Blue_ prøver på nytt <3

Ja jeg bruker både lilla og den rosa +strimlene :)ja syns selv at den du har på strimlene var sterkere nå enn forrige. Prøv igjen imorgen. Noen ganger tror jeg at de digitale registrere fra forrige syklus. Denne mnd fikk jeg plutselig fast smil på rosa på CD 16. Mens den lilla blinket og strimlene var ikke positive. Stolte seff ikke på det da temp ikke steg. Og det var på CD 21 jeg fikk pos strimlene,rosa og lilla :)og det stemte med symptomene pluss tempstigning:)

Har bare én digital igjen. Så får spare den til i morgen kveld. Ooog fortsette testingen :p Gad! Nå er jeg lei av å tisse i kopp :p klar for pause en liten uke ;) :p

Og denne syke stikkingen i venstre eggstokk... Har aldri merket EL før... Nå er det andre dagen med stikk... Hvor lenge er det vanlig å kjenne?

Hey! Nå har jeg lest/skummet gjennom hele (!) dagboken din i kveld... Mannen tror (vet) jeg er gal som har sittet her og lest totalt alvorlig i den ene øyeblikket, og ledd høyt i neste (nrk-dokumentar om eggløsning lizzm +++ :hilarious:). Litt av en berg og dal-bane du har vært igjennom altså.. Vi fikk jo samtidig i 2013, og jeg har også hatt en MA, så vi har jo noe av samme historie. Bare at jeg har et barn mellom der da :-) Og nå har vi EL på likt ser det ut som! Jeg er 1 dpo i morgen, og du måå jo være omtrent der du også?!? Nå er det juli som gjelder!!! Blir å følge dagboken din videre i alle fall :-)

Hey! Nå har jeg lest/skummet gjennom hele (!) dagboken din i kveld... Mannen tror (vet) jeg er gal som har sittet her og lest totalt alvorlig i den ene øyeblikket, og ledd høyt i neste (nrk-dokumentar om eggløsning lizzm +++ :hilarious:). Litt av en berg og dal-bane du har vært igjennom altså.. Vi fikk jo samtidig i 2013, og jeg har også hatt en MA, så vi har jo noe av samme historie. Bare at jeg har et barn mellom der da :-) Og nå har vi EL på likt ser det ut som! Jeg er 1 dpo i morgen, og du måå jo være omtrent der du også?!? Nå er det juli som gjelder!!! Blir å følge dagboken din videre i alle fall :-)

Takk, for hyggelig spor i dagboken. Oi, oi, oi! Dét må ha tatt sin tid ;)
Hehe, ja vet du... Dette stedet her er, tro det eller ei, perfekt når man trenger en liten latterkule. Og det gjør man gjerne i en prøvetid spør du meg :)
Ja, da var vi ganske likt du! Vi får krysse fingrene for at vi fortsetter med samme historie litt til da ;) med terminbaby i juli, JAAAAAA :D :D Regner med at jeg er 1dpo i morgen :) eller, 2+4 da ;)

CD17 -1pp etter MA - EL?

ELT morgen:
ImageUploadedByBV Forum1476778269.410621.jpg

ELT sammen:
ImageUploadedByBV Forum1476778293.247162.jpg

Temp:
ImageUploadedByBV Forum1476778306.766554.jpg

Stikker fortsatt litt i eggstokkene, men litt mildere nå... Tror jeg...
For et styr det ble i går kveld... Sambo hadde jo lovet at vi skulle gå "all in" og han skulle stille opp frem til onsdag. Da kvelden kom og vi hadde gått til sengs:

"Jeg orker ikke dette her..." Da mente han altså at jeg hadde vært "masete"... Fordi jeg hadde sagt: "Jeg vet hva jeg vil i kveld" tidligere på dagen og jeg hadde sett på han da vi la oss.........???!!!!

Jeg forsto jo da at det ikke kom til å bli noe action og håpet mitt om juli brast... Han presterte også og si: "Jeg vil ikke ha barn med deg nå, om du vil ha barn bare fordi det må skje noe i livet ditt..." Så jeg begynte seff å gråte... Hvordan kunne han tenke det? Og faktisk si det??

Jeg skjønner og ser at han er sliten... Men vi bestemte oss for å få barn sammen, vi mistet januarspira vår sammen og ble enige om å prøve på nytt sammen.... Jeg blir så sliten av mr.vinglepetter... Skal vi ha flere barn så må han jo faktisk stille opp... De kommer ikke akkurat med storken...

Mén siden jeg ble så lei meg og vi lå og pratet en stund, så våknet han til liv :o :o :o :o :o :o dermed ble det lagt inn aksjer likevel...

Jeg må jo prøve å få han med på en runde i dag også... Får selge det inn med at det nok blir siste runde på en stund... Hvor vi ha sex...
seff på en hektisk dag med jobb, turn og møter... Jaja, wish me luck.......

CD17 -1pp etter MA - EL?

ELT morgen:
Vis vedlegget 203040

ELT sammen:
Vis vedlegget 203041

Temp:
Vis vedlegget 203042

For et styr det ble i går kveld... Sambo hadde jo lovet at vi skulle gå "all in" og han skulle stille opp frem til onsdag. Da kvelden kom og vi hadde gått til sengs:

"Jeg orker ikke dette her..." Da mente han altså at jeg hadde vært "masete"... Fordi jeg hadde sagt: "Jeg vet hva jeg vil i kveld" tidligere på dagen og jeg hadde sett på han da vi la oss.........???!!!!

Jeg forsto jo da at det ikke kom til å bli noe action og håpet mitt om juli brast... Han presterte også og si: "Jeg vil ikke ha barn med deg nå, om du vil ha barn bare fordi det må skje noe i livet ditt..." Så jeg begynte seff å gråte... Hvordan kunne han tenke det? Og faktisk si det??

Jeg skjønner og ser at han er sliten... Men vi bestemte oss for å få barn sammen, vi mistet januarspira vår sammen og ble enige om å prøve på nytt sammen.... Jeg blir så sliten av mr.vinglepetter... Skal vi ha flere barn så må han jo faktisk stille opp... De kommer ikke akkurat med storken...

Mén siden jeg ble så lei meg og vi lå og pratet en stund, så våknet han til liv :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: dermed ble det lagt inn aksjer likevel...

Jeg må jo prøve å få han med på en runde i dag også... Får selge det inn med at det nok blir siste runde på en stund... Hvor vi ha sex...
What? Han burde jo vært glad for at du tok initiativet til humping !

Mén siden jeg ble så lei meg og vi lå og pratet en stund, så våknet han til liv :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: dermed ble det lagt inn aksjer likevel...

Huff... Det var jo litt av en kommentar å komme med da? Skjønner du ble lei deg. Det hadde jeg nok gjort jeg også. :(

Men så bra, det ble lagt inn litt aksjer allikevel da. :D

What? Han burde jo vært glad for at du tok initiativet til humping !

Ja, I know! Han har det tungt for tiden... Ser at han snart går på veggen :( Så får jo så dårlig samvittighet av å mase. Men trodde jo ikke akkurat at det jeg gjorde i går var mas...

Huff... Det var jo litt av en kommentar å komme med da? Skjønner du ble lei deg. Det hadde jeg nok gjort jeg også. :(

Men så bra, det ble lagt inn litt aksjer allikevel da. :D

Ja, skjønner ikke hvordan han kunne tenke det en gang :(

Han forsto vel at det var dumt sagt og ville gjøre det godt igjen med humps...

Uff det var ikke mye greit :( men godt du fikk han me tilslutt :) og så er det jo ikke såå mange dagene det er snakk om :)
Men her også ble vi begge drittlei etter at el var over siden vi gikk all in den pp. Heldigvis svarte det jeg og jeg sitter her 5+5 nå ❤️

Du får leke litt hard to get! Kanskje det er en liten vekker??

Tror ikke det funker i dag :p Skal det bli noe så må jeg nesten si at han må lage tid til det... :)

Uff det var ikke mye greit :( men godt du fikk han me tilslutt :) og så er det jo ikke såå mange dagene det er snakk om :)
Men her også ble vi begge drittlei etter at el var over siden vi gikk all in den pp. Heldigvis svarte det jeg og jeg sitter her 5+5 nå ❤️

Nei :( det er nettopp det! Det er bare noen dager i mnd hvor det faktisk gjelder... Er lei jeg også, litt av piffen er borte og da blir det ikke det samme. Men det står om spire, så da går det meste :) åh, ❤️ hvordan er formen din nå?

Nei :( det er nettopp det! Det er bare noen dager i mnd hvor det faktisk gjelder... Er lei jeg også, litt av piffen er borte og da blir det ikke det samme. Men det står om spire, så da går det meste :) åh, ❤️ hvordan er formen din nå?
Ja jeg sjønner deg kjempe godt! Følte det akuratt på samme måte.. det er for en god sak, og da bare må man :)
Jo takk, formen er helt topp :) kjenner jo på kroppen at noe er på gang, men aboslutt ikke noe som plager meg :) måtte det bare fortsette slik :)
Masse lykke til! ❤️ håper dere får lagt inn aksjer ikveld også slik at det setter seg en spire i magen :)

Ja jeg sjønner deg kjempe godt! Følte det akuratt på samme måte.. det er for en god sak, og da bare må man :)
Jo takk, formen er helt topp :) kjenner jo på kroppen at noe er på gang, men aboslutt ikke noe som plager meg :) måtte det bare fortsette slik :)
Masse lykke til! ❤️ håper dere får lagt inn aksjer ikveld også slik at det setter seg en spire i magen :)

Så bra å høre! Krysser fingrene for at du ikke får noen plager :) ❤️

Tusen takk❤️

CD17 -1pp etter MA - EL?

ELT morgen:
Vis vedlegget 203040

ELT sammen:
Vis vedlegget 203041

Temp:
Vis vedlegget 203042

Mén siden jeg ble så lei meg og vi lå og pratet en stund, så våknet han til liv :o :o :o :o :o :o dermed ble det lagt inn aksjer likevel...

Syns du gjorde det eneste rett jeg! Det blir ikke baby uten pulings, sånn er det bare :) Godt at det løste seg. Jeg er sikker på at det er deres tur nå! :)) ❤

Det var en utrolig ufin kommentar fra mannen!! Man må dessverre være to om å lage barn. Skjønner jo selvfølgelig at de også har følelser og sånt, men det var ikke en veldig fin måte å si det på. Håper på kjempeklaff denne PP ❤

Back
Topp