Blue_ prøver på nytt <3

Ikke så fryktelig spennende herfra...

ImageUploadedByBV Forum1477725923.008181.jpg
ImageUploadedByBV Forum1477725933.625878.jpg

Jeg må bare si at grafen din ligner veeeldig på en av mine gravidgrafer :D Nå har jeg satt mitt VIP abonnement på pause og får ikke logget meg inn før jeg evnt. skal prøve igjen, så du får bare ta meg på ordet :P :D :D

Hehe :D Får gjøre det da, tør ikke annet si :p

Gratulerer med jubileum i booka! :)) Side 100 jo! :)) Og skal dusør til med en psootiv test i jubileet tro? :-P Det blir spennende i morra! ❤❤❤

10dpo

I dag var dagen da første test skulle ryke... Og den ble så blenda som det går an...
Jeg fortalte sambo for noen dager siden... At jeg har en sånn kjip følelse, på at vi må prøve leeeenge før det sitter på nytt. Han prøvde å berolige meg med at det antageligvis var normalt etter at man har mistet. Og at vi jo hadde klart det fort to ganger... Og det er jo sant...

Ellers gjorde tempen et bra hopp i dag. Men den hadde nok vært noe lavere ettersom vi stilte klokken.

ImageUploadedByBV Forum1477804575.200380.jpg

Får se om jeg eventuelt tester i morgen også eller om jeg venter til tirsdag... Ser det nok litt an på tempen også...

Ånei! Det var skikkelig dumt! Men 10 dpo er jo egentlig litt tidlig da:s når er ikm da?

Back
Topp