Blue_ prøver på nytt <3

Jeg må jo si det at om det ikke går nå blir jeg fryktelig skuffet...
Vi har lykkes på pp1 TO ganger... Hver gang jeg har testet har jeg fått sterk strek... Har aldri måttet myse :p

Ønsket om nr to er så sterkt! Både for oss og snuppa.

Jeg sitter som sagt med en følelse av at dette kommer til å hale ut... Vet ikke hvorfor. Kan jo selvfølgelig fortsatt få positiv test denne pp. Men følelsen satte seg i kroppen allerede fra 4dpo... Og jeg har ikke helt blitt kvitt den ennå...

Æsj så kjedelig med blenda da!!! :-( Det er jo farger og striper vi vil se! Hvor tidlig har du testet positivt før da?

:( ja! Usikker på dpo... men på CD28 og CD29... Da har jeg ikke testet tidligere... Og testene har vært veldig sterke...

Her er testen fra i dag tidlig...

ImageUploadedByBV Forum1477814148.950100.jpg

Vi har lykkes på pp1 TO ganger... Hver gang jeg har testet har jeg fått sterk strek... Har aldri måttet myse :p

Jeg sitter som sagt med en følelse av at dette kommer til å hale ut... Vet ikke hvorfor. Kan jo selvfølgelig fortsatt få positiv test denne pp. Men følelsen satte seg i kroppen allerede fra 4dpo... Og jeg har ikke helt blitt kvitt den ennå...

Selvfølgelig er det lov å være skuffa!! Uansett om det er PP1 eller PP 101, det er en grunn til at man prøver - man ønsker seg et barn. Og det ønsket er så intenst. Jeg håper bare at magefølelsen din tar grådig feil og at det er for tidlig å teste!!!

10dpo

I dag var dagen da første test skulle ryke... Og den ble så blenda som det går an...
Jeg fortalte sambo for noen dager siden... At jeg har en sånn kjip følelse, på at vi må prøve leeeenge før det sitter på nytt. Han prøvde å berolige meg med at det antageligvis var normalt etter at man har mistet. Og at vi jo hadde klart det fort to ganger... Og det er jo sant...

Ellers gjorde tempen et bra hopp i dag. Men den hadde nok vært noe lavere ettersom vi stilte klokken.

Vis vedlegget 205037

Får se om jeg eventuelt tester i morgen også eller om jeg venter til tirsdag... Ser det nok litt an på tempen også...
Er ikke det en fin graf da??
Ja, det KAN jo ta tid. Eller ikke :) Og kanskje sitter du med to streker allerede om et par dager. Håper på det siste.

Det er lov å være skuffet,kjenner til den følelsen :/ håper så inderlig det viser 2 streker denne mnd for dere. Skal krysse fingrene for deg. Og snart kan dere glede storesøster med nyheten ❤️ Om det ikke blir denne mnd men veeeeldig snart :)

Selvfølgelig er det lov å være skuffa!! Uansett om det er PP1 eller PP 101, det er en grunn til at man prøver - man ønsker seg et barn. Og det ønsket er så intenst. Jeg håper bare at magefølelsen din tar grådig feil og at det er for tidlig å teste!!!
Altså, Trallemamma mener at jeg ser sterker på alt :p men jeg ser noe her jeg altså....!! o_O :D

Så sant! O store Lambi :p Håper det, ikke vant til å tyde mine egne streker. Har bare fått positive uten tvil :p Muligens jeg da bare har testet senere...

Det er lov å være skuffet,kjenner til den følelsen :/ håper så inderlig det viser 2 streker denne mnd for dere. Skal krysse fingrene for deg. Og snart kan dere glede storesøster med nyheten ❤️ Om det ikke blir denne mnd men veeeeldig snart :)

Tusen takk, gode du❤️

Tempegrafen holder seg oppe da!blir spennende dette!!

Ja, har IKM på torsdag. Har minst 13dagers lutealfase... Sist droppet den på 13dpo og tr kom dagen etter...

Ja, har IKM på torsdag. Har minst 13dagers lutealfase... Sist droppet den på 13dpo og tr kom dagen etter...
Spennende dager i vente! :) Hvordan har du det? Jeg bruker å bli litt gæren de dagene der :-P Man er jo så ufattelig spent! Og spesielt når det er så nervepirrende som det er med deg nå!

Spennende dager i vente! :) Hvordan har du det? Jeg bruker å bli litt gæren de dagene der :-P Man er jo så ufattelig spent! Og spesielt når det er så nervepirrende som det er med deg nå!

Foreløpig har det gått greit. Var sykt nervøs før testen i dag...! Nå går det litt bedre... Men jeg skulle helst visst det nå altså :p Banker i brystet... Og vil bare gå å legge meg igjen sånn at dagene kan gå... :p

Back
Topp