Blue_ prøver på nytt <3

CD7

Først og fremst... Sjokka over valget i USA! Mitt andre hjemland... Skjemmes og er rett og slett lei meg...

...Men, cut the crap and let's talk about the good stuff instead :)

Dagens temp holder seg fint. Våknet i fire-tiden og igjen ca 0510/0515. Tempet da og tempen er nok derfor en liten smuuule for lav. Men alt i alt helt noe annet enn sist...

ImageUploadedByBV Forum1478685961.008667.jpg

Kjenner vekselvis stikk fra høyre og venstre eggstokk allerede :) Så hååååper virkelig at syklusen blir normal!!

CD7

Først og fremst... Sjokka over valget i USA! Mitt andre hjemland... Skjemmes og er rett og slett lei meg...

Dagens temp holder seg fint. Våknet i fire-tiden og igjen ca 0510/0515. Tempet da og tempen er nok derfor en liten smuuule for lav. Men alt i alt helt noe annet enn sist...

Vis vedlegget 206579

Kjenner vekselvis stikk fra høyre og venstre eggstokk allerede :) Så hååååper virkelig at syklusen blir normal!!
Kondolerer!!!! Er alt jeg har å si. Jeg trodde først det måtte være en spøk da jeg våkna opp i morrest. Har verden gått av hengslene? Ja, åpenbart. Hva vil etterkommere om 100 år tenke om den tiden vinlever i nå tro.... :-/ Skjemmes pp vegne av menneskeheten.

Og SÅ ser det jo ut til at vi kan bli helt samstemte i syklus denne gang? Når tror du el blir da? I morgen? Blir spennende dager i dpo :) Nå skal det klaffe for oss!!

CD7

Vis vedlegget 206579

I know!!! :( :( :( Jeg skrudde av tven og slo den på igjen, men det hjalp søren meg ikke!! Hvordan er dette mulig?!! :banghead::banghead::banghead:

P.S. Heia stokkene :D :D

Kondolerer!!!! Er alt jeg har å si. Jeg trodde først det måtte være en spøk da jeg våkna opp i morrest. Har verden gått av hengslene? Ja, åpenbart. Hva vil etterkommere om 100 år tenke om den tiden vinlever i nå tro.... :-/ Skjemmes pp vegne av menneskeheten.

Og SÅ ser det jo ut til at vi kan bli helt samstemte i syklus denne gang? Når tror du el blir da? I morgen? Blir spennende dager i dpo :) Nå skal det klaffe for oss!!

Ja, jeg har ikke helt klart å tro det ennå. Har snakket med familie der borte og noen stemte Trump og noen Hillary... De som stemte Trump sa at det var fordi Hillary kunne ødelagt "alt" med å bruke private datamaskiner om ting som omhandlet nasjonen. Hun var falsk og forferdelig... Mens Trump vil gi landet tilbake til amerikanerne.... Jeg kan ikke si annet enn at om det er dette USA vil, så OK. Men fy søren så sjokkerende på resten av verden!

Usikker fortsatt. Hadde stikkinger lenge før EL sist også. Tenkte å ta meg en test i kveld, bare for å se litt hvordan det ligger an... :)
Fortsatt noen dager igjen, regner jeg med...

Kveldens ELT:

ImageUploadedByBV Forum1478724093.927514.jpg

Ja, jeg har ikke helt klart å tro det ennå. Har snakket med familie der borte og noen stemte Trump og noen Hillary... De som stemte Trump sa at det var fordi Hillary kunne ødelagt "alt" med å bruke private datamaskiner om ting som omhandlet nasjonen. Hun var falsk og forferdelig... Mens Trump vil gi landet tilbake til amerikanerne.... Jeg kan ikke si annet enn at om det er dette USA vil, så OK. Men fy søren så sjokkerende på resten av verden!

Usikker fortsatt. Hadde stikkinger lenge før EL sist også. Tenkte å ta meg en test i kveld, bare for å se litt hvordan det ligger an... :)
Fortsatt noen dager igjen, regner jeg med...
Var fornøyd med den de har jeg! :) At de ikke bare kunne innført diktatur FØR valget, og så kunne Obama vært der til han gikk over i de andres rekker :-P Men - når han nå først er president så er det jo godt han er del av et demokrati hvor han ikke bare kan ture frem helt som han vil.

Godt vi har viktigere ting å bry oss om en Prump! ;) Nemlig dette: Ser at du ikke er helt der med el enda, blir spennende å følge med de neste dagene. Når tror du selv el vil inntreffe?

CD8

Fant frem bilder fra sist og måtte sammenligne litt...

Forrige pp
CD7 - CD6 og CD7 sammen
ImageUploadedByBV Forum1478763111.442210.jpg

Her er gårsdagens (CD7 "ny" og tørket)
ImageUploadedByBV Forum1478763194.385063.jpg
ImageUploadedByBV Forum1478763203.893660.jpg

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1478763225.651991.jpg

Sammenlignet med sist er kurven mye jevnere. Men holder meg ca der jeg "skal". Jeg har hatt en coverline på over ca 36,20. Og en dropp EL-dagen... (36,07 og 36,14).

ImageUploadedByBV Forum1478763613.831795.jpg

Gjennomsnittlig har jeg EL på CD17. Men med min syklus kan "alt" skje...

Kommer ikke til å teste etter EL i dag... Mulig jeg tar en ny i morgen. Digital begynner jeg med på mandag, CD12. Er den Lav, blir det en ny pausedag... Så får vi bare se hva eggstokkene finner på :p

CD8

Fant frem bilder fra sist og måtte sammenligne litt...

Forrige pp
CD7 - CD6 og CD7 sammen
Vis vedlegget 206708

Her er gårsdagens (CD7 "ny" og tørket)
Vis vedlegget 206709
Vis vedlegget 206710

Dagens temp:
Vis vedlegget 206711

Sammenlignet med sist er kurven mye jevnere. Men holder meg ca der jeg "skal". Jeg har hatt en coverline på over ca 36,20. Og en dropp EL-dagen... (36,07 og 36,14).

Vis vedlegget 206714

Gjennomsnittlig har jeg EL på CD17. Men med min syklus kan "alt" skje...

Kommer ikke til å teste etter EL i dag... Mulig jeg tar en ny i morgen. Digital begynner jeg med på mandag, CD12. Er den Lav, blir det en ny pausedag... Så får vi bare se hva eggstokkene finner på :p

Syns den ser sterk for å være CD 7 altså:) kanskje du får tidligere el denne mnd! Jippi :D

Syns den ser sterk for å være CD 7 altså:) kanskje du får tidligere el denne mnd! Jippi :D

ImageUploadedByBV Forum1478764919.361300.jpg

CD7 sist øverst og CD7 nå nederst...
synes de er ganske like? Men jeg passer på. Plutselig blir de positive :D

Hvordan går det med deg og din temp?

Vis vedlegget 206722

CD7 sist øverst og CD7 nå nederst...
synes de er ganske like? Men jeg passer på. Plutselig blir de positive :D

Hvordan går det med deg og din temp?

Ja det er helt fascinerende disse el som plutselig blir knall pos selv om dagen før var helt neg:)

Jeg er veeeeldig usikker dagens temp. Forsovet meg 1 t:smiley-angry016. Vil du se i dagboken min for der har jeg lagt inn dagens temp? Så kan du si hva du syns jeg skal gjøre :(

Lette i gamle tråder og fant ut at da jeg ble gravid med snuppa, testet jeg positivt 3+6 (CD28). Ettersom jeg hadde fått positiv ELT dagen før og ikke fikk markering på tempen, det jeg trodde var 3dpo :p Morro å lese hvor overrasket jeg ble! Spesielt siden syklusen før endte på 40 dager... CD23 hadde jeg hatt noe jeg lurte på om var EL-smerter :p

CD9

Jeg altså...

I dag var det på tide med ny ELT.
Den så sånn ut:
ImageUploadedByBV Forum1478895885.166460.jpg

Og plutselig ble jeg jo helt gærn: "Woæææh, tenk om EL kommer på CD13 denne gangen??!!! Og så er jeg heeelt clueless! Best å sjekke med en digital :p Bare sånn i tilfelle den blinker..." :rolleyes: :rolleyes:

Den var selvfølgelig "Low - O"
ImageUploadedByBV Forum1478896069.216458.jpg

Men da roer jeg ned til over helgen og nyter litt spa-tid med min kjære❤️

CD9 forts...

Her er forresten CD9 fra sist øverst sammenlignet med CD9 nå
ImageUploadedByBV Forum1478896584.430228.jpg

Guri, de testene dine altså... De gjør liksom ting spennende typ - hver dag!! Skjønner godt at du reagerte på den ELTen altså ;)

I know! De lurer meg fælt altså :rolleyes: :o Greit med en digital som kan ta en ned på landjorda igjen :p haha!

Back
Topp