Blue_ prøver på nytt <3

Tok en ny nå kl2330. Fortsatt negativ digital... og denne her;

ImageUploadedByBV Forum1474062198.106424.jpg

Ser dog ut som om det er mindre fargestoff på den...

Dette her er selvpining :p

Ja!! Det er perfekt med el i helger og når mindre gull har mulighet til å dra på besøk! Mageboligene våre er jo ferdig innredd og oppusset til å ta i mot en ny leieboer nå. Satser på leie fra cirka nå til i juni. Langtidskontrakt underskrives asap! Skal ikke ha noe av utflytting tidligere!

Hehe, so true! Huset står klart og med så fine hus må vi vel få en blivende leietaker snart!

CD21/7dpo?:CD71/7dpo?: — ???????

Jaja;

Vis vedlegget 197208

Og nå har det lyserosa slimet blitt til brunt slim... :rolleyes:

For ett par uker siden lå jeg med sår hals etc. Nå er det på an igjen... tydelig at kroppen ikke er i vater......
Har hatt sår hals de siste 3pp'ene fra dagan rundt EL...har begynt å lure på om d kan være en sammenheng..!?!

Har hatt sår hals de siste 3pp'ene fra dagan rundt EL...har begynt å lure på om d kan være en sammenheng..!?!

Åh? Dét har jeg ikke tenkt på som et symptom faktisk. Kanskje kroppen er mer mottagelig for sykdom da? Who knows...

Happy humping!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D :D :D :D
Eeeendelig Blue!!! :)) :)) :)) Så glad jeg er for deg nå!

:D :D :D :D takk, jenter! OMG!!!! ❤️

Og svigermor kommer straks for å hente snuppa. Så det passet jo helt perfekt :p

Og da vil jeg tro at jeg kan teste til sambos 30 årsdag 01.okt! Ååh, dét hadde vært noe❤️❤️❤️

Legger ved bilde av dagens tempkurve :)

ImageUploadedByBV Forum1474106209.754237.jpg

Sambo ikke helt i form... Ser dårlig ut for morgentrimmen :(

Aksjene i kveld holder nok i massevis :) den pp'en hær, kor æ e blitt gravid, må nok være en av de pp'ene som vi har hatt samleie færrest ganga. Så bare ta det med knusende ro ;)

Back
Topp