Gjorde du det altså? el-tåka haha! Det BØR den være! For det har nemlig Lambi bestemt. Og jeg da Hadde første positive på morgen sist... Heia, heia!!!
Positiv ELT til meg og digital til deg
Its a deal!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde du det altså? el-tåka haha! Det BØR den være! For det har nemlig Lambi bestemt. Og jeg da Hadde første positive på morgen sist... Heia, heia!!!
Positiv ELT til meg og digital til deg
CD15 - Happy birthday to me...
... with no positive OPK... Takk for den Begynner å lure på om vi vil rekke det her... Siden vi drar på ferie uten sambo neste søndag...
I hate playing the waiting game!
Vis vedlegget 202668
Vi satse på at den kommer før den tid gratulerer så mye med dagen
HIPP HURRA!!!! Måtte dagen allikevel bringe positiv EL test!!
Hvordan skal du feire??
Gratulerer med dagen! Håper du får en knallpositiv el-test i gave
Gratulerer masse med dagen
Hipp hurra for deg! ) Gratulerer med dagen!
Tok en ny ELT nå rett før kl18...
Vis vedlegget 202750
Kanskje jeg våkner med positiv test i morgen?
Har du hatt en fin feiring da lille bursdagsbarn? Forsinket bursdagsgave imorgen (knall pos el test)
Tok en ny ELT nå rett før kl18...
Vis vedlegget 202750
Kanskje jeg våkner med positiv test i morgen?
Kanskje tilogmed senere i kveld?!!
Dagens EL-prat og dagens hump unnagjort
Gitt beskjed at over de neste dagene nå så får han stille opp. Nytter ikke å være sliten da, ass! Han tok det faktisk ganske fint og sa at så lenge det ikke måtte skje "NÅ!" så skulle han finne tid og krefter.
Nå som kroppen endelig er på plass igjen, ønsker jeg å føle at vi i alle fall la inn en innsats Og det var han enig i
Nå skal jeg prøve å holde meg en stund, ikke drikke så mye og se om jeg får tatt en EL-test til i løpet av kvelden
Dette blir deres PP ❤
Takk, søta Er helt klart 2+1 i dag