positiv EL test!! :D :D

:talk017

Hvordan skal du feire?? :D

Takk, takk :D

Det blir asiatisk på Majorstua og kake på Pascal :) Så får vi se hva dagen bringer :D

Tok en ny ELT nå rett før kl18...

ImageUploadedByBV Forum1476633021.669020.jpg

Kanskje jeg våkner med positiv test i morgen?

Har du hatt en fin feiring da lille bursdagsbarn:)? Forsinket bursdagsgave imorgen (knall pos el test):happy:

Ja, kjempefin :) gaver på senga, middag med forrett og dessert på en asiatisk restaurant på Majorstua, kake og macroner fra Pascal etterpå :D

Forhåpentligvis blir det litt bursdagshump når lille er lagt ;) :D :p

Dagens EL-prat og dagens hump unnagjort ;) :p :D

Gitt beskjed at over de neste dagene nå så får han stille opp. Nytter ikke å være sliten da, ass! Han tok det faktisk ganske fint :) og sa at så lenge det ikke måtte skje "NÅ!" så skulle han finne tid og krefter.

Nå som kroppen endelig er på plass igjen, ønsker jeg å føle at vi i alle fall la inn en innsats :) Og det var han enig i❤️

Nå skal jeg prøve å holde meg en stund, ikke drikke så mye og se om jeg får tatt en EL-test til i løpet av kvelden ;)

Dagens EL-prat og dagens hump unnagjort ;) :p :D

Gitt beskjed at over de neste dagene nå så får han stille opp. Nytter ikke å være sliten da, ass! Han tok det faktisk ganske fint :) og sa at så lenge det ikke måtte skje "NÅ!" så skulle han finne tid og krefter.

Nå som kroppen endelig er på plass igjen, ønsker jeg å føle at vi i alle fall la inn en innsats :) Og det var han enig i❤️

Nå skal jeg prøve å holde meg en stund, ikke drikke så mye og se om jeg får tatt en EL-test til i løpet av kvelden ;)

Dette blir deres PP ❤

Back
Topp