Blue_ prøver på nytt <3

Dere altså❤️❤️❤️ For en fantastisk heiagjeng!

Først og fremst; ikke meningen å pine dere. Men våknet med migreneanfall i dag... Og først nå jeg har klart å gløtte på mobilen.

Tempen min dalte under streken i dag tidlig. Og dagens test var så blenda som det går an... Så hva de strekene mine var, er ikke godt å si...

Jeg bestilte meg uansett en ny ladning med EL-tester i går kveld. Så jeg er klar til ny pp. 15.nov skal jeg til gyn og da kan hun forhåpentligvis si noe om hvordan det ligger an på eggfronten :) Da EL antagelig er nært forestående.

Nå ser jeg bare frem til 12.november. For da blir det Farris bad med min kjære❤️

Maaaan ass!!! Er det sant?! Det var jo streker jo :( Æsj...... :(

Ingen tante enda. Sist spottet jeg fra 13dpo. Men ingenting nå... Kan dog være fordi det var første tr etter MA at jeg spottet. Pleier ikke det til vanlig :) regner med tanta kommer i morgen ev på fredag :)

Jaaaa! Nå må vi få disse spirene våre til å feste seg til termin altså :D ❤️
Håper er enda ikke helt ute altså! ❤

CD1 - pp2 etter MA

CD1 Lets gooooo!!!

ImageUploadedByBV Forum1478158286.254587.jpg

Og heeeelt etter boka på 14dpo :)

Nå håper jeg at høyre eggstokk vil være med å leke snart. Venstre er dominant hos meg. Og gir meg gjerne 2-3 lange sykluser på rad... Før høyre joiner inn og gir meg en kort. Og det er for så vidt på høyre jeg har blitt gravid... Kom igjen høyre, kom igjen!!

CD1 - pp2 etter MA

CD1 Lets gooooo!!!

Vis vedlegget 205697

Nå håper jeg at høyre eggstokk vil være med å leke snart. Venstre er dominant hos meg. Og gir meg gjerne 2-3 lange sykluser på rad... Før høyre joiner inn og gir meg en kort. Og det er for så vidt på høyre jeg har blitt gravid... Kom igjen høyre, kom igjen!!
Okei, men du da avtaler vi bare augustbabyer her og nå. ❤ Kjipt når testene gjør oss håpefulle! Agh. Men nå får jaggu den høyre siden stille opp med gullegg her. Og - når tanta er på plass er det heldigvis ikke SÅ lenge til nye muligheter.

image.jpeg
CD1 - pp2 etter MA

CD1 Lets gooooo!!!

Vis vedlegget 205697

Ny pp,nye muligheter,krysser fingrene for at det blir augbebis på oss :) vår chartlengde er ganske lik :p

Okei, men du da avtaler vi bare augustbabyer her og nå. ❤ Kjipt når testene gjør oss håpefulle! Agh. Men nå får jaggu den høyre siden stille opp med gullegg her. Og - når tanta er på plass er det heldigvis ikke SÅ lenge til nye muligheter.

Det gjør vi! Gleder meg til vi skal gå høygravide i sommer❤️

Så mye som jeg blør nå har jeg ikke blødd på åresvis tror jeg! Foruten abort og renselse da... :o hjelp!!
Så nå nytes spekemat, siden det ikke blir det i jula ;)

Jaaa! Heia, heia august!!

Oi, ja! Jeg skal til gyn 15.nov. Håper jeg kan få noe som korter ned litt... Lengste syklusene mine er på 36... Så slitsomt!

Huff ja det er veldig slitsomt med lange sykluser :s jeg er veldig spent på hvor lang syklus jeg får denne mnd med pergo.
Du kan jo høre om noe hormonbehandling?

Jaja....haff:shifty: Men når det først skulle være så er det jo bra at hun kommer som avtalt og ikke drøyer! Kos deg max med spekemat, det hadde jeg også gjort!!!:hungry::hungry::hungry:

Det gjør vi! Gleder meg til vi skal gå høygravide i sommer❤️

Så mye som jeg blør nå har jeg ikke blødd på åresvis tror jeg! Foruten abort og renselse da... :o hjelp!!
Så nå nytes spekemat, siden det ikke blir det i jula ;)
Ooooi, det har du jammen rett i! Fikk lyst til å kjøpe en hel jukeskinke jeg nå! Er jo så godt! Men da må jeg spise den opp på ei uke siden jeg har tenkt til å bli gravid mot slutten av neste uke :-P
Nyyyt det!

Huff ja det er veldig slitsomt med lange sykluser :s jeg er veldig spent på hvor lang syklus jeg får denne mnd med pergo.
Du kan jo høre om noe hormonbehandling?

Ja, det blir spennende! Så jo ut som om du nærmet deg el?

Jeg skal forhøre meg litt om det :)

Kjipt med så kraftig blødning :shifty:
Koos deg massemasse med alt det gode som du har lyst på, men som du ikke kan spise nærmere jul, når du sitter der med spire i magen ❤

Ja :( Aldri blødd som det her før... Kommer jo brune klumper sammen med... minner meg om rester... :(

Det skal jeg! Nå skal ting gå vår vei❤️

Jaja....haff:shifty: Men når det først skulle være så er det jo bra at hun kommer som avtalt og ikke drøyer! Kos deg max med spekemat, det hadde jeg også gjort!!!:hungry::hungry::hungry:

Helt klart! Har dog aldri blødd som det her... Det fosser ut! Brune klumper sammen med... minner meg om rester... :(

Ooooi, det har du jammen rett i! Fikk lyst til å kjøpe en hel jukeskinke jeg nå! Er jo så godt! Men da må jeg spise den opp på ei uke siden jeg har tenkt til å bli gravid mot slutten av neste uke :-P
Nyyyt det!

Hehe! Dooo it!! Du kommer til å angre om du ikke gjør det, vet du ;)

Fy søren som jeg blør!! Fosser jo ut... Sammen med brune klumper. Som minner om rester... Og så vondt i magen da gitt! Fenalåret ryker i kveld for å si det sånn :D

Back
Topp