Blue_ prøver på nytt <3

Hihi, takk! :D :D

Etter treretters middag på lørdag så ville han ha meg med på tur. Det var snø, men hadde begynt og bli mildt i lufta. Så vi gikk langs stranda, fjaste og lo etter litt drikke til maten. Nøt lyden av bølgeskvulp og varmende vind i ansiktet. Da gikk han ned på kne❤️

Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Men ut over dagen så fikk jeg en følelse. Han hadde forstått at jeg hadde "skjønt". Men det ble veldig fint for det❤️ Ringen passet og greier ;)

Omg såååå nydelig ❤️Helt herlig❤️ For en perfekt helg!!:)

CD13

I dag droppet tempen så jeg tok nok en digital - som viste low... Blæ!

ImageUploadedByBV Forum1479223535.540000.jpg

Men skulle til gyn i dag. Så tenkte ikke så mye på det...

Hun sa at det var mye egg og at EL så ut til å komme på venstre side.... Tok celleprøve i samme slengen.

........Og jeg fikk pergo!
Så om det ikke klaffer nå, skal jeg hente ut pergo og tilbake noen dager senere for blodprøve :O

Progesteron som jeg målte tidligere var på 15 8dpo. Og da var referanseverdien at det skulle være over 15... Så det er jo litt lavt, men det var "ok". Så etter pergo får vi se på prøvene om det må bli noe tilskudd...

Last edited:
Heia egget! :D og håper pergo gjør susen, så vi får satt igang en babyboom her på BV ❤️

Ja! Får ikke begynne før neste pp da :) skal ta pergo CD5-cd9 :) EL CD16 og blodprøve CD23 :)

Forhåpentligvis slipper jeg å bruke den da... ❤️

Ja! Får ikke begynne før neste pp da :) skal ta pergo CD5-cd9 :) EL CD16 og blodprøve CD23 :)

Forhåpentligvis slipper jeg å bruke den da... ❤️

Åååh, sånn ja! Jeg kan ikke så mye om dette.. men da skal du selvfølgelig slippe å bruke den :D det blir jo positive tester i desember vetdu! ❤️

CD13

Vis vedlegget 207447

Hun sa at det var mye egg og at EL så ut til å komme på venstre side.... Tok celleprøve i samme slengen.

Så om det ikke klaffer nå, skal jeg hente ut pergo og tilbake noen dager senere for blodprøve :O

Progesteron som jeg målte tidligere var på 15 8dpo. Og da var referanseverdien at det skulle være over 15... Så det er jo litt lavt, men det var "ok". Så etter pergo får vi se på prøvene om det må bli noe tilskudd...

Så bra med en plan i hvertfall!! Selv om man håper jo at du ikke trenger å iverksette den planen ;)

Så bra med en plan i hvertfall!! Selv om man håper jo at du ikke trenger å iverksette den planen ;)

Helt klart!

Hun synes jo at jeg i utgangspunktet ble gravid fort. Og at det kunne være noe i det at den ene eggstokken var mer dominant. Selv om det "egentlig" skulle komme fra annenhver side. Men vi skulle i alle fall prøve med dette da. Siden de lange/korte ikke er noe mønster på heller....

Men ja, håper jo jeg slipper daaaaa!

Når skal det begynne å blinke :) hos meg da? CD13 og fortsatt lav :(

Åååh, sånn ja! Jeg kan ikke så mye om dette.. men da skal du selvfølgelig slippe å bruke den :D det blir jo positive tester i desember vetdu! ❤️

Hihi! Satser på at nå når resepten er i boks, så kommer strekene ;)

Helt klart!

Hun synes jo at jeg i utgangspunktet ble gravid fort. Og at det kunne være noe i det at den ene eggstokken var mer dominant. Selv om det "egentlig" skulle komme fra annenhver side. Men vi skulle i alle fall prøve med dette da. Siden de lange/korte ikke er noe mønster på heller....

Men ja, håper jo jeg slipper daaaaa!

Når skal det begynne å blinke :) hos meg da? CD13 og fortsatt lav :(

Ja, nei, si det! Aner ikke :P Hilsen en som har hatt lav tilogmed CD 18 tidligere ;) So I feel U!! Fantastisk frusterende!!:meh:

Ja, nei, si det! Aner ikke :P Hilsen en som har hatt lav tilogmed CD 18 tidligere ;) So I feel U!! Fantastisk frusterende!!:meh:

Blææææææ! Regnet med at du kunne gi meg svaret jeg nå vet du :p

Hihi, takk! :D :D

Etter treretters middag på lørdag så ville han ha meg med på tur. Det var snø, men hadde begynt og bli mildt i lufta. Så vi gikk langs stranda, fjaste og lo etter litt drikke til maten. Nøt lyden av bølgeskvulp og varmende vind i ansiktet. Da gikk han ned på kne❤️

Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Men ut over dagen så fikk jeg en følelse. Han hadde forstått at jeg hadde "skjønt". Men det ble veldig fint for det❤️ Ringen passet og greier ;)

Åååå gratuleerer så masse!! Jeey!

CD13

Vis vedlegget 207447

Så bra, Blue! Et av de eggene er ei fremtidig spire, tenk det! La det falle denne måneden ;)

CD14

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1479286206.207778.jpg

Våknet 30min for sent i går og én time i dag... Er skikkelig sliten i hodet om dagen. Mye ny informasjon som skal inn og jeg farter mye frem og tilbake. Gikk til sengs kl22 i går... Og likevel sover jeg forbi to tempeklokker... Her har jeg endret den litt da den ble veldig høy... Men har notat på den så kan ev endre den tilbake...

ImageUploadedByBV Forum1479286996.281332.jpg
Kan se ut som om jeg får en stigning etterfulgt av ett dropp denne gangen også?

Dagens ELT var negativ og fin :p
ImageUploadedByBV Forum1479286457.441711.jpg
Sist ble den positiv CD16 og EL satt til CD19...

Det stikker fortsatt i venstre side (som gyn mente egget ville slippes fra). Men det har det gjort en stund allerede.....

Jeg er nå på dag to med hodepine da. Sist hadde jeg tre dager med hodepine... (migrene dag 3)... Og fikk EL på dag fire... Trenger ikke henge sammen... Men jeg følger med :)

CM har vært på sticky fra jeg var ferdig med tanta... Håper det blir litt mer watery snart...

Back
Topp