Blue_ prøver på nytt <3

Høhø, tydeligvis :D

Først fikk jeg el satt til CD13 og så til CD14. Alle gode ting er tre? Heia, heia CD19! :p

Hehe!! Hadde ikke troa på hverken CD 13 eller 14, CD 19 er THE DAY!! :D :D :D

Happy day:) dpo land! Imorgen kan du bare kose deg Max med snuppa di sammen med familien:HeartbigredMannen Har gjort jobben ferdig nå og da er "tømt og rømt"fra hans side haha:hilarious: og der sitter fornøyde søte blue igjen :D dont need:hilarious:

CD22 - 1pp etter MA - 3dpo!

IKM torsdag 03.november (14dpo)

ImageUploadedByBV Forum1477215205.260384.jpg

I dag drar jeg og snuppa hjem til Vestlandet. Blir godt med litt over én uke med kos. Tilbake igjen 31.okt :) og jeg har med meg to stk strimmeltester.....

Vis vedlegget 203876

I dag drar jeg og snuppa hjem til Vestlandet. Blir godt med litt over én uke med kos. Tilbake igjen 31.okt :) og jeg har med meg to stk strimmeltester.....

Spennende!!! :nailbiting: Har du noen plan på når du tenker å ta de?

Sååå fin kurve da. Blir spennende de neste uker, men tror nok den turen er bra de første dpo-dager, så man kan tenke på litt annet. ;)

Ha en riktig fin tur og kos dere masse. :Heartred:Heartred

Sååå fin kurve da. Blir spennende de neste uker, men tror nok den turen er bra de første dpo-dager, så man kan tenke på litt annet. ;)

Ha en riktig fin tur og kos dere masse. :Heartred:Heartred

Takk❤️ Veldig godt å tenke på andre ting. Glemmer ut alt av dpo, tester og bv.

Sender deg en god knip❤️

CD24 - 1pp etter MA - 5dpo

Nyter virkelig tid hjemme i paradis!
Tenker lite på symptomer, dpo, IKM, tester og bv... Så jeg henger litt etter på alt som skjer her inne. Men jeg er tidvis inne og leser :) Dere er ikke glemt❤️

Vis vedlegget 203876

Tenker lite på symptomer, dpo, IKM, tester og bv... Så jeg henger litt etter på alt som skjer her inne. Men jeg er tidvis inne og leser :) Dere er ikke glemt❤️

Du må kose deg masse❤️ Og når du kommer hjem blir det pos test som lyser mot deg❤️

Det er lov å glemme når man er i paradis :D :D

Deilig å komme seg litt bort fra hverdagen og slappe ordentlig av :) Kose dere masse <3 veldig spent på oppdatering når du kommer hjem da :D jeg krysser fingrene! :D

Back
Topp