Blue_ prøver på nytt <3

Kveldens siste ELT:

ImageUploadedByBV Forum1476652505.737207.jpg

Og nå stikker det skikkelig i magen! Tror aldri jeg har kjent det der før...? Kan slike ting (les: el-smerter??) kanskje forsterkes etter flere graviditeter? Kjente ingenting før!
Nå føles beina helt numne ut! Samtidig som om det stikkes og klypes i magen....

CD16 - 1pp etter MA -3dpo??

Våknet til høy temp i dag. Og forsto ingenting... regnet med det kanskje er fordi jeg har hostet og harket sånn. Har ikke hatt feber, men våknet for ett par dager siden og følte meg veldig varm... Samme nå... Plottet tempen inn i FF og dette dukket opp....

ImageUploadedByBV Forum1476686601.687634.jpg

Skjønner det ikke helt... for jeg har hatt ganske like EL-tester siden CD6... de siste dagene har de blitt sterkere... Dog ikke heeelt positive... Men i dag tidlig var den noe svakere igjen...

ImageUploadedByBV Forum1476686714.332546.jpg
Dagens ELT

ImageUploadedByBV Forum1476686775.239173.jpg
Alle tørket, sammen med dagens morgentest

Linjen er jo bare stiplet. Regner med det er pga mine negative EL-tester...
De sterkeste er fra i går... Samtidig med EL-smerter... Som har fortsatt i dag, kjennes det ut som... Får se om den daler igjen i morgen da...
Kommer uansett til å fortsette litt med aksjene

Last edited:
Gratulerer med dagen i går da Blue_ :)

Og med el for et par dager siden tydeligvis. o_O:D

Tusen takk :D

Men hva skjer med EL-testene da??

De der el-testene er bare for å forvirre oss tror jeg. Jeg holdt på å bli gal av de siste pp, så jeg stoler på tempen min i stedet. :p

De der el-testene er bare for å forvirre oss tror jeg. Jeg holdt på å bli gal av de siste pp, så jeg stoler på tempen min i stedet. :p

Hmm, ja... Har jo vært litt småsyk i det siste. Selv om jeg ikke har hatt feber... Men blir spennende å se de neste dagene :)
Og det stikker jo så voldsomt i magen! :o skikkelig nummen... Typ el-smerter... Forvirra.no

Våknet til høy temp i dag. Og forsto ingenting... regnet med det kanskje er fordi jeg har hostet og harket sånn. Har ikke hatt feber, men våknet for ett par dager siden og følte meg veldig varm... Samme nå... Plottet tempen inn i FF og dette dukket opp....

Vis vedlegget 202822

Skjønner det ikke helt... for jeg har hatt ganske like EL-tester siden CD6... de siste dagene har de blitt sterkere... Dog ikke heeelt positive... Men i dag tidlig var den noe svakere igjen...

Vis vedlegget 202823
Dagens ELT

Vis vedlegget 202824

De sterkeste er fra i går... Samtidig med EL-smerter... Som har fortsatt i dag, kjennes det ut som... Får se om den daler igjen i morgen da...

Kan jo godt skjønne at FF tenker som den gjør... Men jeg tenker også at det er lurt å fortsette med aksjer og teste. Og noter at du ikke er helt i form... Enig i at den sterkeste testen foeløpig var i går, men jeg er litt spent på ettermiddagstesten!

Kan jo godt skjønne at FF tenker som den gjør... Men jeg tenker også at det er lurt å fortsette med aksjer og teste. Og noter at du ikke er helt i form... Enig i at den sterkeste testen foeløpig var i går, men jeg er litt spent på ettermiddagstesten!

Ja, det er jo en ganske tydelig shift der... Pluss watery/ew...
Mhm, skal fortsette med aksjer og testing en stund til!

CD16: forts

Altså...

Tok en ny ELT klokken 1200, one step. Har aldri hatt noe særlig strek på de. Så har holdt meg til bt. Tok en one step i dag tidlig også, såvidt strek... Men nå ble det strek gitt!
Så da tok jeg en bt og en cbd også... Spesielt med tanke på "el-smertene" som buldrer i magen...

Digital ble negativ... men se på de andre...

ImageUploadedByBV Forum1476699830.688249.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476699844.312242.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476699860.591117.jpg

Om det ikke er noe på gang nå så forstår jeg ingenting ;) EWCM er også tilbake. Etter mye synsing pga aksjeinnlegg i går måtte jeg gå grundig til verks :p men konkluderer med EWCM :o

Last edited:
Hmm, ja... Har jo vært litt småsyk i det siste. Selv om jeg ikke har hatt feber... Men blir spennende å se de neste dagene :)
Og det stikker jo så voldsomt i magen! :eek: skikkelig nummen... Typ el-smerter... Forvirra.no

Det kan være at du var småsyk derfor tempen steg. Det skjedde med meg også og da satt FF striplet linje men det var etter noen dager senere den kom. Du har sett tempkurven min? Kanskje det er det samme som har skjedd deg ;)

Det kan være at du var småsyk derfor tempen steg. Det skjedde med meg også og da satt FF striplet linje men det var etter noen dager senere den kom. Du har sett tempkurven min? Kanskje det er det samme som har skjedd deg ;)

Ja, det jeg også tenkte. Husker det samme skjedde hos deg.
Håper den går seg til da. Selv om jeg fortsatt ikke er helt i form.

Vis vedlegget 202822

Vis vedlegget 202823
Dagens ELT

Vis vedlegget 202824

De i går ser jo positive ut syns jeg? :)

CD16: forts

Altså...

Tok en ny ELT klokken 1200, one step. Har aldri hatt noe særlig strek på de. Så har holdt meg til bt. Tok en one step i dag tidlig også, såvidt strek... Men nå ble det strek gitt!
Så da tok jeg en bt og en cbd også... Spesielt med tanke på "el-smertene" som buldrer i magen...

Digital ble negativ... men se på de andre...

Vis vedlegget 202861
Vis vedlegget 202862
Vis vedlegget 202863

Om det ikke er noe på gang nå så forstår jeg ingenting ;) EWCM er også tilbake. Etter mye synsing pga aksjeinnlegg i går måtte jeg gå grundig til verks :p men konkluderer med EWCM :o
Oi, ja - de i dag også ser positive ut. Da har du nok el veldig snart!

CD16:forts....

ImageUploadedByBV Forum1476731637.939761.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476731671.224921.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476731699.644688.jpg

..................

Så rart:spitoutdummy:
Syns de ser ganske positive ut jeg da. Hater de digitale. Prøv igjen imorgen. Vet man ikke skal sammenligne de strekene på de digitale men jeg har gjort det allikevel. De strekene kommer til å bli sterke imorgen og da får du helt sikkert fast smilefjes ;)

Ja, synes det jeg også... Hadde tre digitale igjen etter sist. Kjøper de nok ikke mer... Men skulle tro at det snart ble smilefjes... (dette er den med enten sirkel eller smil :) ikke blinkende).

Her er testene mine fra sist...
ImageUploadedByBV Forum1476732622.064978.jpg

Synes jo at den fra bt er sterkere nå enn da... så rart med den digitale...

Ja, synes det jeg også... Hadde tre digitale igjen etter sist. Kjøper de nok ikke mer... Men skulle tro at det snart ble smilefjes... (dette er den med enten sirkel eller smil :) ikke blinkende).

Her er testene mine fra sist...
Vis vedlegget 202963

Synes jo at den fra bt er sterkere nå enn da... så rart med den digitale...

Ja jeg bruker både lilla og den rosa +strimlene :)ja syns selv at den du har på strimlene var sterkere nå enn forrige. Prøv igjen imorgen. Noen ganger tror jeg at de digitale registrere fra forrige syklus. Denne mnd fikk jeg plutselig fast smil på rosa på CD 16. Mens den lilla blinket og strimlene var ikke positive. Stolte seff ikke på det da temp ikke steg. Og det var på CD 21 jeg fikk pos strimlene,rosa og lilla :)og det stemte med symptomene pluss tempstigning:)

Back
Topp