Blue_ prøver på nytt <3

Syns du gjorde det eneste rett jeg! Det blir ikke baby uten pulings, sånn er det bare :) Godt at det løste seg. Jeg er sikker på at det er deres tur nå! :)) ❤

Thank you, darling❤️ Får jo nesten dårlig samvittighet for å "tvinge" han sånn... Men når han ønsker seg barn så kan ikke jeg lage ett til oss alene :) Takk, håper det❤️ Og så snart du kommer i gang med ny pp er det deres tur❤️

Det var en utrolig ufin kommentar fra mannen!! Man må dessverre være to om å lage barn. Skjønner jo selvfølgelig at de også har følelser og sånt, men det var ikke en veldig fin måte å si det på. Håper på kjempeklaff denne PP ❤

Ja, ikke sant! Han er tidvis litt ufin... Hvor han egentlig ikke tenker på at kommentarene hans sårer. Fordi han er så opptatt av at jeg klager på han om jeg tar det opp... Ordner seg som regel, men litt sårt der og da... Mye kommer nok av at han er fryktelig sliten... Tror det blir godt for han og oss med litt "ferie" snart...

Ja, ikke sant! Han er tidvis litt ufin... Hvor han egentlig ikke tenker på at kommentarene hans sårer. Fordi han er så opptatt av at jeg klager på han om jeg tar det opp... Ordner seg som regel, men litt sårt der og da... Mye kommer nok av at han er fryktelig sliten... Tror det blir godt for han og oss med litt "ferie" snart...

Ordner seg alltid, og det er viktig at man letter litt på trykket innimellom! Selv om det ikke er riktig å komme med sånne ting, det var et utfortjent slag under belte spør du meg. Tror nok du har rett, det er nok press på flere kanter og han føler kanskje ikke at han strekker til på flere områder. Da er det fort at det går utover partner, da vi står nærmest når det først renner over. Han blir nok en ny mann etter "ferie" :)

ImageUploadedByBV Forum1476815281.433934.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476815290.367620.jpg

Den digitale tror jeg bare jeg må se bort ifra...
(har nå uansett brukt opp de tre testpinnene som jeg hadde liggende fra sist).

men ser jo ut som om strimlene fortsatt var positive kl1815...?

Får prøve meg på en ny igjen snart... Hadde positive tester over to dager sist også... Begynner å bli lei av plikthumping :p

Ordner seg alltid, og det er viktig at man letter litt på trykket innimellom! Selv om det ikke er riktig å komme med sånne ting, det var et utfortjent slag under belte spør du meg. Tror nok du har rett, det er nok press på flere kanter og han føler kanskje ikke at han strekker til på flere områder. Da er det fort at det går utover partner, da vi står nærmest når det først renner over. Han blir nok en ny mann etter "ferie" :)

Ja, der sa du det❤️ Han har litt mye fra alle kanter nå. Mange som krever noe av han og det går ut over tid til oss. Da blir det litt ekstra og unødvendige konfrontasjoner av det... Satser på det :) Først skal vi jentene dra hjem en tur og han skal med boysa til London. Etterpå skal vi kose oss på spa en helg, mens snuppa er hos svigers. Tror det vil lette litt av presset.
❤️❤️

Ja, der sa du det❤️ Han har litt mye fra alle kanter nå. Mange som krever noe av han og det går ut over tid til oss. Da blir det litt ekstra og unødvendige konfrontasjoner av det... Satser på det :) Først skal vi jentene dra hjem en tur og han skal med boysa til London. Etterpå skal vi kose oss på spa en helg, mens snuppa er hos svigers. Tror det vil lette litt av presset.
❤️❤️

Oi, dette tror jeg vil gjøre godt for begge to og dere to som partnere! Veldig viktig med meg- og oss tid i en travel hverdag ❤

Oi, dette tror jeg vil gjøre godt for begge to og dere to som partnere! Veldig viktig med meg- og oss tid i en travel hverdag ❤

Helt klart! Man trenger små pauser hvor man bare er kjærester. Spesielt når det har vært en hektisk periode❤️

Åh, jeg hadde også begynt å grine for å si det mildt, godt mulig at det hadde blitt "the ugly cry" og.... Men så bra at dere fikk snakket ut og ordnet opp. Denne prøvingen er ikke for pyser....:rolleyes:

Åh, jeg hadde også begynt å grine for å si det mildt, godt mulig at det hadde blitt "the ugly cry" og.... Men så bra at dere fikk snakket ut og ordnet opp. Denne prøvingen er ikke for pyser....:rolleyes:

Godt det ikke bare er jeg som tuter. Følte meg jo sååå deilig etterpå da... sprengte øyner, full av snørr og humpende på mannfolket... yesss lzm! :p haha, huff!
Ain't that the truth!

CD18 - pp1 etter MA -1dpo?

Hmmm... i dag forsto jeg det med én gang. At det ville bli kluss... Våknet og kjente at jeg ikke var så varm som jeg har vært... Og det vistes på tempen!

Nå har jeg hanglet i flere dager med tette bihuler, hoste og sår hals. Ikke noe feber, men mye varmere i kroppen... Og når jeg da føler meg bedre:

ImageUploadedByBV Forum1476851430.627181.jpg

Hva nå? Typisk at sykdom havner midt i EL...

ELT mine er nå negative igjen...

Legger jeg inn forhøyet temp over de neste dagene bli el satt til i dag...

Ååh, jeg som dro sambo med på en siste i går... Da spørs det om jeg får han med på en siste til :p vet ikke om jeg orker det selv en gang. Null gnist og futt er så kjeeeeedeliiig!

Ååh, jeg som dro sambo med på en siste i går... Da spørs det om jeg får han med på en siste til :p vet ikke om jeg orker det selv en gang. Null gnist og futt er så kjeeeeedeliiig!
Det skal vel holde om dere humpet i går?

CD18 - pp1 etter MA -1dpo?

Hmmm... i dag forsto jeg det med én gang. At det ville bli kluss... Våknet og kjente at jeg ikke var så varm som jeg har vært... Og det vistes på tempen!

Nå har jeg hanglet i flere dager med tette bihuler, hoste og sår hals. Ikke noe feber, men mye varmere i kroppen... Og når jeg da føler meg bedre:

Vis vedlegget 203174

Hva nå? Typisk at sykdom havner midt i EL...

ELT mine er nå negative igjen...

Kan jo rett og slett være EL dippen da! At EL er i dag....

Leste jo ikke videre før jeg svarte første gang, ivrig da vøtt:hilarious: Men kom an a, eeeeen siste gang!!! HEIA!!! :D :D

Kan jo rett og slett være EL dippen da! At EL er i dag....

Ja :D etter MYE prøving så har jeg også kommet frem til det :p haha, huff! For et surr!

Eeeer så lei av humpingen nå. Men hadde liksom en plan om å få humps på el-dagen :p får se ;)

Ja :D etter MYE prøving så har jeg også kommet frem til det :p haha, huff! For et surr!

Eeeer så lei av humpingen nå. Men hadde liksom en plan om å få humps på el-dagen :p får se ;)

I hear ya! Den siste økten vi hadde denne syklusen var ekstremt målrettet, ikke noe annet:hilarious::hilarious:

I hear ya! Den siste økten vi hadde denne syklusen var ekstremt målrettet, ikke noe annet:hilarious::hilarious:

Hoho, skal se på at det var da den satt ;)

Nå har jeg sendt meld til sambo og sagt det som det er. EL i dag, og da er det størst sannsynlighet for bebis... Og at han skulle få ta valget om vi skulle humpe en gang til eller ikke... Fikk tilbake: "Hehe. Du kan jo matte i det minste, så mye tid du bruker til å sjekke grafer og sånt ;) Skal sikkert gå bra det, pus. Lykke til i dag. Elsker deg❤️" Yaaaassssss!

Back
Topp