Blue_
Gift med forumet
Haha, supert! Kos deg med det du kan jeg skal også spise spekemat i helgen og brie, og trøster meg litt med snus hver gang tr kommer...
Hehe, må nytes mens vi kan si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, supert! Kos deg med det du kan jeg skal også spise spekemat i helgen og brie, og trøster meg litt med snus hver gang tr kommer...
Ja Aldri blødd som det her før... Kommer jo brune klumper sammen med... minner meg om rester...
Det skal jeg! Nå skal ting gå vår vei
Oida Kan det tenkes at det har vært kjemisk, kanskje?
Blir julespire på dere nå, vett ❤
Kanskje du faktisk har hatt en kjemisk. Jeg blødde ekstra mye og en dag lengre enn vanlig for to sykluser siden etter at jeg hadde hatt de der svake strekene flere dager på rad. Kos meg max med det fenalår!Hehe! Dooo it!! Du kommer til å angre om du ikke gjør det, vet du
Fy søren som jeg blør!! Fosser jo ut... Sammen med brune klumper. Som minner om rester... Og så vondt i magen da gitt! Fenalåret ryker i kveld for å si det sånn
Oida Kan det tenkes at det har vært kjemisk, kanskje?
Blir julespire på dere nå, vett ❤
Tenkte på det samme FruBerg!
Kanskje du faktisk har hatt en kjemisk. Jeg blødde ekstra mye og en dag lengre enn vanlig for to sykluser siden etter at jeg hadde hatt de der svake strekene flere dager på rad. Kos meg max med det fenalår!
Kan man blø mer da?
Hmm...
Jaja, nå skal det bli terminspire! Denne gangen MÅ det det.
På oss alle
Ja, da kan man fort blø mer. Og også med klumper/slim. Noen får ekstra sterke smerter også. Dette er i hvertfall det jeg har lest!
I august mistet jeg jo allerede 17 dpo og det var absolutt ikke en vanlig mens, for å si det sånn
Helt klart! Har dog aldri blødd som det her... Det fosser ut! Brune klumper sammen med... minner meg om rester...
Uff da...men for all del, det kan jo være at de strekene faktisk var noe....
Blæææææ, ass!!
Jaja, bedre at det stoppet nå enn at jeg fant det ut i uke 12....
August neste
Nå satser vi på at du blir superfertil etter den kjemiske. August is your month!! Har super troa på deg og Lille Lykke, NÅ er det deres tur!
Ja, nå får det være nok! MA og kjemisk... Alle gode ting er tre??
Så bra at du klarer å tenke sånn på det!! August it is!!
Kan ikke gjøre så mye annet vet du
Åh, jo da! Ta til deg ros nå!!
Høhø, jaaavel daaa
Hadde du også brune klumper?
Finner frem varmeflasken i natt tror jeg.
Takk, det nytes her nå
Jaaa, ikke sant! ❤ Og du kommer jo litt før oss du da, i juniNå satser vi på at du blir superfertil etter den kjemiske. August is your month!! Har super troa på deg og Lille Lykke, NÅ er det deres tur!