Oi! Da er du jo heldig som bare det! Nå ble jeg optimistisk på dine vegne!Ikke kjempe optimistisk... Men jeg kan ikke gi opp allerede 1dpo... But still... Ble gravid på første forsøk begge gangene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Da er du jo heldig som bare det! Nå ble jeg optimistisk på dine vegne!Ikke kjempe optimistisk... Men jeg kan ikke gi opp allerede 1dpo... But still... Ble gravid på første forsøk begge gangene...
Oi! Da er du jo heldig som bare det! Nå ble jeg optimistisk på dine vegne!
Uff Så kjipt at du har det sånn nå, Blue_
Men har mannen din fått satt ord på opplevelsen rundt det å miste? Hvor mye snakker dere om det? Du trenger selvfølgelig ikke svare hvis dette blir litt for nært!!
Han vil ikke snakke om det Det blir bare verre sier han... "Jeg vil bare bearbeide det i hodet". Jeg mener jo at han burde snakke om det... Ja, det er vondt der og da... Men blir bedre etterpå...
Åh... Ja, det er jo som du sier - vondt der og da, men så godt etterpå. Tårer kan jo være så befriende...men det er kanskje ikke deg jeg trenger å si det til, men mannen din...
Jeg trodde jeg og mannen hadde "snakket ut" da vi mistet, og min konklusjon var at jeg tok det tyngst. Men i ettertid så har han innrømmet at det var ganske traumatiserende for han og... Men han sa også at tankene oppstod etterhvert, for det meste så følte han seg bare tom i månedene etter, klarte ikke sette ord på det før senere...
Man må liksom være rause med hverandre og la den andre reagere på den måten vedkommende opplever som meningsfull, men samtidig være tro til en selv og ens følelser rundt det hele. Du har jo behov som han ikke innfrir og kanskje omvendt. Disse to går jo ikke alltid hånd-i-hånd og hvordan finne en balanse der.... Haff! Ikke lett!!!
Tusen takk for at du delte! Det hjalp veldig
Har egentlig forstått at han har tatt det tyngre enn han vil gi uttrykk for. Men det har vel egentlig blitt mer og mer tydelig etter hvert... Vi gråt sammen på sykehuset. Men etter det så har han bare stengt seg inne med tankene sine. Han er mer sliten når han våkner, enn når han legger seg. Sover dårlig, våkner mye... "Sloss med tankene" uttalte han her i går...
I går kveld og i dag har vi utdypet oss veldig. Og vi har funnet ut at vi tenker og vil det samme. Men vi har bare antatt at ting er sånn og sånn. Uten og faktisk vite hva den andre egentlig sier...
Forhåpentligvis blir det litt bedre nå etter en real talk...
Uff, det høres absolutt ut som at han sliter noe no... Men så bra med real talk!! Det er jo ofte snakk om misforståelser...
❤❤❤ Åh, det kan ligge så mye sårt igjen inni en som en ikke klarer å dele. Tenk for et sjokk da Ikke alle er like gode til å lette byrdene sine, og disse mannfolka vil vel gjerne skjerme oss kvinner for sin egen sorg i noen grad. De tenker nok at det jo er så mye værre for oss, men det trenger ikke nødvendigvis å være det. Godt dere har fått snakka ut om dette nå. Kan hende det blir lettere fremover, i alle fall med det at dere begge vet hvordan den andre har det.Tusen takk for at du delte! Det hjalp veldig
Har egentlig forstått at han har tatt det tyngre enn han vil gi uttrykk for. Men det har vel egentlig blitt mer og mer tydelig etter hvert... Vi gråt sammen på sykehuset. Men etter det så har han bare stengt seg inne med tankene sine. Han er mer sliten når han våkner, enn når han legger seg. Sover dårlig, våkner mye... "Sloss med tankene" uttalte han her i går...
I går kveld og i dag har vi utdypet oss veldig. Og vi har funnet ut at vi tenker og vil det samme. Men vi har bare antatt at ting er sånn og sånn. Uten og faktisk vite hva den andre egentlig sier...
Forhåpentligvis blir det litt bedre nå etter en real talk...
❤❤❤ Åh, det kan ligge så mye sårt igjen inni en som en ikke klarer å dele. Tenk for et sjokk da Ikke alle er like gode til å lette byrdene sine, og disse mannfolka vil vel gjerne skjerme oss kvinner for sin egen sorg i noen grad. De tenker nok at det jo er så mye værre for oss, men det trenger ikke nødvendigvis å være det. Godt dere har fått snakka ut om dette nå. Kan hende det blir lettere fremover, i alle fall med det at dere begge vet hvordan den andre har det.
Spennende altså!! Det skal jo holde med aksjer dagen før!
Husker at tempen min steg veldig tregt da jeg ble gravid med lillemor. Og det var 1 pp etter MA
Ja Kom over denne her...
Vis vedlegget 197955
Og det er jo ikke SÅ stor forskjell på dagen før og på el
Gjorde den? Tempen min har jo vært litt ustabil... Og siden jeg ikke hadde skikkelig tr, så påvirker det kanskje
Men du vil tippe el fant sted på CD23 du også? Siden toppen er på morgenen, men svakere på kvelden? Så usikker siden jeg ikke har fått markering på tempen ennå
Det er nettopp det at det er omtrent like stor sjanse dagen før som selve EL dagen
Det kan hende at EL fant sted på CD 23, det kommer an på deg Altså kroppen din og hvor fort det slippes etter LH toppen. Noen påstår at det slippes rett etter, mens andre mener at det er 12-48 timer etter LH toppen.
Har selv erfaring med at det slippes både samme dag, en dag og to dager etter den første positive, ut i fra temp... Men for det meste så har jeg EL dagen etter positiv test. Men det er meg da...
Takk for godt svar. Aldri tempet en hel syklus før. Så det dukker stadig opp noe nytt man lurer på Da er det helt supert med sånne guruer som deg
Jeg hadde el-slim CD22 og CD23. CD24 hadde det begynt å nærme seg creamy. Og i dag var det hvitt... La inn temp i morgen for å se hva som skjedde. Og om tempen holder seg litt lavere, lik eller høyere. Settes el til CD23
Blir såå spennende å følge med på tempen de neste dagene!