Blue_ prøver på nytt <3

I dag er det såvidt spotting... Blir ikke helt klok på om dette var mensen...

CD 01: 27.aug - TR :D (light)
CD 02: 28.aug - TR (light)
CD 03: 29.aug - TR (light)
CD 04: 30.aug - spotting (rosa)
CD 05: 31.aug - spotting (rosa/brunt)
CD 06: 01.sept -spotting (rosa/brunt)
CD 07: 02.sept - blod i utflod
CD 08: 03.sept - blod i utflod
CD 09: 04.sept - ------------
CD 10: 05.sept - *testing*
CD 11: 06.sept - EL?
CD 12: 07.sept - EL?
CD 13: 08.sept - EL?
CD 14: 09.sept - EL?
CD 15: 10.sept - EL?
CD 16: 11.sept - EL?
CD 17: 12.sept - EL?
CD 18: 13.sept - EL?
CD 19: 14.sept - EL?
CD 20: 15.sept - EL?
CD 21: 16.sept - EL?
CD 22: 17.sept - EL?
CD 23: 18.sept - EL?
CD 24: 19.sept -
CD 25: 20.sept -
CD 26: 21.sept -
CD 27: 22.sept - IKM?
CD 28: 23.sept - IKM?
CD 29: 24.sept - IKM?
CD 30: 25.sept - IKM?
CD 31: 26.sept - IKM?
CD 32: 27.sept - IKM?
CD 33: 28.sept - IKM?
CD 34: 29.sept - IKM?

Last edited:
Jeg er så veldig klar for å prøve igjen nå. Har som tidligere nevnt fått tilbake "følelsen".
Samtidig er jeg så redd for og bli skuffa om det ikke klaffer. Spesielt siden det har klaffa på første de andre gangene. Hvordan får man da beina ned på jorda...?

Jeg er så veldig klar for å prøve igjen nå. Har som tidligere nevnt fått tilbake "følelsen".
Samtidig er jeg så redd for og bli skuffa om det ikke klaffer. Spesielt siden det har klaffa på første de andre gangene. Hvordan får man da beina ned på jorda...?
Vær forberedt på at det blir tøft om det ikke sitter på første forsøk. Jeg har skiftet mellom det å være helt nedi støvlene, rastløs, desperat og heldigvis også håpefull. For vi får det jo til igjen. Men det skulle aller helst allerede skjedd :)

Vær forberedt på at det blir tøft om det ikke sitter på første forsøk. Jeg har skiftet mellom det å være helt nedi støvlene, rastløs, desperat og heldigvis også håpefull. For vi får det jo til igjen. Men det skulle aller helst allerede skjedd :)

Er akkurat det. Og det føles nesten desperat nå etter aborten. Må jo bare innstille seg på at det kan ta litt tid... Men blir nok skuffa om det ikke går.
Sambo blir 30 litt etter IKM. Hadde vært en sååå fin bursdagsgave om det klaffet

For en opptur jeg fikk i dag!

Jeg skal sitte modell for Sol Pmu!
Og får dermed nye bryn på fredag :D

Jaaa! Ikke helt overbevist enda :p blør, men så jo for meg at det skulle være sååå voldsomt etter MA'en :p er som en vanlig mens for meg...

Men det får være godt nok :P

For en opptur jeg fikk i dag!

Jeg skal sitte modell for Sol Pmu!
Og får dermed nye bryn på fredag :D

Også for Sol!! Ååå du er heldig! :) har en som heter Camilla her fra byen som jobber der innimellom :) ( Da er det jo "flaks" at du ikke er gravid akkurat nå) du må jo nesten legge ut før og etter av bryna da☺️

Også for Sol!! Ååå du er heldig! :) har en som heter Camilla her fra byen som jobber der innimellom :) ( Da er det jo "flaks" at du ikke er gravid akkurat nå) du må jo nesten legge ut før og etter av bryna da☺️

Jaaa, i knoow! Skal gjøre det :)

Må nesten le litt av meg selv.

Jeg som aldri har brukt "hjelpemidler" som el-tester, temping, juice og hostesaft. Og har klart meg med to gtester......
Har nå skuffa full av el-tester, gtester, ekstra temperaturmåler, mer folat og har satt opp solvipect og grapefrukt juice på morgendagens handleliste.... Djeeezez!

Må nesten le litt av meg selv.

Jeg som aldri har brukt "hjelpemidler" som el-tester, temping, juice og hostesaft. Og har klart meg med to gtester......
Har nå skuffa full av el-tester, gtester, ekstra temperaturmåler, mer folat og har satt opp solvipect og grapefrukt juice på morgendagens handleliste.... Djeeezez!

Hahahahah! Jeg har nok prøvd alt,men nå drakk jeg solvipect og den gjorde virkelig underverker :)

Back
Topp