Blue_ prøver på nytt <3

Haha! Enn om du hadde spurt om han ikke kunne sjekke ståa der nede for deg da? :p tapp, CM og smak :p "Gidder ru' eller?" - peke bestemt down under :p

Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det!:banghead: Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.:eek:

:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Her kommer bilder av vårt lille bad :)

Sånn så det ut før... Med dusjhjørne, vaskesøyle, grå steinservant (som var helt UMULIG å gjøre ren!) og blodrød servantskap. Med én skuff til oppbevaring på hele badet. Speillampen har vel også fungert sånn ca én gang i året :p etter at vi flyttet inn for ett par år siden.
Vis vedlegget 201863

ser det sånn ut:
Vis vedlegget 201866
Vis vedlegget 201867
Med speilskap, servant og servantskap fra Linn bad, dusjkabinett, 2stk Linn bad veggskap på 60cm og vaskesøylen er satt ned... Her skal vi ha en benkeplate over. Som da vil fungere som stellebord etter hvert. Og som et sted å legge sammen klær. Da vi ikke har vaskerom :)
Wow, det der ble jo kjempefint. Strøkent!

CD11: ...forts...

Kveldens ELT:

ImageUploadedByBV Forum1476296711.275905.jpg

Kan den ikke bare bli positiv daaa :p

Vil så gjerne bytte ut solvipect med ananas :p

Fortsatt litt høy på tempen, så håper på dipp snart...

Åij!! Ja, hvem er det som gjør sånt?! Noen som ikke har sosiale antenner?

Åh, så rørende❤️ Krysser alt jeg har for at du snart har en liten en til å kosemose❤️❤️

Ja hun er litt spess ;)
SÅ deilig med fint nytt bad! Det ble rå-lekkert!

Og watery cm skal vell også være fertilt. Får det før/etter el-slim jeg. Heia egget, heia heia! :excited001

Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det!:banghead: Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.:eek:

Haha elsker dette!!

Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..
Meg: SE! Der e tappen! Sånn ser æ ut inni.. Oppi der.
Han: *kikker på bildet* Hm!
Meg: Syns du ikke det ser ut som et pikkhode egentlig?
Han: Njaææhhh
Meg: Så egentlig så driv du å dunke ditt pikkhode mot m-..
Han: SLUTT.

Haha elsker dette!!

Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..

Hahahahhaha jeg dør av dere! Slutt :hilarious: det gjør vondt når jeg ler høyt under disse dpo/el dagene:hilarious:

Tror egget forberede seg godt til å utvikle til kjempe egg! Ready til å bli skikkelig befruktet:p

Hoho, ja! Blir det en gjennomsnittssyklus havner el på cd17. Men den kan like gjerne komme cd13. Eller cd19.... Gad! Bare å kjøre på :p

Haha elsker dette!!

Hahahaha!!!!! Akkurat hva jeg tenkte når jeg så bildene. "Jeg har innvendig pikk jo"! "Innovertiss" fikk ny betydning!! :p

Hoho, ja! Blir det en gjennomsnittssyklus havner el på cd17. Men den kan like gjerne komme cd13. Eller cd19.... Gad! Bare å kjøre på :p

Ja det syns jeg også! Mega, flinke egg kååååm ååånn. imens kan du øve litt med tappetafsing,kanskje mannen kan komme med en hjelpende hånd:p vis han bilder så han vet hva og hvor han skal kjenne etter:hilarious:

Ja det syns jeg også! Mega, flinke egg kååååm ååånn. imens kan du øve litt med tappetafsing,kanskje mannen kan komme med en hjelpende hånd:p vis han bilder så han vet hva og hvor han skal kjenne etter:hilarious:

Hahaha! Får kjøpe et sånt instrument for å holde det åpent. Sånn at man kan dokumentere sine funn på the beautiful cervix... Og legge ved bruksanvisning og bilder... Perfekt julegave der? Hoho!

Hahaha! Får kjøpe et sånt instrument for å holde det åpent. Sånn at man kan dokumentere sine funn på the beautiful cervix... Og legge ved bruksanvisning og bilder... Perfekt julegave der? Hoho!

Hahaha nei kjøp heller en sånn gynekologisk stol og spatel med lommelykt hengt fast på hodet hans:hilarious::hilarious:

Back
Topp