Blue_ prøver på nytt <3

Herregud så fantastisk ❤ Kjempebra jobba Blue, håper du er stolt over deg selv!

Takk :D ja, har bare bestemt meg for at det må snu. Kunne ikke gå sånn lenger...

Hvordan går det med din jobbsituasjon?

JEG HAR FÅTT MEG NY JOBB!

Ååh, så happy :D

Ble arbeidsledig for litt over ett år siden. Gikk litt i kjelleren... Ble gravid, mistet, gikk i kjelleren...

For noen måneder siden "så jeg lyset". Og bestemte meg for å omskolere meg... Etter jul blir jeg student igjen...
For to uker siden var jeg på intervju og i dag fikk jeg telefon... "Gratulerer med ny jobb!" Så nå skal studie og jobb kombineres :)

Nå føler jeg endelig at ting er på vei til det bedre :) Nå må det bare bli en terminbaby på oss, så er det komplett ❤️
Sååååå bra når lykken smiler mot en! Way to go!! :))

Takk :D ja, har bare bestemt meg for at det må snu. Kunne ikke gå sånn lenger...

Hvordan går det med din jobbsituasjon?

Ikke noe nytt på den ene eller den andre fronten. Får ikke helt klar beskjed av sjefen, men ho sier jo ho har jobb som butikkmedarbeider. Tar jo det fremfor å være arbeidsledig, men skulle helst hatt 100% med litt ansvar. Søker på alt som er interessant, så håper jeg det dukker opp en mulighet snart!

Ble arbeidsledig for litt over ett år siden. Gikk litt i kjelleren... Ble gravid, mistet, gikk i kjelleren...

For noen måneder siden "så jeg lyset". Og bestemte meg for å omskolere meg... Etter jul blir jeg student igjen...
For to uker siden var jeg på intervju og i dag fikk jeg telefon... "Gratulerer med ny jobb!" Så nå skal studie og jobb kombineres :)

Nå føler jeg endelig at ting er på vei til det bedre :) Nå må det bare bli en terminbaby på oss, så er det komplett ❤️

Herregud så bra❤️Gratulerer så mye:) så flink du er! Nå må det bli terminbaby på dere altså!! Wohoho!

Ikke noe nytt på den ene eller den andre fronten. Får ikke helt klar beskjed av sjefen, men ho sier jo ho har jobb som butikkmedarbeider. Tar jo det fremfor å være arbeidsledig, men skulle helst hatt 100% med litt ansvar. Søker på alt som er interessant, så håper jeg det dukker opp en mulighet snart!

Skjønner det ja. Eventuelt så må man bare tenke at den jobben blir et springbrett i veien videre. Du får eventuelt purre litt på henne?
Håper det dukker opp noe spennende for deg snart om det ikke skulle klaffe der du er nå...

Migrene i dag også... Og sambo jobber sent... Har ikke lyst til å ringe svigermor... Det er da bare smerte... :p
Som jeg har levd med i hele mitt liv.... Knipe sammen og så får det heller eksplodere når snuppa har lagt seg i kveld....

Hurraa, gratulerer så mye! ❤️ Så godt å høre at ting ordner seg :D mangler bare baby nå, august er vel den store babyboom-måneden tipper jeg :) vi ligger ganske likt, blir spennende!

Hurraa, gratulerer så mye! ❤️ Så godt å høre at ting ordner seg :D mangler bare baby nå, august er vel den store babyboom-måneden tipper jeg :) vi ligger ganske likt, blir spennende!

Takk :) Ja, nå er det "all in her".

Blir spennende med temping for deg nå da :)

3.desember har jeg og sambo vært sammen i 7år! Sånn offisielt :D Det slo meg nå at enn om vi kunne feire med positiv test! Omg!!! ❤️❤️❤️

WEEEEE!!!! Snakk om å ordne rundt seg, så flink du er!! :D :D

Så flott! Gratulerer så mye! :)

CD6

Tanta ser ut til og være dratt for denne gang. Forhåpentligvis ser jeg henne ikke på minst 9mnd :D

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1478603808.334504.jpg

Enn så lenge ser det ut til at den er mer stabil... Så jeg håper det kan bety at EL kommer litt tidligere? Erfaringer?

ImageUploadedByBV Forum1478603821.115173.jpg

Holder den seg sånn får jeg ev begynne testingen litt tidligere. Tidligste jeg får EL er CD13... CD13 skal jeg også til gyn... Gjør vel ikke noe om jeg har sex dagen før :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

CD6

Tanta ser ut til og være dratt for denne gang. Forhåpentligvis ser jeg henne ikke på minst 9mnd :D

Dagens temp:
Vis vedlegget 206427

Enn så lenge ser det ut til at den er mer stabil... Så jeg håper det kan bety at EL kommer litt tidligere? Erfaringer?

Vis vedlegget 206428

Holder den seg sånn får jeg ev begynne testingen litt tidligere. Tidligste jeg får EL er CD13... CD13 skal jeg også til gyn... Gjør vel ikke noe om jeg har sex dagen før :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Dette ser ut som begynnelsen på en super-graf! :D
Heier på høyre eggstokk :woot:

Back
Topp