Blue_ prøver på nytt <3

CD10

Grytidlig opp i dag og på vei til spaaaaa!!!

Så er bare innom og legger igjen tempen:
ImageUploadedByBV Forum1478937520.874505.jpg

Samtidig er jeg overrasket over hvor mye CM jeg har fått allerede... Sticky på grensen til creamy :)

Håper dere får en fin helg❤️

Kos dere!! :D :D :D

Velfortjent, og håper dere storkoser dere ❤

Takk, jenter!

Det var så d e i l i g ❤️ Behandling, bading, kosing, god mat, drikke og forlovelse :eek: :eek: :eek:

OMG!!!!! Herrejemeni, nå fikk jeg gåsehud over hele kroppen!!!! Åh, så stas!! GRATTIS!!!! :D :D :D FORTELL!!!!! Hvis du vil da....:shy: Nei, who am I kidding, du må jo det!! :p:hilarious::hilarious:

Næhei!? GRATULERER SÅ MASSE ❤

:eek::eek: Så utrolig koselig!! Gratulerer så mye ❤️ :D
Omg såååå koselig! Gratulerer sååå mye❤️Så herlig❤️
Gratulerer så mye! :) <3
Åååh, så herlig!!❤️ gratulerer så myeee. Nå blir det baby! :D
Hipp hurra og gratuleeerer! :)) ❤ For en herlig overraskelse!
Næhei!? GRATULERER SÅ MASSE ❤

Tuusen takk, jenter!
Hadde ikke forventet det, men forsto det etterhvert ;) ❤️

OMG!!!!! Herrejemeni, nå fikk jeg gåsehud over hele kroppen!!!! Åh, så stas!! GRATTIS!!!! :D :D :D FORTELL!!!!! Hvis du vil da....:shy: Nei, who am I kidding, du må jo det!! :p:hilarious::hilarious:

Hihi, takk! :D :D

Etter treretters middag på lørdag så ville han ha meg med på tur. Det var snø, men hadde begynt og bli mildt i lufta. Så vi gikk langs stranda, fjaste og lo etter litt drikke til maten. Nøt lyden av bølgeskvulp og varmende vind i ansiktet. Da gikk han ned på kne❤️

Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Men ut over dagen så fikk jeg en følelse. Han hadde forstått at jeg hadde "skjønt". Men det ble veldig fint for det❤️ Ringen passet og greier ;)

Etter treretters middag på lørdag så ville han ha meg med på tur. Det var snø, men hadde begynt og bli mildt i lufta. Så vi gikk langs stranda, fjaste og lo etter litt drikke til maten. Nøt lyden av bølgeskvulp og varmende vind i ansiktet. Da gikk han ned på kne❤️

Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Men ut over dagen så fikk jeg en følelse. Han hadde forstått at jeg hadde "skjønt". Men det ble veldig fint for det❤️ Ringen passet og greier ;)
Nå feller jeg noen tårer her! Åh, sååå romantisk og fint ❤❤❤ :))

*snufs*, *snufs*, *snuuuuufs* Så utrolig fint!! Rett og slett perfekt! :Heartpink:Heartpink:Heartpink Åh, nyyyt den rosa skyen for alt det er verdt!! :love7

CD12

Ikke så mye å melde herfra.

Tempen holder seg fin
ImageUploadedByBV Forum1479116491.283157.jpg

Og ELT er fortsatt negativ. Så da regner jeg med at det ikke blir noe EL før til helgen eller rett over...

Back
Topp