Blue_ prøver på nytt <3

Hjalp jo ikke at tempen min droppet i dag...
Ja, det kan jo se sånn ut... Får bare følge med. IKM er på torsdag... Så får vel et svar snart...
Tempen kan gå litt opp og ned selv om man er gravid! Jeg tempet lenge etter jeg ble gravid med første, og der var det mye rart :-) Prøv en annen test også da vel! Jeg har bare de du har +digital, men hvis du har andre er det jo bare å prøve. På de første bildene av testen idag synes jeg streken så rosa ut også.

Tempen kan gå litt opp og ned selv om man er gravid! Jeg tempet lenge etter jeg ble gravid med første, og der var det mye rart :-) Prøv en annen test også da vel! Jeg har bare de du har +digital, men hvis du har andre er det jo bare å prøve. På de første bildene av testen idag synes jeg streken så rosa ut også.

Hadde CB+ liggende også, som jeg tok nå. Vet at disse ofte har skyggestreker... Så hjalp ikke veldig :p Men er strek der også

ImageUploadedByBV Forum1477999489.773344.jpg

Ta en ny test ikveld :D

Du, det der er ikke skygge! Tror ikke jeg i alle fall... Hold deg og ikke drikk og ta en i kveld, og en i morgen, dette må vi få klarhet i hahaha :hilarious:

Haha, greitom sjæf! :p :p

Da har jeg altså tissa i kopp, igjen... Fant en sånn sensitiv skit, (babyplan) liggende. Den klarte jeg ikke å se noe på. Men to timer siden sist test :p

Dette her gjør meg, som sagt, gal! Har fire strimler, én CB+ og én digital liggende...

Kan ikke holde på sånn her hver dag :p Så mulig jeg bare må slenge inn håndkle til i morgen... Så får vi se da hva tempen sier. Blir det dropp, tester jeg ikke... Stiger den, eventuelt holder seg - blir det test...

Føler alt står og faller på tempen i morgen...

Jeg ser jo en økning fra 10-12... Jeg ser streken som kom med én gang på CB+... Men likevel må jeg roe ned forventningene. Har allerede sagt til sambo at han må forberede seg på en ny runde...
Da har jeg også time til gyn 15.nov :)

Det er jo streker overalt!!! :D :D :D

Værmelding for Blue:

Høy sannsynlighet for streker i alle retninger og i regnbuens farger ❤

Altså... Se hvor like grafene er da?!

ImageUploadedByBV Forum1478028925.135919.jpg

Back
Topp