Blue_
Gift med forumet
Vel fortjent! Kos deg.
Takk for det sex, vin og sjokolade hihihi! Søndagen sin det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel fortjent! Kos deg.
Takk for det sex, vin og sjokolade hihihi! Søndagen sin det
Håhåhå!! Det er søndagen sin det
Så du merker forskjell? ) Jeg hadde mer "vanndig" utflod i flere dager nå, men selve el- slimet har vært skuffende dårlig. Har hatt litt og blitt kjempeglad hver gang, med håp om at det da skulle ta seg enda mer opp Har kombinert solvipect og grapefruktjuice jeg også.CD11:
Dagens ELT = negativ.
Sex =
Symptomer:
Stikkinger i venstre side... Stråler ned i foten.
Litt mer slim enn i går. (Drikker på solvipect og grapefrukt juice). Men er fortsatt tidlig. Antatt el er ikke før neste uke.
Vis vedlegget 195432
CD 01: 27.aug - TR (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - blod i utflod
CD 10: 05.sept - ——————
CD 11: 06.sept - ——————
CD 12: 07.sept - EL?
CD 13: 08.sept - EL?
CD 14: 09.sept - EL?
CD 15: 10.sept - EL?
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL??
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?
Så du merker forskjell? ) Jeg hadde mer "vanndig" utflod i flere dager nå, men selve el- slimet har vært skuffende dårlig. Har hatt litt og blitt kjempeglad hver gang, med håp om at det da skulle ta seg enda mer opp Har kombinert solvipect og grapefruktjuice jeg også.
Så du merker forskjell? ) Jeg hadde mer "vanndig" utflod i flere dager nå, men selve el- slimet har vært skuffende dårlig. Har hatt litt og blitt kjempeglad hver gang, med håp om at det da skulle ta seg enda mer opp Har kombinert solvipect og grapefruktjuice jeg også.
Så bra jenter! Nå er dere snart dpo...! Må bare si at jeg også fikk skikkelig vannaktig utflod før el. Det rant og rant. Men tror også at en slimet ligger langt oppi der og venter,selvom det ikke kommer ut blir mye hyggeligere omgivelser for svømmerne
Så bra jenter! Nå er dere snart dpo...! Må bare si at jeg også fikk skikkelig vannaktig utflod før el. Det rant og rant. Men tror også at en slimet ligger langt oppi der og venter,selvom det ikke kommer ut blir mye hyggeligere omgivelser for svømmerne
Skikkelig spennende vitenskap det herHar vært "vannete" her også... Og så har slimet startet tidligere... Fortsatt ikke helt eggehvite... Men jeg venter jo ikke el før til neste uke... Så fortsatt litt tid
I dag måtte jeg derimot tørke og tørke men det er nok i kombinasjon med humpingen fra i går
Skikkelig spennende vitenskap det her
Jippi! Da må nå vel el være nært forestående, eller?Ja
Og nå i kveld kom det noe som helt klart er starten på el-sliiiim! (Og ikke bare rester etter sengekos)
Jippi! Da må nå vel el være nært forestående, eller?
Ja
Og nå i kveld kom det noe som helt klart er starten på el-sliiiim! (Og ikke bare rester etter sengekos)
Wooo... Happy humping.
Jammen - på mine så jeg økning både forrige og denne gang, så økning er jo reelt! Skjønner ikke hvorfor man ikke skal tolke det jeg Satser på at du får el snart og spire snart og og og.... Ja! ❤I går og i dag har jeg testet med CB digital ELT. Vet at man ikke skal "tyde" strimlene. Men jeg kan se en økning
Er så spent på om syklusen er tilbake til normalen! Krysser for el på tirsdag!!
Vis vedlegget 195858
Vis vedlegget 195859