Blue_ prøver på nytt <3

CD20 - 2DPO

Ble ikke noe BD på oss i går. Ettersom jeg fikk migreneanfall og gubbelure hadde blitt syk :p typisk! Men tok det ikke så tungt med tanke på den tempen ;)

Dagens temp er også høy og mye høyere enn "vanlig". FF satte kryss i dag, men med høy temp i morgen også flyttes det til CD18 :)

Vis vedlegget 208376

Faaaantastisk graf sier jeg bare :D trenger ikke no mer babydans, haha :p

CD20 - 2DPO forts...

Tanker...

Liker at kroppen føles varm. Det gjorde den sist også :) ❤️
Har også hatt en litt bedre følelse denne gangen. Om spiren ikke sitter nå, blir fallhøyden større. De andre forsøkene har jeg ikke helt hatt følelsen. Og har dermed ikke blitt skuffet...

Neste pp rekker vi antageligvis ikke, da jeg og snuppa drar på juleferie før gubbelure kommer etter. Har jo fått pergo og da rekker vi kanskje EL. Men dagen for blodprøver havner midt i jula... Og vi er bortreist...

CD20 - 2DPO forts...

Tanker...

Liker at kroppen føles varm. Det gjorde den sist også :) ❤️
Har også hatt en litt bedre følelse denne gangen. Om spiren ikke sitter nå, blir fallhøyden større. De andre forsøkene har jeg ikke helt hatt følelsen. Og har dermed ikke blitt skuffet...

Neste pp rekker vi antageligvis ikke, da jeg og snuppa drar på juleferie før gubbelure kommer etter. Har jo fått pergo og da rekker vi kanskje EL. Men dagen for blodprøver havner midt i jula... Og vi er bortreist...
Det skal dere slippe det :) Godt tegn med den godfølelsen ❤

Satser på at godfølelsen stemmer, jeg har trua! <3

Denne magefølelsen din gjør alt så mye mer spennende ❤

Skummelt og skulle skrive det her... For da blir det så ekte. Men tar det som det kommer :)
Ja, alle vi her inne har nok kjent på den usikkerheten og vi vet jo at vi kan ta feil. Men kanskje har vi rett også, og det må vi få ha tro på ;) Og god magefølelse ER et bra tegn! Det er vel en av grunnene til at det er så godt å ha bv- forum, det at vi kan få ut alle tankene våre om prøving. Både håp og skuffelser. Og snaaaart få gleden av å dele positive tester! ;)

Oi oi spennende lesning kjære Blue<3 Når er ikm? Og når tenker du å teste? Digger grafen din! :D

Ja, alle vi her inne har nok kjent på den usikkerheten og vi vet jo at vi kan ta feil. Men kanskje har vi rett også, og det må vi få ha tro på ;) Og god magefølelse ER et bra tegn! Det er vel en av grunnene til at det er så godt å ha bv- forum, det at vi kan få ut alle tankene våre om prøving. Både håp og skuffelser. Og snaaaart få gleden av å dele positive tester! ;)

Absolutt!
Tidligere har ønsket vært det som har prøvd å gi meg den gode følelsen. Men innerst inne har jeg bare visst at det ikke var vår tur. Allerede tidlig i syklusen. Og håpet har vært det eneste jeg har testet på i dpo-land. Nå føles det bare annerledes. Selv om det ikke skulle gå, føles kroppen mye mer i vater. Det er jo også en fin og god følelse :)

Helt enig! Om det er skuffelse, glede eller frustrasjon er det jenter her inne som forstår. Veldig glad for at det er så mange flotte BV-jenter her❤️❤️

Oi oi spennende lesning kjære Blue<3 Når er ikm? Og når tenker du å teste? Digger grafen din! :D

❤️ IKM er 04.desember :) Ikke planlagt 100% :p men har et lass av tester denne gangen. Siden jeg har planlagt å teste også en god stund etter positiv test :p Så vi får se når jeg sprekker, men i alle fall 10dpo!

CD21 - 3DPO

Jeg forstår absolutt ikke denne tempen min denne gangen :p

Dagens temp ble tatt ca 20 min før vanlig tid. Har våknet annenhver time i natt... Har også lagt inn sleep deprived... Etter flere dager med hodepine/migrene er kroppen kjempe sliten. (Selv om jeg har brukt de to siste dagene på å sove). Og siden jeg begynner på jobb kl07, har jeg våknet og vært redd for at jeg hadde forsovet meg.... Lå og tempet klokken 01 f.eks... Treåringen kom inn i natt, våken klokken 02, klokken 04 og klokken 05. minst....

ImageUploadedByBV Forum1479879307.023911.jpg

CD21 - 3DPO

Jeg forstår absolutt ikke denne tempen min denne gangen :p

Dagens temp ble tatt ca 20 min før vanlig tid. Har våknet annenhver time i natt... Har også lagt inn sleep deprived... Etter flere dager med hodepine/migrene er kroppen kjempe sliten. (Selv om jeg har brukt de to siste dagene på å sove). Og siden jeg begynner på jobb kl07, har jeg våknet og vært redd for at jeg hadde forsovet meg.... Lå og tempet klokken 01 f.eks... Treåringen kom inn i natt, våken klokken 02, klokken 04 og klokken 05. minst....

Vis vedlegget 208512
Herlighet for en humørsyk graf du har!!! ??? Men blir vel fort sånn dersom du ikke får tempet i fred og til riktig tid? Heier så på spireliten nå!

❤️ IKM er 04.desember :) Ikke planlagt 100% :p men har et lass av tester denne gangen. Siden jeg har planlagt å teste også en god stund etter positiv test :p Så vi får se når jeg sprekker, men i alle fall 10dpo!
Så spennende! <3 Jeg krysser alt jeg kan her! :) Teit graf i dag... Tipper det er fordi du ble forstyrret :) stiger nok til himmels i morgen igjen :)

Back
Topp