Blue_ prøver på nytt <3

Ok. Jeg er i overkant hormonell om dagen.....men jeg sitter her og er skikkelig sint på mannen din!!:bored::shifty::arghh::smiley-angry019 Det var dårlig gjort og fint lite hyggelig sagt:( Håper, håper, håper dere slipper flere runder!!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Takk!! For jeg er det jeg også... I dag har han unnskyldt seg, vil se film og bare kose og spurt om vi eventuelt skal legge inn flere aksjer... Klarer ikke helt å tro på det, kjenner jeg. Men merker jo at han har dårlig samvittighet og nok har innsett at han har vært kjip...

Takk!! For jeg er det jeg også... I dag har han unnskyldt seg, vil se film og bare kose og spurt om vi eventuelt skal legge inn flere aksjer... Klarer ikke helt å tro på det, kjenner jeg. Men merker jo at han har dårlig samvittighet og nok har innsett at han har vært kjip...

Så bra det da! Det er jo lov å dumme seg ut...så lenge man innser det selv etterpå :P Håper dere får en koselig kveld sammen!! :)

Så bra det da! Det er jo lov å dumme seg ut...så lenge man innser det selv etterpå :P Håper dere får en koselig kveld sammen!! :)

Foreløpig har han sovet siden snuppa la seg 1930... og han kom hjem 1730 forøvrig... Så vi får se... Han får iallfall ta seg litt sammen. Og faktisk vise at han mener det han sier...

Siden mannfolket hentet seg inn på søvn i kveld, ble det ikke film. Planen blir å se en film som vi ikke fikk sett på kino tidligere i år. For da dukker den opp på Get-boksen :) Men vi fikk utført litt BD (baby dance). Just in case...

Ellers føler jeg meg varm i kroppen og har hatt litt murringer i magen. I motsetning til de forrige dagene denne uka, hvor noen har klypt meg...

CD20 - pp1 etter MA - 1dpo?

dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1477036085.447891.jpg

Våknet én time senere i dag. Så trakk fra litt, sånn at den ble litt kaldere.
Etter flere dager med ca 4 timer søvn var det såå godt med 6 timer på puta i natt! Selv om jeg helst skulle våknet til tempetid... Har jeg vært laaangt borte! Ikke ett sekunds erindring om at jeg har skrudd av to klokker...

Se forskjellen på bt CD20 VS onestep samme dag...

ImageUploadedByBV Forum1477050391.926366.jpg
ImageUploadedByBV Forum1477050400.111617.jpg
CD20 er ikke helt tørr og bildet er tatt etter 5min, men innen 10min

Noen som har prøvd forskjellige merker mot hverandre?

Forhåpentligvis øker tempen de neste dagene, sånn at det blir EL på CD19... Synes bare det er rart at bt sine blir sterke så lenge...

Siden mannfolket hentet seg inn på søvn i kveld, ble det ikke film. Planen blir å se en film som vi ikke fikk sett på kino tidligere i år. For da dukker den opp på Get-boksen :) Men vi fikk utført litt BD (baby dance). Just in case...

Ellers føler jeg meg varm i kroppen og har hatt litt murringer i magen. I motsetning til de forrige dagene denne uka, hvor noen har klypt meg...

dagens temp:
Vis vedlegget 203537

Etter flere dager med ca 4 timer søvn var det såå godt med 6 timer på puta i natt! Selv om jeg helst skulle våknet til tempetid... Har jeg vært laaangt borte! Ikke ett sekunds erindring om at jeg har skrudd av to klokker...

De murringene og den varme kroppen er i hvertfall sånn jeg føler meg i dpoland, men pleier riktignok å få det 1 og 2 dpo. Men da er det i hvertfall mye som tyder på at Elvis has left the building :P HURRA!!! Og ikke verst med akjser heller i forhold til Elvis :D :D

dagens temp:
Vis vedlegget 203537

Blir spennende dager fremover for dere :) håper virkelig det klaffer for dere og kan overaske storesøster snart ❤️

Synes det er sterkest på CD 16 og 17 jeg?!? Sånn hvis du bare ser på testene... EL har nok hvertfall vært ser det ut til! Men rart med så sterke tester så lenge ja o_O

De murringene og den varme kroppen er i hvertfall sånn jeg føler meg i dpoland, men pleier riktignok å få det 1 og 2 dpo. Men da er det i hvertfall mye som tyder på at Elvis has left the building :P HURRA!!! Og ikke verst med akjser heller i forhold til Elvis :D :D

Åh, så godt å høre! Du vet jo alt om kroppen min du :p

Haha, Elvis ass :p

Blir spennende dager fremover for dere :) håper virkelig det klaffer for dere og kan overaske storesøster snart ❤️

Ja! Håper sånn på det ❤️

Enn du da??!! Håper streken din blir sterkere i morgen❤️❤️

Synes det er sterkest på CD 16 og 17 jeg?!? Sånn hvis du bare ser på testene... EL har nok hvertfall vært ser det ut til! Men rart med så sterke tester så lenge ja o_O

Ja, det jeg også synes. Ergo litt rart med tanke på tempen. Kan være at noen dagers sykdom gav meg litt høyere temp i forkant. At det er derfor den (muligens) setter el til CD19...
Men noen dager fra eller til er ikke så nøye :)

Dagens status:

• Mye creamy/lotion utflod
• vondt i ryggen??!
• murrer litt i magen

Nå legger jeg meg og håper at jeg klarer å våkne til tempetid :)

Dagens status:

• Mye creamy/lotion utflod
• vondt i ryggen??!
• murrer litt i magen

Nå legger jeg meg og håper at jeg klarer å våkne til tempetid :)
Tenk at du er i dpo- land! ❤ Dette er så spennende. Det er jo første virkelige pp etter at syklusen stabiliserte seg. Hadde vært så utrolig arti om det klaffer. Tenker at dette skal slå til nå. Vel fortjent helt klart etter alt du har vært gjennom. ❤

Tenk at du er i dpo- land! ❤ Dette er så spennende. Det er jo første virkelige pp etter at syklusen stabiliserte seg. Hadde vært så utrolig arti om det klaffer. Tenker at dette skal slå til nå. Vel fortjent helt klart etter alt du har vært gjennom. ❤

Ja, jeg tror det på en måte ikke helt enda... Dén lange ventetiden og plutselig sitter jeg her... Ventetiden mot IKM kommer til å gå som en lek :p
Tuusen takk, godeste du❤️ Håper det samme for deg! Nå som kroppen din endelig spiller på lag igjen❤️

CD21 - pp1 etter MA - 2dpo?

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1477124850.305714.jpg

Tempen droppet litt, men har våknet mye i natt. Så det kan ha påvirket noe.
Holder den seg over 36.20 i morgen får jeg kryss... nervepirrende

Creamy/lotion utflod fortsatt på plass.

Du har med å det å gjøre ting spennende!!:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Høhø, tydeligvis :D

Først fikk jeg el satt til CD13 og så til CD14. Alle gode ting er tre? Heia, heia CD19! :p

Back
Topp