Blue_ prøver på nytt <3

Foreløpig har det gått greit. Var sykt nervøs før testen i dag...! Nå går det litt bedre... Men jeg skulle helst visst det nå altså :p Banker i brystet... Og vil bare gå å legge meg igjen sånn at dagene kan gå... :p
Vips så er disse dagene passé! Tenk når vi går høygravide og tenker tilbake på disse stundene her ❤ Og at vi endelig har kommet nesten i mål. Gleder meg så enormt. Hadde vært så gøy å følge den prosessen parallelt med deg. "To streker NÅ!!" Står det på protestplakaten min :-P

Vips så er disse dagene passé! Tenk når vi går høygravide og tenker tilbake på disse stundene her ❤ Og at vi endelig har kommet nesten i mål. Gleder meg så enormt. Hadde vært så gøy å følge den prosessen parallelt med deg. "To streker NÅ!!" Står det på protestplakaten min :-P

Ja❤️ Jeg også!!
Åh, som jeg håper at vi havner sammen❤️ Nå må det klaffe!

Hehe!! Dét står det på min også! Iført to blå T-skjorten min... :p

Altså... Om jeg ikke skulle være preggo, så skjønner jeg ikke hvorfor håret mitt oppfører seg sånn!!!

Jeg får typ ALDRI fett hår. Men i går ble jeg gærn av at det så fett ut. Vasket det og i dag er det like ille??!!!

Hadde det sånn sist også... Men tror det ikke før jeg får se det!!

Ja❤️ Jeg også!!
Åh, som jeg håper at vi havner sammen❤️ Nå må det klaffe!

Hehe!! Dét står det på min også! Iført to blå T-skjorten min... :p
Om du sitter med t-shorte, plakat OG to streker på g- testen om noen dager så LOVER jeg å komme etter om noen uker :-P

Men du, det er ikke bare lambi som har streksyn :hilarious: Jeg er i klubben jeg også. Men uansett hvordan, jeg ser lett en strek på testen din jeg!! Slike tester hadde jo jeg flere dager før jeg fikk finere tester :D Jeg har troen!

Ååh!! Dere er bra gode altså❤️

Fine grafen!! Heier på den! :happy093.

Og jeg ser også svakeste streken! Absolutt ikke blenda. Når jeg tilter mobilen litt framover ser jeg den veldig tydelig :)

Skjønner veldig godt hvordan du har det da jeg føler det helt likedan akkurat nå. Føler grafen og testen på morgenen er høydepunktet og hele meninga med dagen. Nå er resten av dagen bortkasta og jeg lengter bare til i morgen tidlig og at vi kanskje kan få svar da :hilarious:

Sender deg en stor klem! Ses i juli-gruppa, det har vi avtalt nå! :joyful:

Flott graf, og jeg og skimter en strek! Herregud dette er så spennende!

Så sant! O store Lambi :p Håper det, ikke vant til å tyde mine egne streker. Har bare fått positive uten tvil :p Muligens jeg da bare har testet senere...

Det er i grunn bare her inne man er noe i overkant ivrig på den testing :P :P

Testen min på CD29 i mai
ImageUploadedByBV Forum1477838651.667688.jpg

Testen min to-tre uker etter MA'en
ImageUploadedByBV Forum1477838714.459686.jpg

Derfor jeg er så skeptisk når jeg må myse :p

Siste kvelden hjemme i paradis... I morgen tidlig drar vi hjem igjen til hverdagen.

En liten oppdatering:

Jeg har hatt creamy/lotion/school glue/snørr :p haha TMI :p CM nesten hver dag (som jeg har oppdaget, ja for jeg går på oppdagelsesferd i "truseslim" :p prøvetid ass) fra EL. Det har murret i magen og i korsryggen, jeg har vært hard i magen og det siste nå; jeg har fett hår!! Om ikke testene mine blir positive nå, må jeg legge fra meg ALT jeg tror og føler er symptom! Det største tegnet er håret... Det kan jeg ikke forklare på annet vis... Kan man innbille seg det lzm? *shrugs*

Jeg må bare prøve å holde meg til tirsdag nå. Da er jeg 12dpo... Vi skal uansett opp før fuglene fiser i morgen tidlig... Så har ikke tid til å studere (les:myse ihjel) en test... "strek thingyen" min var uansett så svak at den godt kan gro noen dager til :) håper jeg ;)

Fine grafen!! Heier på den! :happy093.

Og jeg ser også svakeste streken! Absolutt ikke blenda. Når jeg tilter mobilen litt framover ser jeg den veldig tydelig :)

Skjønner veldig godt hvordan du har det da jeg føler det helt likedan akkurat nå. Føler grafen og testen på morgenen er høydepunktet og hele meninga med dagen. Nå er resten av dagen bortkasta og jeg lengter bare til i morgen tidlig og at vi kanskje kan få svar da :hilarious:

Sender deg en stor klem! Ses i juli-gruppa, det har vi avtalt nå! :joyful:

Åh, så herlig med heiagjeng❤️❤️

Haha, godt det ikke bare er jeg som er crazy :p prøvetiden assaaa!

Klemmer tilbake! Ja, nå må vi få svar og pelle rævva vår inn på juli ;) :p ❤️❤️

Siste kvelden hjemme i paradis... I morgen tidlig drar vi hjem igjen til hverdagen.

En liten oppdatering:

Jeg har hatt creamy/lotion/school glue/snørr :p haha TMI :p CM nesten hver dag (som jeg har oppdaget, ja for jeg går på oppdagelsesferd i "truseslim" :p prøvetid ass) fra EL. Det har murret i magen og i korsryggen, jeg har vært hard i magen og det siste nå; jeg har fett hår!! Om ikke testene mine blir positive nå, må jeg legge fra meg ALT jeg tror og føler er symptom! Det største tegnet er håret... Det kan jeg ikke forklare på annet vis... Kan man innbille seg det lzm? *shrugs*

Jeg må bare prøve å holde meg til tirsdag nå. Da er jeg 12dpo... Vi skal uansett opp før fuglene fiser i morgen tidlig... Så har ikke tid til å studere (les:myse ihjel) en test... "strek thingyen" min var uansett så svak at den godt kan gro noen dager til :) håper jeg ;)
Haha kjenner meg så godt igjen! Vet ikke om du husket de svake svake testene mine jeg? Din strek synes bedre enn min første :) tmi her nå, men jeg drar også frem snørr fra hufsetufsa etter dobesøk. Noen ganger mykt slimete men andre ganger hard buse liksom:p jeg tror vi ses i juli forumet ;)

Haha kjenner meg så godt igjen! Vet ikke om du husket de svake svake testene mine jeg? Din strek synes bedre enn min første :) tmi her nå, men jeg drar også frem snørr fra hufsetufsa etter dobesøk. Noen ganger mykt slimete men andre ganger hard buse liksom:p jeg tror vi ses i juli forumet ;)

Haha, huff :p crazy lady's ❤️
Hvor mange dpo var du på første testen din?

Hoho! Ja, akkurat sånn er det... Rett og slett forkjølt nedi hufsetufsa :p

❤️

Back
Topp