Blue_ prøver på nytt <3

CD16

I dag ble det tull, vet dere. Tok termometeret under puta for å varme det litt. Ettersom det ligger på et kaldt nattbord. Duppet av i 3min - våknet av alarm nr to med ett brak! Altså, jeg kvakk så voldsomt at jeg kastet termometeret vegg i mellom :p :p haha!
Prøvde å lyse litt forsiktig på gulvet, mens jeg lå i senga... Uten å bevege meg så mye. Fant den ganske fort og fikk endelig tatt tempen :p

ImageUploadedByBV Forum1479460586.658415.jpg

Fortsetter sammenligningen mellom bt og onestep. Dagens digital var også blinkefjæs :)

ImageUploadedByBV Forum1479460694.747706.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479460725.632598.jpg

Lurer litt på om jeg skal spare en digital i morgen. Får se an hvordan strimlene utarter seg.

Litt morsomt;
FF trodde jeg hadde EL CD13 forrige pp før den endret til CD19 :)

Nå tror den også CD13 :p Selv om jeg vet det ikke var da ;) Spennende dager i vente

CD17

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Hadde jeg vært i dpo-land hadde jeg seriøst lurt på om jeg var preggo. Grusomt trøtt.... Sover "dupp" på dagen og sover forbi tempeklokkene mine. Har også hatt grusomt med kviser de siste ukene. Noe er litt tullete med hormonene mine tror jeg. Kanskje de faktisk holder på og stabiliseres...? Håper det...
Ergo ingen temp i dag...

Men ELT fikk jeg tatt da :p

Den digitale gav fortsatt blinkefjæs :)
Den var også sterkere strek på enn de andre dagene.

Dagens bt og onestep:

ImageUploadedByBV Forum1479543684.966577.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479543702.638108.jpg

CD17

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Hadde jeg vært i dpo-land hadde jeg seriøst lurt på om jeg var preggo. Grusomt trøtt.... Sover "dupp" på dagen og sover forbi tempeklokkene mine. Har også hatt grusomt med kviser de siste ukene. Noe er litt tullete med hormonene mine tror jeg. Kanskje de faktisk holder på og stabiliseres...? Håper det...
Ergo ingen temp i dag...

Dagens bt og onestep:

Vis vedlegget 208022
Vis vedlegget 208023

Heia egget!!! :D

CD17

Ergo ingen temp i dag...

Dagens bt og onestep:

Vis vedlegget 208022
Vis vedlegget 208023
Det er nok kroppen som jobber med stabilisering :) Og nå faller snart gullegget! Begrepet "klar som et egg" har fått en ny mening nå som man er prøver :-P

Det er nok kroppen som jobber med stabilisering :) Og nå faller snart gullegget! Begrepet "klar som et egg" har fått en ny mening nå som man er prøver :-P

Må være noe sånn. For jeg er helt bortevekk trøtt! Helt grusomt... Og jeg som nesten aldri har noe særlig med kviser. Ser jo ut som om jeg er tilbake i puberteten...
og med tanke på at tempen min ser mye finere ut nå. Må det jo være at noe stabiliseres... Kroppen jobber i alle fall noe voldsomt...!

Haha! Ja, der sa du det :)

CD17 forts...

Ettermiddagens ELT:

ImageUploadedByBV Forum1479567693.548053.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479567703.233410.jpg

:D :D

CD17 forts....

Kveldens ELT:

ImageUploadedByBV Forum1479586247.785472.jpg
Har aldri hatt så sterk strek før :p

ImageUploadedByBV Forum1479586273.187432.jpg

:D :D :D :D

CD18

Ingen dropp i tempen. Men fortsatt positiv ELT. Mulig EL i morgen da...
Fikk ikke lagt inn aksjer i går. Men vi satser på at vi får gjort det i kveld.

Først cupfinale og så BD :D plan!

ImageUploadedByBV Forum1479628099.187185.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479628109.723383.jpg

Back
Topp