Da er jeg offisielt 1dpo!!! Forhåpentligvis! (I skrivende stund kl 0100)
Sambo kom seff ramlende inn døra og gikk nesten rett i seng. Og ble plutselig sur fordi han hadde lovet humps... Når han ikke klarte mer... Hadde tydeligvis ikke klart det, selv om det sto om liv, sa han... Han ble til slutt "usur" igjen. Og jeg orket ikke å mase heller. Dritalei av å føle at han plutselig blir til et aseksuelt dyr rundt EL....
Enten blir vi å få juli-spire eller ikke. Klaffer det ikke for oss, får vi prøve å snevre inn til humps også på EL neste gang
Nå er jeg glad for at det er "over for denne gang".
Det aseksuelle EL-dyret lurte på hva vitsen med alt styret (les: temp, test) var om man ikke visste når EL var 100%... Altså hvilke timer... Prøvde da å forklare at ikke en gang en gynekolog med ul klarer å se rett dag 100%... Og sa at jeg kunne prøve å forklare litt mer, men at han sikkert ikke var interessert i det... I alle fall ikke når det er sovetid for dyret...
Uansett hva som skjer så har jeg lært noe mer om syklusen min. Og funnet ut at Det aseksuelle EL-dyret er konstant... "Mr. La oss ha sex hver dag i en uke" forvandles rundt EL.... Til dette dyret... Det dukket opp i mai og det dukket opp etter MA og det dukket opp nå...
Håper virkelig at jeg slipper å møte dette dyret flere ganger!
Nå skal "søvnunderskuddet" (les: meg), snart prøve på nytt å sove. Sovner seint og våkner tidlig for tiden... Blir gjerne bare 4-5 timer søvn i løpet av en natt... Søvnmangel normalt før dpo??