Jeg var 8 dpoHaha, huff crazy lady's
Hvor mange dpo var du på første testen din?
Hoho! Ja, akkurat sånn er det... Rett og slett forkjølt nedi hufsetufsa
Eller bivirkninger etter solvipect! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 8 dpoHaha, huff crazy lady's
Hvor mange dpo var du på første testen din?
Hoho! Ja, akkurat sånn er det... Rett og slett forkjølt nedi hufsetufsa
Jeg var 8 dpo
Eller bivirkninger etter solvipect! Haha
Ja det hadde jeg. Tipper din er like fin på tirsdag <3Var inne og fikk en reprise av de fine strekene dine. Du hadde jo såååå fin og rosa strek 10dpo!
Hahaha!
Oi jeg ser det godt også!Vis vedlegget 205131 Håper det går greit at jeg tok tillatelse til å sjekke testen din syns jeg skimte noe men så måtte jeg bare sjekke med pregnancy checker er noe der tror jeg
Jeg ser også! Så gøy! )Vis vedlegget 205131 Håper det går greit at jeg tok tillatelse til å sjekke testen din syns jeg skimte noe men så måtte jeg bare sjekke med pregnancy checker er noe der tror jeg
Vis vedlegget 205131 Håper det går greit at jeg tok tillatelse til å sjekke testen din syns jeg skimte noe men så måtte jeg bare sjekke med pregnancy checker er noe der tror jeg
Oi jeg ser det godt også!
Jeg ser også! Så gøy! )
Helt i orden
Oi, woæh Nervepirrende frem mot tirsdag da altså...
Nå er det snaart tirsdag.........! ♡
Vis vedlegget 205254
Fortsatt høy. Dog litt lavere enn i går. Men da ble den jo unaturlig høy pga klokken... Sist begynte tempen å synke på 12dpo... Og droppet på 13dpo... 14dpo kom tanta... Så veldig spent på temp i morgen
Heia egget! Har du gravd deg på plass i magen til Blue nå? Det håper jeg du har, fordi i morgen skal Blue teste etter om du er der, og da hadde det vært så kjekt om du kunne gi et signal på at du er der allerede ❤
12dpo Jeg våknet i dag og bare visste... Målte tempen:
Vis vedlegget 205321
Og forsto...
Vurderte helt å droppe gtesten. Men gjorde ikke det...
Vis vedlegget 205322
Kan se antydning til "noe". Men det burde vært sterkere enn på 10dpo. Så da er det bare å forberede seg på begynnende tante.