Blue_ prøver på nytt <3

Andre dagen med blødning fra tannkjøttet :p Alt man må notere som symptom :p haha

Håhå!! DET er spennende!! Jeg blør fra tannkjøttet når jeg er gravid!!! :D :D :D

Haha... Utrolig hva man legger merke til i DPO land... :D

I know! Jeg merket det fordi jeg gjør det når jeg er preggis :p Da fosser blodet når jeg pusser tennene. Ser så gærn ut når det står på, at jeg får helt lættis :p

Kan dog være tilfeldig :)

Det har jeg lest er ganske vanlig ved graviditet fordi alle slimhinner blir mer blodfylt

Mhm, har hatt det sånn i begge svangerskapene mine :) Men vi får se om det er sånn denne gangen også... Vil ikke ha for store forhåpninger :)

CD81?/8dpo - pp1 etter MA:

Dagens temp:

ImageUploadedByBV Forum1474876631.071952.jpg

Ble en liten mini dipp her i dag. Forhåpentligvis går den opp igjen i morgen :)

Har fortsatt litt sticky/creamy utflod, er trøtt (ville gå til sengs kl20 i går), såre nippler, litt mer "fylde" i boobsa, bloated og varmere. Stikker fortsatt litt i nedre mageregion...
symptomer som kan være både det ene og det andre der altså :p

CD81?/8dpo - pp1 etter MA:

Dagens temp:

Vis vedlegget 198974

Ble en liten mini dipp her i dag. Forhåpentligvis går den opp igjen i morgen :)

Har fortsatt litt sticky/creamy utflod, er trøtt (ville gå til sengs kl20 i går), såre nippler, litt mer "fylde" i boobsa, bloated og varmere. Stikker fortsatt litt i nedre mageregion...
symptomer som kan være både det ene og det andre der altså :p

Blue vi ligger jo helt likt!! Jeg og er DPO 8 i dag! :excited001 Åååh, håper vi begge er heldige denne pp!! :smiley-angelic001

Kjenner meg veldig igjen både i googling og symptomer i DPO-land! ;)

Akkurat nå har jeg en sånn strekk/smerte/iling følelse på høyre siden som går langt ned på låret..

All mulig lykke til, blir å heie på deg de neste dagene! :nailbiting::joyful:

Blue vi ligger jo helt likt!! Jeg og er DPO 8 i dag! :excited001 Åååh, håper vi begge er heldige denne pp!! :smiley-angelic001

Kjenner meg veldig igjen både i googling og symptomer i DPO-land! ;)

Akkurat nå har jeg en sånn strekk/smerte/iling følelse på høyre siden som går langt ned på låret..

All mulig lykke til, blir å heie på deg de neste dagene! :nailbiting::joyful:

Åh, så spennende da! Dét hadde vært noe❤️ Har ikke helt troen denne gangen. Så tar det som en overraskelse om det klaffer :)
De andre gangene har jeg bare "visst" det :)

Håper og heier på deg også❤️❤️ Når skal du teste da?

I dag har jeg vært hos legen og tatt diverse blodprøver. Så slipper jeg å stresse mer om dét :) Skulle ta ca én ukes tid før jeg fikk svar :)
Han sa at det var veldig vanlig med diverse hormonforstyrrelser i etterkant. Og at det kunne ta litt tid før ting ble normalt...

Jeg har også vært på Comfort og bestilt nytt bad :D Iiiih, gleder meg til å få det på plass!

Ja... Så kjøpte jeg meg en flaske vin på polet i dag :p Her har vi trua :p hoho!

Ligger foreløpig trygt i kjøleskapet :)

Åh, så spennende da! Dét hadde vært noe❤️ Har ikke helt troen denne gangen. Så tar det som en overraskelse om det klaffer :)
De andre gangene har jeg bare "visst" det :)

Håper og heier på deg også❤️❤️ Når skal du teste da?

Det kan gjerne bli en overasskelse! :joyful:
Jeg tester hver dag jeg :bag: Hehe! Blenda hvit i dag :sorry: Tidlig enda da:shy:

Dagens grå skygge 9dpo:

ImageUploadedByBV Forum1474964360.736679.jpg

Da får jeg vel nyte vinen til helga da, ooog teste ut menskoppen som kom i posten i dag :)

Last edited:
Det kan gjerne bli en overasskelse! :joyful:
Jeg tester hver dag jeg :bag: Hehe! Blenda hvit i dag :sorry: Tidlig enda da:shy:

Hehe! Testetøsa in Tha house lzm :p man blir jo bare mer og mer gærn synes jeg :p Så at el ikke kom likevel? Satser på at den er rett rundt hjørnet nå. Heia egget!

Hehe! Testetøsa in Tha house lzm :p man blir jo bare mer og mer gærn synes jeg :p Så at el ikke kom likevel? Satser på at den er rett rundt hjørnet nå. Heia egget!

Ja erru gæern. ;)

AH! :arghh: Ja. Føler meg så dum. Trodde el var spire. Forhåpentligvis er det el som kommer nåå da :bored::dead:

Back
Topp