Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤ Klem til deg. Vi har også merkedag. 9 uker siden her.Dessuten er det 6 uker siden MA i dag... Kanskje derfor ting føles litt dritt?
❤ Klem til deg. Vi har også merkedag. 9 uker siden her.
❤- klem! Det er vondt å kjenne på sånne følelser. En ønsker jo alt godt for andre i heldige omstendigheter. Likevel stikker det. Spesielt når det er andre som er cirka der en selv ville vært.Da vi var i bhg og hentet i dag, var hun ene som jobbet der gravid. Hadde en følelse på det før sommeren også... Omtrent like langt som jeg ville vært, vil jeg tippe... Det var litt sårt i dag...
Selv om jeg unner alle å være gravid. Gjorde det litt vondt i dag... 6 uker siden den grusomme dagen... Med en kropp som fortsatt er i ulage og når ting føles tungt, ble det litt sårt i dag.
Fullstendig lov til å føle det sånn! Skulle nesten bare mangle egentlig. Men da var det ikke meningen med den lille spiren du dessverre mistet, så den gjorde heller plass til neste spire som er gullegget og som holder hele veien inn til terminDa vi var i bhg og hentet i dag, var hun ene som jobbet der gravid. Hadde en følelse på det før sommeren også... Omtrent like langt som jeg ville vært, vil jeg tippe... Det var litt sårt i dag...
Selv om jeg unner alle å være gravid. Gjorde det litt vondt i dag... 6 uker siden den grusomme dagen... Med en kropp som fortsatt er i ulage og når ting føles tungt, ble det litt sårt i dag.
❤- klem! Det er vondt å kjenne på sånne følelser. En ønsker jo alt godt for andre i heldige omstendigheter. Likevel stikker det. Spesielt når det er andre som er cirka der en selv ville vært.
Fullstendig lov til å føle det sånn! Skulle nesten bare mangle egentlig. Men da var det ikke meningen med den lille spiren du dessverre mistet, så den gjorde heller plass til neste spire som er gullegget og som holder hele veien inn til termin
Det har jeg også lest, men husker heller ikke hvorJa, men man føler at det ikke er lov. Og får dårlig samvittighet med en gang. Godt å høre at det er OK og innafor...
Det var ikke det vet du. Hadde vi ikke mistet nå, ville vi jo aldri hatt vårt neste barn (som forhåpentligvis blir til snart).
Og jeg prøver også å tenke på at neste baby vil ha litt av genene til lille i seg. Så en kort film om at vi kan ha "spor" av foreldre, besteforeldre og søsken i oss. Da noen celler blir igjen og/eller blir overført til neste. Finner den ikke igjen, men er en fin tanke
Takk <3
Det har jeg også lest, men husker heller ikke hvor
Det var forresten en veldig fin tanke.
Jeg hadde visst sett den før jeg også! Nydelig filmsnutt... Den fikk meg til å tenke på lille som fikk være i magehuset mitt i tjue uker. At vi hadde sterke bånd allerede ❤ Men fint at en eventuell lillebror/søster får med seg litt fra sine storesøsken, deriblant henne.Jeg fant igjen denne da;
https://youtu.be/IGRQx_LF2TU veldig fin
Ja, ikke sant! Det hjelper meg mye i det vonde.
Jeg hadde visst sett den før jeg også! Nydelig filmsnutt... Den fikk meg til å tenke på lille som fikk være i magehuset mitt i tjue uker. At vi hadde sterke bånd allerede ❤ Men fint at en eventuell lillebror/søster får med seg litt fra sine storesøsken, deriblant henne.
Hvordan går det med deg?
Vi er heldige som i det minste får kjenne på følelsen av og ha en baby inni der. Er jo ikke alle som får det... Ja, det tenker iallfall jeg mye på.
Her går det greit. El-testene mine har helt klart blitt negative igjen. Ingen som har vært som den på tirsdag og torsdag. Så om kroppen har fått til el, har det nok vært. Men for alt jeg vet kan det jo bli sterkere igjen senere... Satser på at det er over...
Fortsatt en del stikk og vondter i magen. Som nå har vart siden mandag... (Dagen før første positive el-test). Tempen min har ikke markert noe el ennå. Og slimet har blitt mer lotionaktig.
I går lå jeg lenge før jeg sovnet, føltes bare tomt i magen...
Ingen følelse på at dette har gått veien. Ble så plutselig og føler jeg fortsatt venter på tr, sånn at vi kan starte på nytt...
Der da?
Har du ved tidligere graviditet bare visst at du var gravid? Sånn har jeg hatt det, og da har det stemt. Men kjente ingenting sånn nå. Men jeg heier nå på deg - plutselig så kommer den testen, med to vakre streker! ) Tenk at noe så enkelt og elementært som to streker kan være så avgjørende!
Trodde det først gikk helt greit å møte hvit test i dag. Var jo så innstilt på det. Men så plutselig begynte jeg bare å gråte. Med kaffen min og blader på senga. Alt kjennes så dumt og tungt akkurat nå, men det blir bedre.
Og du har jammen helt rett i det at vi er heldige som i det hele tatt kjenne liv i magen, og som har alle forutsetninger for at det skal kunne skje igjen. De ordene vekte meg litt fra bunnen min nå.
Ja, det husker jeg jo nå at du har skrevet før! Det med at du 'visste' at du var gravidFørste gang så skulle jeg teste etter el, den ble positiv og tempen økte ikke... Så tok en gtest for å avkrefte. Som var positiv forsto ingenting! Da hadde jeg lange sykluser, men den syklusen må ha vært ca28 eller noe. Helt random!
Andre gangen så bare visste jeg det... Pakket som sagt ned bind og tamponger før vi begynte prøvingen... Og ca én uke før jeg testet var jeg sikker. Den ble positiv
Nå har jeg ikke fått hodet med på at det har gått. Siden jeg ikke aner noe om hvor i syklusen jeg er heller. Og siden jeg var så innstilt på å vente til etter én mens... Vanskelig å omstille seg kanskje...
Huff det er vondt uansett hvor forberedt man er... Man blir aldri helt klar for den følelsen tror jeg. Iallfall ikke når man har en abort i sekken... Ønsket om strek blir ekstra sterkt da...
Håper og krysser for deg óg! Forhåpentligvis sitter vi der med mager igjen, veldig snart! Klem
Ja, det husker jeg jo nå at du har skrevet før! Det med at du 'visste' at du var gravid
Jeg gleder meg for så vidt til neste pp! Bare mensen kan komme sånn at en ny syklus er i gang nå så.... Har trua på bedre lykke for pp2 nemlig!