Høhø, tydeligvis
Først fikk jeg el satt til CD13 og så til CD14. Alle gode ting er tre? Heia, heia CD19!
Hehe!! Hadde ikke troa på hverken CD 13 eller 14, CD 19 er THE DAY!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høhø, tydeligvis
Først fikk jeg el satt til CD13 og så til CD14. Alle gode ting er tre? Heia, heia CD19!
Hehe!! Hadde ikke troa på hverken CD 13 eller 14, CD 19 er THE DAY!!
CD22 - 1pp etter MA - 3dpo!
IKM torsdag 03.november (14dpo)
Vis vedlegget 203876
I dag drar jeg og snuppa hjem til Vestlandet. Blir godt med litt over én uke med kos. Tilbake igjen 31.okt og jeg har med meg to stk strimmeltester.....
Spennende!!! Har du noen plan på når du tenker å ta de?
God turCD22 - 1pp etter MA - 3dpo!
Vis vedlegget 203876
I dag drar jeg og snuppa hjem til Vestlandet. Blir godt med litt over én uke med kos. Tilbake igjen 31.okt og jeg har med meg to stk strimmeltester.....
Hurra for dpo og tidlige tester hihi God tur!
God tur
Åh, nå kan du bare nyte!!
Spennende DPO-dager fremover håper de bærer frukter
Sååå fin kurve da. Blir spennende de neste uker, men tror nok den turen er bra de første dpo-dager, så man kan tenke på litt annet.
Ha en riktig fin tur og kos dere masse.
CD22 - 1pp etter MA - 3dpo!
Vis vedlegget 203876
CD24 - 1pp etter MA - 5dpo
Nyter virkelig tid hjemme i paradis!
Tenker lite på symptomer, dpo, IKM, tester og bv... Så jeg henger litt etter på alt som skjer her inne. Men jeg er tidvis inne og leser Dere er ikke glemt
Du må kose deg masse Og når du kommer hjem blir det pos test som lyser mot deg
CD24 - 1pp etter MA - 5dpo
Tenker lite på symptomer, dpo, IKM, tester og bv... Så jeg henger litt etter på alt som skjer her inne. Men jeg er tidvis inne og leser Dere er ikke glemt
Deilig å komme seg litt bort fra hverdagen og slappe ordentlig av Kose dere masse <3 veldig spent på oppdatering når du kommer hjem da jeg krysser fingrene!CD24 - 1pp etter MA - 5dpo