Blue_ prøver på nytt <3

12dpo Jeg våknet i dag og bare visste... Målte tempen:

Vis vedlegget 205321

Og forsto...

Vurderte helt å droppe gtesten. Men gjorde ikke det...
Vis vedlegget 205322

Kan se antydning til "noe". Men det burde vært sterkere enn på 10dpo. Så da er det bare å forberede seg på begynnende tante.

It's not over until the fat lady sings :singing: Mange opplever variasjoner i tempen frem mot IKM, og 10 DPO er ingenting!

Her har den tørket litt mer...
Ser jo noe... Men det er nok bare skygge :(

ImageUploadedByBV Forum1477984553.632706.jpg
ImageUploadedByBV Forum1477984563.683647.jpg
ImageUploadedByBV Forum1477984576.223953.jpg

12dpo Jeg våknet i dag og bare visste... Målte tempen:

Vis vedlegget 205321

Og forsto...

Vurderte helt å droppe gtesten. Men gjorde ikke det...
Vis vedlegget 205322

Kan se antydning til "noe". Men det burde vært sterkere enn på 10dpo. Så da er det bare å forberede seg på begynnende tante.
Når pleier tanta å dukke opp? 15 dpo? Da har du enda mange dager igjen hvor du kan få positiv test i så fall. Men tempen var kanskje ikke så lovende? Jeg kan jo ikke dette med temp da, men har fostått det sånn at den skal holde seg forhøya ved graviditet. :-/ MEN så husker jeg at noen her inne fikk dropp rett før og likevel var gravid! :)

It's not over until the fat lady sings :singing: Mange opplever variasjoner i tempen frem mot IKM, og 10 DPO er ingenting!

12dpo i dag... Ja, den bare droppet sånn sist også :(

Her er den tørket litt
ImageUploadedByBV Forum1477985057.586190.jpg

Ser jo noe, men det er så svakt. Og jeg klarer ikke tro at det er noe annet enn skygge....

Når pleier tanta å dukke opp? 15 dpo? Da har du enda mange dager igjen hvor du kan få positiv test i så fall. Men tempen var kanskje ikke så lovende? Jeg kan jo ikke dette med temp da, men har fostått det sånn at den skal holde seg forhøya ved graviditet. :-/ MEN så husker jeg at noen her inne fikk dropp rett før og likevel var gravid! :)

14dpo kommer tanta... Det gjorde den sist i alle fall.
Tempen var ikke så lovende nei... men den kan fortsatt stige igjen i morgen. Men dropper den da, så blir det som sist.

Her er den tørket litt;
ImageUploadedByBV Forum1477985309.286712.jpg

Blir gal av det her...

Tempen var ikke så lovende nei... men den kan fortsatt stige igjen i morgen. Men dropper den da, så blir det som sist.

Her er den tørket litt;
Vis vedlegget 205338

Blir gal av det her...
Den er jo mye mer tydelig i dag enn den forrige da Blue <3 kan det være at du har hatt EL litt senere?

12dpo i dag... Ja, den bare droppet sånn sist også :(

Her er den tørket litt
Vis vedlegget 205336

Ser jo noe, men det er så svakt. Og jeg klarer ikke tro at det er noe annet enn skygge....

Da leste jeg feil, beklager det! Skimter definitivt noe jeg og. Forstår usikkerheten, med så mye skyggestreker ute og går. Jeg håper uansett på at det utvikler seg til en babystrek ❤

Her er den tørket litt;
Vis vedlegget 205338

Blir gal av det her...
Duh!! Der ER det jo strek! Nei, dette er absolutt ikke over. Dette ser heller ut som en begynnelse! :))

Krysser fingrene for babystrek❤️

Den er jo mye mer tydelig i dag enn den forrige da Blue <3 kan det være at du har hatt EL litt senere?

Tror ikke det har vært EL senere. Positive ELT og temp sier CD19. Tar jeg bort de positive ELT setter temp (stiplet) EL til CD14 :p

Hver gang jeg har blitt gravid er jeg overbevist om at egget har sluppet fra høyre... og da har jeg kunnet teste positivt på CD28/29... Men når det slipper fra venstre får jeg lang syklus... Som nå... Huff, jeg aner ikke... Så mange skyggestreker ute og går. At jeg klarer ikke å tro på det...

Da leste jeg feil, beklager det! Skimter definitivt noe jeg og. Forstår usikkerheten, med så mye skyggestreker ute og går. Jeg håper uansett på at det utvikler seg til en babystrek ❤

Helt i orden :)

Mhm, ikke sant. Og dette her er så nytt for meg. Pleier ikke å være tvil når jeg tester positivt :p ... Og dette gjør meg bare gærn :p

Du, det DER tror jeg må være babystrek!!! Det er ikke alltid og for alle at de blir så fort sterke!! Jeg tror du er gravid jeg. Gleder meg til test i morgen. Hvis du nå legger en hårnål eller noe ved siden av testen og tar et nytt bilde i godt lys så vi får se den tørr...? Jeg har troen!

Du, det DER tror jeg må være babystrek!!! Det er ikke alltid og for alle at de blir så fort sterke!! Jeg tror du er gravid jeg. Gleder meg til test i morgen. Hvis du nå legger en hårnål eller noe ved siden av testen og tar et nytt bilde i godt lys så vi får se den tørr...? Jeg har troen!

Jeg vet... Dette er bare unormalt for meg. Og med så mye skygger rundt om for tiden så blir jeg så skeptisk :)

ImageUploadedByBV Forum1477996002.210278.jpg
10dpo og 12dpo

ImageUploadedByBV Forum1477996023.791807.jpg
12dpo

Forstår det! Og den er jo ikke så sterk, men den har jo blitt sterkere!!!

Hjalp jo ikke at tempen min droppet i dag...
Ja, det kan jo se sånn ut... Får bare følge med. IKM er på torsdag... Så får vel et svar snart...

Back
Topp