Vilsågjerne101
Elsker forumet
Hahahaha!! Digger dere damer
Huff tror de bildene er limt litt fast i hodet hans nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha!! Digger dere damer
Huff tror de bildene er limt litt fast i hodet hans nå
Om han ikke oppfører seg får du true med tappebilder
Haha! Enn om du hadde spurt om han ikke kunne sjekke ståa der nede for deg da? tapp, CM og smak "Gidder ru' eller?" - peke bestemt down under
Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det! Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.
Wow, det der ble jo kjempefint. Strøkent!Her kommer bilder av vårt lille bad
Sånn så det ut før... Med dusjhjørne, vaskesøyle, grå steinservant (som var helt UMULIG å gjøre ren!) og blodrød servantskap. Med én skuff til oppbevaring på hele badet. Speillampen har vel også fungert sånn ca én gang i året etter at vi flyttet inn for ett par år siden.
Vis vedlegget 201863
Nå ser det sånn ut:
Vis vedlegget 201866
Vis vedlegget 201867
Med speilskap, servant og servantskap fra Linn bad, dusjkabinett, 2stk Linn bad veggskap på 60cm og vaskesøylen er satt ned... Her skal vi ha en benkeplate over. Som da vil fungere som stellebord etter hvert. Og som et sted å legge sammen klær. Da vi ikke har vaskerom
Wow, det der ble jo kjempefint. Strøkent!
CD11: ...forts...
Kveldens ELT:
Vis vedlegget 201991
Kan den ikke bare bli positiv daaa
Vil så gjerne bytte ut solvipect med ananas
Fortsatt litt høy på tempen, så håper på dipp snart...
CD11: ...forts...
Kveldens ELT:
Vis vedlegget 201991
Kan den ikke bare bli positiv daaa
Vil så gjerne bytte ut solvipect med ananas
Fortsatt litt høy på tempen, så håper på dipp snart...
Åij!! Ja, hvem er det som gjør sånt?! Noen som ikke har sosiale antenner?
Åh, så rørende Krysser alt jeg har for at du snart har en liten en til å kosemose
Haha ja jeg angret egentlig litt på at jeg gjorde det! Dum som jeg var, spurte jeg igjen Igår før han dro,jeg tror vi må ta en runde til for jeg tror tappen min er høy og åpen nå! Omg mannen ropte høyt ut. Slutt med den tappesnakkingen din.
Ananas? Hvorfor?
Haha elsker dette!!
Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..
Meg: SE! Der e tappen! Sånn ser æ ut inni.. Oppi der.
Han: *kikker på bildet* Hm!
Meg: Syns du ikke det ser ut som et pikkhode egentlig?
Han: Njaææhhh
Meg: Så egentlig så driv du å dunke ditt pikkhode mot m-..
Han: SLUTT.
Tror egget forberede seg godt til å utvikle til kjempe egg! Ready til å bli skikkelig befruktet
Haha elsker dette!!
Jeg klarte ikke la være jeg heller, fant et bilde av en tapp og ble rimelig satt ut selv..
Meg: SE! Der e tappen! Sånn ser æ ut inni.. Oppi der.
Han: *kikker på bildet* Hm!
Meg: Syns du ikke det ser ut som et pikkhode egentlig?
Han: Njaææhhh
Meg: Så egentlig så driv du å dunke ditt pikkhode mot m-..
Han: SLUTT.
Hoho, ja! Blir det en gjennomsnittssyklus havner el på cd17. Men den kan like gjerne komme cd13. Eller cd19.... Gad! Bare å kjøre på
Ja det syns jeg også! Mega, flinke egg kååååm ååånn. imens kan du øve litt med tappetafsing,kanskje mannen kan komme med en hjelpende hånd vis han bilder så han vet hva og hvor han skal kjenne etter
Hahahaha!!!!! Akkurat hva jeg tenkte når jeg så bildene. "Jeg har innvendig pikk jo"! "Innovertiss" fikk ny betydning!!
Hahahaha!!!!! Akkurat hva jeg tenkte når jeg så bildene. "Jeg har innvendig pikk jo"! "Innovertiss" fikk ny betydning!!
Hahaha! Får kjøpe et sånt instrument for å holde det åpent. Sånn at man kan dokumentere sine funn på the beautiful cervix... Og legge ved bruksanvisning og bilder... Perfekt julegave der? Hoho!
Inavl
Innavl tiss???